تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815453137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

16وبلاگ‌نويس برتر كشور مسافر كربلا شدند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: 16وبلاگ‌نويس برتر كشور مسافر كربلا شدند
مراسم اختتاميه مسابقه وبلاگ‌نويسي "بوي سيب" عصر پنجشنبه با معرفي برگزيدگان نهايي در بخش‌هاي مختلف در حالي برگزار شد كه عطر سيب سفر به كربلاي معلي فضاي مسجد بلال سازمان صدا و سيما را معطر كرده بود.


به گزارش باشگاه جواني برنا، عصر ديروز، 13 تير، مراسم اختتاميه مسابقه وبلاگ‌نويسي "بوي سيب" در سالن كوثر صدا و سيما، در فضايي معنوي و آكنده از عطر اباعبدالله الحسين(ع) برگزار شد.

بنا بر اين گزارش، هم‌زمان با ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان راديو معارف يك دوره مسابقه وبلاگ‌نويسي با عنوان "بوي سيب" و در چهار بخش ادبيات عاشورايي، متن‌هاي عاشورايي، نوا و نماي عاشورايي و بخش ويژه برگزار كرد. اين مسابقه در بخش ادبيات عاشورايي شامل 3 محور شعر، قصه، داستان و دل نوشته (خون نوشته)، در بخش متن عاشورايي در 3 حوزه روز نوشت، معارف عاشورايي و آداب و رسوم در ايران و جهان و بخش نوا و نماي عاشورايي نيز در 2 زمينه عكس و پادكست و بخش ويژه شامل قالب وبلاگ و كليپ بود...

از در مسجد بلال وارد شديم، فلش‌هايي با عنوان " همايش بوي سيب" در سكوت و شيب كم پياده رو ما را به سمت محل همايش راهنمايي مي‌كرد. وارد سالن كه شديم گروه تواشيح " قمر بني هاشم" در حال اجراي تواشيح بود.

برنامه بصورت زنده از راديو معارف در حال پخش بود و به همين علت بعد از اجراي هر آيتم و شروع صلوات حاضران در سالن، صلوات و صوت مخصوصي براي شنوندگان راديويي پخش مي‌شد.

مسابقه وبلاگ‌نويسي به همت راديو معارف و راديو قرآن برگزار شده‌بود و براي همين در اولين مرحله از حجت‌الاسلام لطفي، سرپرست راديو معارف، محمد حسين محمد زاده سرپرست راديو قرآن و حجت الاسلام مقدسي از سازمان تبليغات اسلامي قم و ديگر مبتكران و همراهان طرح تقدير شد.

قبل از اعلام اسامي 16 برگزيده مسابقه وبلاگ‌نويسي، آيتمي زيبا و ابتكاري پخش شد كه اشك شوق را به چشم برندگان و حسرت را به چشم حاضران دواند. راديو معارف طي تماسي با وبلاگ‌نويسان برتر خبر برنده شدن آن‌ها و مشرف شدنشان به كربلاي معلي را داده‌بود و صداي منقلب و سرشار از احساس‌شان را ضبط و در اختتاميه پخش كرد.

از برنده يزدي پرسيدند كربلا رفتي؟ و او گفت كه فقط يك بار به مشهد مقدس مشرف شده و امام حسين(ع) هنوز او را نطلبيده است. وقتي به او گفتند از طرف مسابقه بوي سيب برنده سفر كربلا شده؛ بهت و سكوتي جوان را فرا گرفت، بعد صداي هق هق گريه‌اش بلند و تمام سالن منقلب شد.

لبم لبريز از جام حسين است

عروج اوج من بام حسين است

اگر جراح قلبم را شكافد

بروي لوح دل نام حسين است

وقتي اسامي برندگان اعلام شد ثانيه‌هايي تپنده براي حاضران در سالن، كه در مسابقه شركت نكرده‌بودند، شروع شد. آن‌هم زماني كه طبق قرار قبلي 5 نفر از مهمانان اين سعادت نصيبشان مي‌شد كه به قيد قرعه همراه برندگان مسابقه عازم كربلا شوند.

پنج شماره اعلام شد و تنها دو نفر از صاحبان شماره‌ها در سالن حضور داشتند و روي سن آمدند. سه نفرشان انگار از طرف سالارشان طلبيده نشده بودند و قبل از اتمام مراسم سالن را ترك كرده بودند. چشمان حاضران، كه از شوق ديدار يار حريص شده بود، به ظرف حاوي شماره‌هاي قرعه كشي دوخته شد و شعفي پنهاني جمع را فرا گرفت. همه منتظرند كه سه شماره ديگر خوانده شود. مجري به انتظار پايان مي‌دهد و مي‌گويد: چون پيدا كردن صاحبان شماره بعد از مراسم سخت است سه شماره ديگر را مي‌خوانيم.

سه شماره ديگر خوانده شد و باز هم كسي در سالن حاضر نبود و جمعيت حاضر از شوق صلوات بلند و محكمي ختم كردند. سه شماره ديگر خوانده شده و فقط يك نفر در سالن حاضر بود. دو شماره ديگر خوانده شد و باز يك نفر...

براي خواندن آخرين شماره احساسات به اوج رسيده و بود و نفس‌‌ها در سينه حبس؛ تا يار كه را خواهد و ميلش به كه باشد...

نفر آخر كه خوانده شد فرياد خفه‌اي از شوق در سالن پيچيده شد و همه سرها به طرف ابراز احساسات دو دوختري كه همديگر را در آغوش گرفته‌بودند برگشت. "شماره 75. هم 7 مقدس است و هم 5" دختر طلبيده شده اين را بعد از مراسم به ما گفت.

سر انجام لحظه انتظار براي برندگان فرا رسيد و مجري بعد از قرائت متن بيانيه هيئت داوران اسامي برگزيدگان را به شرح زير اعلام كرد:

رتبه‌هاي سوم تا ششم متن‌هاي عاشورايي برنده سفر زيارتي به كربلاي معلي، لوح تقدير و مجموعه لوح فشرده دانشنامه چند رسانه‌اي معارف اسلامي:

نفر سوم: نويسنده وبلاگ بوي سيب، محمد علي جعفري از قم

نفر چهارم: نويسنده وبلاگ سيب، سبزه، حسين، فاطمه عليزاده

نفر پنجم: نويسنده وبلاگ عاشورا، روايتي نو، علي پاپوش از يزد

نفر ششم: نويسنده وبلاگ سقاي دشت كربلا، مهدي خانعلي زاده از تهران

رتبه هاي سوم تا پنجم ادبيات عاشورايي برنده سفر زيارتي به كربلاي معلي، لوح تقدير و مجموعه لوح فشرده دانشنامه چند رسانه‌اي معارف اسلامي:

نفر سوم: نويسنده وبلاگ بوي سيب، محمد صداقت از قم

نفر چهارم: نويسنده وبلاگ اشك خون، وحيده يعقوبي از قم

نفر پنجم: نويسنده وبلاگ آهاي مردم عالم، حسن حاتمي از تهران

رتبه هاي اول و دوم كليه رشته ‌ها و برنده سفر زيارتي كربلاي معلي، لوح تقدير، يك دستگاه ام‌پي‌تري پلير و تنديس ويژه بوي سيب:

نفر اول: نويسنده وبلاگ محرم، مهدي زارع از يزد

نفر دوم: نويسنده وبلاگ بوي سيب، سيد ابراهيم هاشم يزدي از تهران

و در ميان 450 وبلاگ مورد بررسي در بخش ادبيات عاشورايي برنده سفر زيارتي كربلاي معلي، لوح تقدير، يك دستگاه ام‌پي‌تري پلير و تنديس :

نفر اول: نويسنده وبلاگ حيات طيبه، محمد حسين طاهري از تبريز

رتبه دوم: نويسنده وبلاگ وب‌نوشت، محمدرضا سلطاني از گنبد كاووس

در ميان 130 وبلاگ نوا و نماي عاشورايي برنده سفر زيارتي كربلاي معلي، لوح تقدير، يك دستگاه ام‌پي‌تري پلير:

نفر اول: نويسنده وبلاگ مركز دانلود نوحه ايران، احمد مظفري از ساري

نفر دوم: نويسنده وبلاگ نوكران محرم، مهدي نصيري از تهران

در بخش ويژه نيز هيئت داوران تنها از ميان قالب‌هاي رسيده تنها يك قالب را شايسته عنوان برتر تشخيص داد:

قالب يا حسين، طراحي مهدي بهرامي از قم؛ برنده سفر زيارتي به كربلاي معلي، لوح تقدير، يك دستگاه ام‌پي‌تري پلير و تنديس ويژه بوي سيب

از ميان تصاوير زمينه برنده سفر زيارتي كربلاي معلي، لوح تقدير، يك دستگاه ام‌پي‌تري پلير و تنديس ويژه بوي سيب:

نفر اول: وحيد احمدي تركماني با دو اثر " گنبد گردون" و "ذوالجناح"

نفر دوم: مرضيه رحيمي از اصفهان،‌ با 13 اثر ارسالي

همچنين هيئت داوران پوستر عاشورا، اثر ايوب محقق، را به دليل زيبايي و با توجه به نداشتن شرايط تصوير زمينه شايسته تقدير دانست. ‌
مراسم اعطاي جوايز كه تمام شد مجري از تمام برندگان خواست تا روي سن بيايند و عكس يادگاري بگيرند. همه‌شان رفتند و بعد از گرفتن عكس يادگاري شروع كردند با همسفران آينده‌شان به خوش و بش و حال و احوال. بيشتر بلاگرها همسفرانشان را از طريق وبلاگ‌نويسي مي‌شناختند. حالا آنهم بعد از برنده شدن سفر كربلا ديدن چهره دوستان وبلاگي برايشان خالي از لطف نبود و تا دقايقي بعد از اتمام مراسم و تعطيلي سالن به گفتگو با يكديگر پرداختند و همه‌شان فهميدند دنيا اگر مجازي هم باشد باز كوچك است...
ساعت حدود هفت بعد‌ازظهر بود كه سراشيبي مسجد بلال را با عطر سيب حرم اباعبد‌الله(ع) مي‌پيموديم و به آنهايي كه برنده شده بودند فكر مي‌كرديم، چه جايزه دلچسبي...

***

در باشگاه جواني برنا ثبت‌نام كنيد: [email protected]
 جمعه 14 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 322]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن