تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816595809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هزينه ازدواج در فضا 5/2 ميليارد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: هزينه ازدواج در فضا 5/2 ميليارد
يك شركت ژاپني براي زوج هايي كه مي خواهند مراسم عروسي خود را در فضا برگزار كنند، جا رزرو مي كند.در طول اين سفر يك ساعته، زوج مذكور چند دقيقه را در جاذبه صفر قرار خواهند گرفت و ... هر زوج براي اين كه اين مراسم را در سفينه اي فضايي برگزار كنند بايد 240 ميليون ين معادل دو ميليارد و 500 ميليون تومان پرداخت كرده تا به ارتفاع 100 كيلومتري زمين بروند.


باشگاه جواني برنا / فرشيد روحاني - رژيم صهيونيستي استفاده از تلفن همراه در جولان را ممنوع كرده و همزمان به چند جاسوس خود نشان افتخار اعطا كرده است. يك جشنواره موسيقي در اردن بنا به دلايلي لغو شده است. چند دختر برزيلي به حجاب گرايش پيدا كرده و شهروندان ژاپني شاهد گران شدن قيمت زمين در اين كشور هستند. اين اخبار و چند خبر ديگر مشروح صبحانه امروز را در بر مي گيرد كه در پي مي آيد.

تحريم جشنواره موسيقي در اردن

موسيقي دانان عرب به دليل مشاركت اسرائيل در برگزاري جشنواره موسيقي اردن خواستار تحريم اين جشنواره شدند. گروهي از هنرمندان معروف عربي با بيان اينكه جشنواره موسيقي اردن توسط شركتي برگزار شده است كه اسپانسر جشن 60 سالگي اسرائيل بوده است خواستار تحريم اين جشنواره شدند. "شاهر حديد" رئيس موسسه هنري اردن گفت كه درخواست خوانندگان عرب براي تحريم جشنواره موسيقي اردن پس از درخواست 14 اتحاديه تجاري اسلامي حرفه اي اردن صورت گرفته است.

اتحاديه هنرمندان لبناني نيز به درخواست كنندگان تحريم جشنواره موسيقي اردن پيوستند و از هنرمندان لبناني خواستند تا اين جشنواره و هر مراسم ديگري را كه در ارتباط با اسرائيل باشد تحريم كنند. اتحاديه هاي تجاري اردن معتقدند كه اين جشنواره از سوي شركتي كه جشن 60 سالگي تاسيس اين رژيم را سازماندهي كرده بود برگزار مي شود.

ونزوئلايي هاي ثروتمند

شهروندان ونزوئلايي ثروتمند ترين ملت منطقه آمريكاي لاتين به شمار مي آيند. صندوق بين المللي پول اعلام كرد كه در آمد سرانه ونزوئلايي ها از ديگر شهروندان آمريكاي لاتين بيشتر است.

بر اساس اين گزارش، در آمد سرانه ونزوئلايي ها در سال 2008 به 11933 دلار مي رسد در حاليكه اين رقم براي مردم شيلي كه در مكان دوم هستند 10126 دلار است. در مقابل هائيتي و نيكاراگوئه به لحاظ در آمد سرانه بدترين شرايط را در بين كشورهاي آمريكاي لاتين و حوزه درياي كارائيب دارند.

در آمريكاي جنوبي نيز كشورهاي پاراگوئه و بوليوي رده هاي آخر را به لحاظ درآمد سرانه به خود اختصاص داده اند.

گراني زمين در ژاپن

ميانگين قيمت هر متر مربع زمين در سراسر ژاپن در مقايسه با سال گذشته با 10 درصد افزايش به 143 هزار ين رسيد. قيمت زمين در مركز خريد توكيو به دليل سرمايه گذاري هاي عظيم در بخش املاك و پروژه هاي وسيع توسعه اي با 9/29 درصد افزايش روبرو شد و اين در حالي است كه اين افزايش در سال گذشته به 6/46 درصد رسيد.
از 47 منطقه در ژاپن 14 منطقه از جمله توكيو، اوساكا، آيچي، فوكواوكا و هوكايدو اعلام كردند قيمت زمين نسبت به سال گذشته افزايش داشته است.

گرايش چند دختر برزيلي به حجاب

شبكه پنج تلويزيون برزيل براي نخستين بار به پخش سريال تلويزيوني با موضوع پايبندي يك زن مسلمان محجبه مراكشي به حفظ سنت‌‌هاي اسلامي و حجاب اقدام‌كرد. در پي به تصويركشيدن زندگي اين زن مسلمان محجبه‌، هشت دختر مسلمان مدرسه "ويلا كارونا" شهر «سائوپائولو»برزيل براي نخستين بار به حجاب روي آوردند.

نشان افتخار به جاسوسان

رژيم صهيونيستي در اقدامي عجولانه و در واكنش به برملا شدن اقدام هاي جاسوسي اش در ايران، به 8 نفر از نيروهاي اطلاعاتي موساد نشان افتخار داد. شيمون پرز، رئيس جمهور اسرائيل و "ايهود باراك" وزير جنگ رژيم صهيونيستي در مراسمي به 8 نفر از جاسوسان موساد به خاطر آن چه كه اقدام هاي برجسته ناميده شد، نشان افتخار دادند.

جايزه ويژه وزارت جنگ رژيم صهيونيستي به خاطر به كارگيري فناوري پيچيده براي حفظ امنيت اسراييل به اين افراد اعطاء شده است. اين مراسم در دفتر رياست جمهوري اسرائيل در اورشليم (بيت المقدس) برگزار شد و "پرز" به شدت از فعاليت اين جاسوسان تشكر كرد؛ جمعي از سران شين بت (امنيت داخلي) نيزدر اين مراسم حضور داشتند.

هزينه ازدواج در فضا 2 ميليارد و 500 ميليون تومان

يك شركت ژاپني براي زوج هايي كه مي خواهند مراسم عروسي خود را در فضا برگزار كنند، جا رزرو مي كند. هر زوج خوشبخت براي اين كه اين مراسم را در سفينه اي فضايي برگزار كند بايد 240 ميليون ين معادل دو ميليارد و 500 ميليون تومان پرداخت كرده تا به ارتفاع 100 كيلومتري زمين بروند.
در طول اين سفر يك ساعته، زوج مذكور چند دقيقه را در جاذبه صفر قرار خواهند گرفت و مي توانند به همراه سه مهمان، قول و قرارهاي زندگي خود را بگذارند و حلقه رد و بدل كنند. علي رغم اين كه اين طرح در ژاپن اجرا شده، اما انتظار مي رود بخش اعظمي از مشتريان از چين و كشورهاي عربي باشند.
شايان ذكر است، از سال 2001 زماني كه يك ميليونر آمريكايي بيست ميليون دلار به آژانس فضايي روسيه پرداخت كرد تا اولين شخصي باشد كه براي رفتن به فضا اقدام مي كند ،گردشگري فضايي از شد قابل توجهي برخوردار شده است.

ممنوعيت استفاده از تلفن همراه در جولان

ارتش رژيم صهيونيستي با صدور بيانيه‌اي، استفاده از تلفن همراه را براي نظاميان اسرائيلي مستقر در بلنديهاي اشغالي جولان سوريه ممنوع كرد.

گزارش‌هاي رسانه‌هاي صهيونيستي حاكي است ارتش اسراييل اطلاعاتي به دست آورده مبني بر اينكه سوريه دستگاه‌هاي استراق سمع ساخت روسيه را در مرز با سرزمين‌هاي اشغالي كار گذاشته است و به همين خاطر از هرگونه استفاده از تلفن همراه توسط نظاميان در محيط خدمت آنها ممانعت به عمل مي‌آورد. ارتش اسرائيل در چارچوب اين دستورالعمل جديد از نظاميان خود خواسته است تا حد امكان از مكالمات شخصي از طريق تلفن همراه در پايگاه‌هاي نظامي خود خودداري كنند و همچنين هيچ سخني بر زبان نياورند كه بيانگر عضويت آنها در ارتش يا مكان خدمت آنها يا هرگونه اطلاعات در مورد ارتش باشد.

***

در باشگاه جواني برنا ثبت‌نام كنيد: [email protected]
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 333]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن