تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816591172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ستون بدون مرز


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: ستون بدون مرز


4 هزار سال زندان براي تجاوزگر آمريكايي

فارس:‌ يك آمريكايي از ايالت تگزاس به جرم تعرض به 3 دختر بچه و اذيت و آزار جنسي آنان، در طول 2 سال متوالي به 4 هزار و 06 سال حبس محكوم شد. ‌ به نقل از پايگاه خبري تركيه دادگاه ايالتي آمريكا براي هر اذيت‌وآزار متهم جيمزكزين پاپ مجازات 04 حبس ابد و براي هر تعرض جنسي وي به 3 دختربچه 02 سال حبس تعيين كرده است. ‌ اين گزارش همچنين اضافه مي‌كند: بنا بر درخواست دادستان‌هاي ايالتي، متهم محكوم است كه همه اين مجازات‌ها را به نوبت بگذراند. جمع مدت حبس وي 4 هزار و 06 سال است. ‌ يكي از دادستان‌ها در اين مورد به خبرنگاران گفت: مجازات تعيين‌شده براي اين متهم عادلانه است. ‌

اعلا‌م بي‌گناهي بعد از 51 سال حبس

اعتماد ملي:‌ بعد از اعلا‌م راي قاضي تنها صدايي كه در صحن دادگاه شنيده مي‌شد صداي هق‌هق پاتريك والر بود. اين مرد تگزاسي كه 51 سال را به اتهام دزدي و آدم‌ربايي در زندان گذرانده بود روز پنجشنبه بعد از اعلا‌م نتيجه آزمايش دي‌ان‌‌اي (‌AND ) بي‌گناه شناخته شد. او پس از شنيدن خبر آزادي‌اش به هوا پريد و در آغوش مادرش گريه كرد. ‌ به گزارش اسوشيتدپرس، پاتريشيا كونينگهام به پاتريك پسرش گفت: خب عزيز دلم... همه چيز تمام شد. حالا‌ مي‌توانيم به خانه برگرديم. ‌ والر از سال 2991 به اتهام دزدي و آدم‌ربايي يك زوج اهل دالا‌س در زندان به سر مي‌برد. بنابر گزارش‌ها اواخر سال گذشته آزمايش دي‌ان‌اي ثابت كرد كه او بي‌گناه است. ‌ او كه حالا‌ 83 سال دارد به خبرنگاران گفت: بي‌گناهي‌ام ثابت شد. از همه سپاسگزارم...احساس خوشبختي مي‌كنم. ‌ از اوايل هفته گذشته احتمال آزادي پاتريك بالا‌ رفته بود، چرا كه دادستان كل دالا‌س اعلا‌م كرد آزمايش دي‌ان‌اي نشان داده كه مردي ديگر دست به آدم‌ربايي زده است. ‌ متهم تازه پرونده، زنداني نخواهد شد چرا كه ماجرا مشمول قانون مرور زمان شده است. ‌ والر نوزدهمين مرد در دالا‌س است كه بعد از آزمايش دي‌ان‌اي بي‌گناه شناخته مي‌شود. سازماني غيردولتي در نيويورك كه در مورد راي‌هاي اشتباه دادگاه‌ها به متهمان كمك مي‌كند، ايالا‌ت مختلف آمريكا را به آزمايش دي‌ان‌اي تشويق مي‌كند. ‌

مرد باردار آمريكايي يك دختر به دنيا آورد

مرد آمريكايي كه پس از ازدواج تصميم به بارداري گرفته بود، نوزاد خود را كه يك دختر است به دنيا آورد. ‌ اين مرد آمريكايي به نام توماس بيتي كه 43 سال دارد، ابتدا جنسيت مونث داشت اما پس از مدتي به دليل ناهماهنگي‌هاي جسمي تحت عمل جراحي تغيير جنسيت قرار گرفت. ‌ پس از آن بيتي تصميم به ازدواج گرفت. وي قانونا مرد است اما پزشكان اعضاي توليد مثل زنانه را پس از جراحي سينه، در بدن او نگه‌د‌اشتند. ‌ پس از ازدواج، همسر بيتي بچه‌دار نمي‌شد در نتيجه بيتي تصميم گرفت خود اين مسووليت را برعهده بگيرد و مادر شود. ‌ او هم‌اكنون در بيمارستاني در اورگون، دختري به دنيا آورده و حال هر دوي آنها خوب است.

ي مهيج در خصوص خطاهاي اثبات نشده پزشكي، صدمات و خسران فراواني به حيطه اعتماد پزشك و بيمار وارد خواهد نمود. فلذا از آن مقام عالي رسيدگي عاجل جهت پرهيز از اينگونه خبرسازي‌ها به خصوص در حيطه سلا‌مت را خواستاريم.

پاسخ اعتماد ملي:‌ در توضيح بند سوم اين نامه بايد تاكيد كرد كه در ابتداي توضيحات معاون بيمارستان نفت به صراحت به قرار داشتن در شكم بيمار بعد از عمل جراحي اشاره شده است و اين خود نشان‌دهنده سهل‌انگاري پزشك جراح است اما در هيچ كجاي گزارش منتشرشده اعلا‌م نشد كه اين خطاي پزشكي در كدام بيمارستان يا از سوي كدام پزشك صورت گرفته است.

در توضيح بند ديگر اين نامه نيز بايد گفت كه وخامت جسمي بيمار بر اساس اظهارات پدر بيمار مبني بر حرارت دائمي بدن فرزندش و ناتواني در تكان دادن اندام‌هاي حركتي، در گزارش درج شد.

در توضيح بند ششم لا‌زم به ذكر است در گزارش منتشرشده دوم تيرماه 87 و همچنين هفدهم آذرماه 86، پرسشي متوجه مسوولا‌ن بيمارستان نفت مطرح نشد و نوع اصابت اعلا‌م شده مستند به گزارش‌هاي رسمي پزشكي ارائه شده از سوي خانواده بيمار درج شد و تنها خواسته پدر بيمار، بستري شدن مجدد فرزندش در همان بيمارستان بود.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

مشاهده خبر بعدي

------------
 جمعه 14 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 245]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن