تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815155603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

38 هسته فرهنگي در شهريار راه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 38 هسته فرهنگي در شهريار راه اندازي مي شود
كرج - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان تبليغات اسلامي شهريار گفت: 38 هسته فرهنگي در فصل تابستان با هدف غني سازي اوقات فراغت كودكان، نوجوانان و جوانان در شهريار راه اندازي مي شود.

حجت الاسلام حسين كوششي در گفتگو با خبرنگار مهر در شهريار اظهار داشت: امسال برنامه هاي غني سازي اوقات فراغت در 38 هسته فرهنگي اجرا مي شود و در هر هسته حدود 50 نفر شركت مي كنند كه معادل يك هزار و 800 نفرساعت مي شود.

وي افزود: از اين تعداد هسته فرهنگي در شهرستان 19 هسته مربوط به پايگاه كودك و نوجوان است كه سه پايگاه ابتدايي و دو پايگاه راهنمايي به شكل بوستانهاي معرفت برگزار مي شود.

اين مسئول خاطرنشان كرد: در اين هسته ها استادان در مورد موضوعات مشخص شده بحث مي كنند و افراد شركت كننده نيز در ادامه جلسات با اظهار عقيده به نظر واحدي دست مي يابند كه اين امر باعث افزايش حس مشاركت جوانان مي شود.

كوششي بيان داشت: در طول 50 روز تابستان هر پايگاه نشريه اي را تنظيم و در جشنواره شركت مي كند همچنين برگزاري اردوهاي نخبگان در تابستان براي پايگاه ها از ديگر برنامه هاي اين هسته است.

رئيس سازمان تبليغات اسلامي شهريار عنوان كرد: به منظور خدمت رساني و بازديد پايگاه هاي تابستاني و هسته هاي فرهنگي از مراكز علمي، بيش از 400 مورد مراكز تفريحي در سطح استان تهران شناسايي شده است.

وي در ادامه يادآور شد: به منظور استفاده عموم مردم از اينترنت در مرحله اول بايد كافي نتها از حالت اقتصادي و ابزاري خارج شوند و در بخش بعد لازم است شاخه اي از موسسه تبيان در شهرستان ايجاد شود.

اين مسئول متذكر شد: سال گذشته به صورت مستقيم و غيرمستقيم چهار ميليارد و 300 ميليون ريال در بخش فرهنگي و ديني شهريار هزينه شده است.

كوششي تصريح كرد: 50 مكان مذهبي به غير از مسجد، زادگاه و بقاع متبركه در شهريار وجود دارد و تعدادي از مساجد با محوريت فعاليتهاي فرهنگي تحت حمايت سازمان تبليغات اسلامي، فعاليت مي كنند و بايد با هماهنگي با اداره اوقاف اين اماكن از جاذبه هاي متنوعي برخوردار شوند.

رئيس سازمان تبليغات اسلامي شهريار از نياز شهرستان شهريار به 200 مسجد خبر داد.
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 266]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن