تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820567706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارشي از نمايش‌هاي در حال اجراي تئاترشهر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارشي از نمايش‌هاي در حال اجراي تئاترشهر
خبرگزاري فارس: مجموعه تئاترشهر با اجراي بيش از چهار نمايش به فعاليت خود ادامه مي‌دهد و در ميان نمايش‌هاي اجراي شده نمايش «ماچيسمو» همچنان تماشاگران خود را دارد.


به گزارش خبرنگار فارس، چهار نمايش در تالارهاي مختلف مجموعه تئاترشهر روي صحنه مي‌روند. در اين هفته نمايش «بيژن و منيژه» نوشته و كار محمود عزيزي ساعت 30/19 با بازي هومن برق‌نورد، نرگس اميني، پرستو گلستاني، نعمت اسداللهي، محمد فرهنگ، محمد ساربان و علي فلاحت‌پيشه روي صحنه مي‌رود.
در تالار سايه نيز نمايش «پاي پياده» نوشته اسلاومير مروژك تا 23 تيرماه، ساعت 45/19 به كارگرداني داود دانشور اجرا مي‌شود. قدرت‌الله صالحي، ‌سهند جاهدي، نسيم ادبي، بيژن افشار، محمود هندياني، مينو زاهدي، حوريه ميرمحمدي، رضا امامي، خليل مولودي، افشين زارعي و نسرين ايزدي به عنوان بازيگر حضور دارند.
كارگاه نمايش هم از چهارشنبه دوازدهم تير ماه، ميزبان علاقه‌مندان تئاتر با نمايش «عروس، كابوس، افسوس، بلوتوس» نوشته و كار آرش ميرطالبي است. اين نمايش هر روز ساعت 30/18 با بازي حسين اميدي،‌ سارا الله ياري، اميرحسين طاهري، اميد رجبي و وحيد اخلاقي در كارگاه نمايش روي صحنه مي‌رود.
نمايش «در جمعيت گم شد» عنوان نمايش جديدي نوشته جلال تجنگي و سعيد هاشمي‌پور اجرا مي‌شود. هوشنگ قوانلو، مهران نايل و مژگان خالقي به عنوان بازيگر حضور دارند.
به گزارش خبرگزاري فارس، نمايش «بيژن و منيژه» به كارگرداني محمود عزيزي كه از 9 تيرماه اجراي خود را در تالار 579 نفري اصلي آغاز كرده تاكنون با 5 اجرا 784 تماشاگر داشته است.
تالار 115 نفري قشقايي هم كه از 12 تيرماه پذيراي علاقه‌مندان نمايش «در جمعيت گم شد» به كارگرداني جلال تجنگي و سعيد هاشم‌پور بوده است، تا امروز (14تيرماه) با 3 اجرا 160 تماشاگر داشته است.
نمايش «پاي پياده» به كارگرداني داود دانشور نيز كه اجراي خود را از 20 خرداد در تالار 103 نفري سايه آغاز كرده است، تاكنون با 23 اجرا يك هزار و 86 تماشاگر داشته است.
نمايش «عروس، افسوس، كابوس، بلوتوس» به كارگرداني آرش ميرطالبي نيز كه اجراي خود را از 12 تيمراه در كارگاه نمايش 66 نفري آغاز كرده با 3 اجرا 94 تماشاگر داشته است.
بر اساس اين گزارش، نمايش «ماچيسمو» به كارگرداني محمد يعقوبي نيز كه اجراي خود را از 19 خرداد در تالار 122 نفري چهارسو آغاز كرده، سرانجام با 30 اجرا 3 هزار و 521 تماشاگر به اجراي خود پايان داد.
انتهاي پيام/ش
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن