تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821186280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۲۰۰‬كيلوگرم انواع مواد مخدر در كاشان كشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۲۰۰‬كيلوگرم انواع مواد مخدر در كاشان كشف شد
به گزارش‌ايرنا، سرهنگ "محسن عقيلي" روزشنبه در نشست باخبرنگاران افزود:
اين مقدار مواددر مقايسه با مدت مشابه سال قبل بيش از ‪ ۱۶۶‬درصد افزايش داشته‌است.

وي، شمار دستگيرشدگان مرتبط به جرائم مواد مخدر در اين مدت را ‪ ۶۹۶‬نفر ذكر كرد و گفت: اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل ‪ ۲۰‬درصد بيشتر است.

به گفته وي، در اين ارتباط، هشت باند قاچاق مواد مخدر با حدود ‪ ۴۰‬نفر قاچاقچي كه مواد مخدر را به اين شهرستان انتقال و توزيع مي‌كردند، متلاشي شده‌است.

سرهنگ عقيلي اظهار داشت: ‪ ۶/۶‬درصد از دستگيرشدگان را قاچاقچيان اصلي و شرور و ‪ ۱۲/۲‬از آنها را اتباع خارجي كه بيشتر افغاني هستند، شامل مي‌شود.

وي يادآور شد: ‪ ۹۴/۳‬درصد از دستگيرشدگان نيز توزيع‌كنندگان خرده فروش هستند.

فرمانده نيروي انتظامي كاشان گفت: ‪ ۴/۵‬درصد اين عده از دستگيرشدگان جرائم مواد مخدر را نيز بانوان به خود اختصاص داده‌است.

وي افزود: آمار سرقت در سه ماه نخست امسال در شهرستان كاشان در مجموع نسبت به مدت مشابه سال قبل ‪ ۲۱‬درصد كاهش يافته‌است.

سرهنگ عقيلي با اشاره به اينكه سرقت خودرو در سالجاري در كاشان نزديك به صفر رسيده است، در عين حال نسبت به افزايش سرقت موتورسيكلت درشهرستان هشدار داد.

وي علت اصلي افزايش سرقت موتورسيكلت را ازدياد اين وسيله نقليه در كاشان عنوان كرد و اظهار داشت: حدود ‪ ۸۰‬هزار دستگاه موتورسيكلت در اين شهرستان وجود دارد.

به گفته وي، در سالجاري ‪ ۵۲‬طرح برخورد و مبارزه با بي‌حجابي در اين شهرستان اجرا شده كه در اين ارتباط به ‪ ۸‬هزار ‪ ۳۱۱‬نفر تذكر داده شده‌است.

فرمانده نيروي انتظامي كاشان يادآور شد: يك هزار و ‪ ۹۹۶‬نيز به واحدهاي انتظامي هدايت شده كه از بيشتر آنها تعهد كتبي گرفته شده‌است.

وي همچنين از اجراي ‪ ۲۴‬مورد طرح پاكسازي بوستانها و تفرجگاه‌هاي شهرستان از افراد خلافكار خبر داد و افزود: ماموران به گونه‌اي اين طرحها را اجرا كرده‌اند كه رضايت مردم را در برداشته‌است. ك/‪۳‬
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن