تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819544947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخن روز /منافقين؛ كارت سوخته و نامطمئن براي غرب


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سخن روز /منافقين؛ كارت سوخته و نامطمئن براي غرب
خبرگزاري مهر- گروه بين الملل : گروهك تروريستي به تاريخ پيوسته منافقين در تلاش براي زنده نمايي به جاسوسي براي غرب جهت ترغيب آمريكا و متحدانش به خارج كردن نام اين گروهك از ليست تروريستي روي آورده است.

گروهك منافقين كه در سال 1965 تشكيل شد؛ در فضاي مسموم پيش از انقلاب كه تفكرات روشنفكري موجود يا تحت تاثير ماركسيسم و كمونيسم شرقي بودند و يا تحت تاثير ليبرال دموكراسي غربي، رشد پيدا كرد.

ترور سادگي و صداقت توسط گروهك گمراه

اين گروهك دچار التقاط شده و تفسيري ماركسيستي از اسلام را شيوه حركت خود قرار داد .

در اين زمان روحانيت مبارز كه سعي داشت از نيروي همه گروهها عليه شاه و همپيمانانش استفاده كند سعي كرد اين نيروهاي شيفته ماركسيسم را با اسلام ناب محمدي آشنا كند و به جمع مبارزان عليه طاغوت بكشاند كه با سابقه ارتباط شاه با امپرياليسم غربي اين گروه ماركسيسم خيلي زود شيفته مبارزه شده و تا پيروزي انقلاب در كنار مبارزين قرار گرفتند.

پس از پيروزي انقلاب اسلامي، اين گروه در سال 1981 ماهيت ضد انساني ضد اسلامي ضد ايراني خود را روشن كرد و با بمبگذاري در محل نشست حزب جمهوري اسلامي، دفتر نخست وزيري و بمبگذاري ها و ترورهاي ديگر رسما به مبارزه عليه روحانيت و اسلام ناب كه رهبري مردم را در مبارزه با شاه و اكنون تشكيل جمهوري اسلامي به عهده داشت آغاز كرد.

منافقين در همين سال به فرانسه گريختند و تحت لواي اين كشور غربي، اعمال تروريستي را در ايران و توسط عمال داخلي خود هدايت كردند.

اين گروه به خاطر سابقه تروريستي خود مجبور به ترك فرانسه در سال 1986 و انتقال به عراق شدند تا در كنار صدام، ديكتاتور معدوم عراق، عليه آزادي و استقلال ملي و اسلامي ايران و عراق بجنگند.

گروهك تا سال 1980 و پايان جنگ در كنار صدام ماند و جنايتهاي زيادي را عليه كردها و شيعيان عراق مرتكب شد.

اين پيروان راستين ماركسيسم در سال 1991 ميلادي در جريان قيام شيعيان جنوب عراق عليه رژيم صدام نقش مهمي در سركوب اهالي استانهاي جنوبي عراق داشتند وطي آن با همكاري گارد جمهوري عراق 150 هزار نفر از شيعيان عراق را قتل عام كردند.

تا اينكه در عمليات مرصاد در كرمانشاه و در 26 ژوئن سال 1988 اين گروهك در دام حيله الهي قرار گرفتند و بسياري از نيروهاي ايشان به دست نيروهاي انقلاب دستگير و كشته شدند.

اكنون منافقين پس از حمله آمريكا به عراق در سال 2003 خلع سلاح و تحت حمايت نيروهاي آمريكايي در پايگاه غصب شده اشرف در 100 كيلومتري غرب ايران و در 60 كليومتري شمال بغداد به حيات ننگين خود ادامه مي دهند.

در اين پايگاه كه از طرف صدام در اختيار آنها قرار گرفت و در نزديكي هاي فلوجه قرار داد تعدادي تانك چيفتن ساخت انگليس و مقادير زيادي سلاح ساخت كشورهاي غربي پيدا شد كه ماهيت روابط انگليس با اين گروهك تروريستي را روشن مي كند.

اين گروه به خاطراعمال تروريستي خود در عراق و ايران در ليست گروههاي تروريستي آمريكا، اتحاديه اروپا، كانادا، عراق و ايران قرار گرفته است و براي اينكه بتواند در ميان اروپايي ها و آمريكايي ها، لابي هايي براي خروج از ليست تروريستي پيدا كند با استفاده از عمال خود به انجام كارهاي اطلاعاتي براي غرب به ويژه در زمينه مسائل هسته اي ايران روي آورد.

سركرده خائن منافقين در حال مذاكره با صدام معدوم براي دست زدن به اقدامات بر ضد ملتهاي ايران و عراق

با خيانت اين گروهك به وطن و ملت خود، بالاخره انگليس در 24 ژوئن سال 2008 اين گروه را از ليست تروريستي خود حذف كرد.

اين گروه بعدها دچار تضاد فكري شديدتري نسبت به دوران اوليه خود شد و اسلام را با ملي گرايي، ماركسيسم و فمينيسم درهم آميخت تا هرچه را از اسلام، ماركسيسم و فمينيسم تاييد كردند بپذيرند و بقيه اسلام را خرافات و اضافات زمان پيامبرعنوان كند.

در نگاه غرب به اين اپوزيسيون مخالف جمهوري اسلامي نوعي احتياط به چشم مي خورد، زيرا اين گروه واقعا خط مشي مطمئن و روشني ندارد و به جزاين غرب زماني از گروهي حمايت مي كند كه بداند درصدي از محبوبيت را در ميان مردم دارد، اما با سابقه اي كه گروهك منافقين از خود به جا گذاشته است غرب به خوبي فهميده است كه با حمايتش از اين گروه فقط آبروي خود را برباد خواهد داد.

در راهپيمايي كه اين گروه اخيرا در پاريس برگزار شد يكي از برجستگان اين گروه خود و طرفدارانش را در موضوع هسته اي ايران گزينه سوم براي غرب عنوان كرد و گفت : غرب مي تواند از ما عليه برنامه هسته اي صلح آميز ايران كمك بگيرد.

گروهك خود فروخته كه زماني ملتش را به صدام فروخت اكنون در تلاش براي فروختن ملت به غرب است تا بتواند به حيات ننگين خود ادامه دهد.

در اين دست و پا زدن فلاكت بار گروهك، غرب به رهبري آمريكا ارزشي براي اين گروهك قائل نبوده ودر جستجوي گزينه هاي ديگري كه از لحاظ فكري به ليبرال دموكراسي نزديكتر باشند و از نفرتي تا اين حد نمايان در ميان مردم برخوردار نباشند است.

براي غرب يك ماركسيست داراي سابقه تروريستي اصلا گزينه مناسبي براي مبارزه با جمهوري اسلامي نيست و اين موضوع يايد تامل سيستم امنيتي ايران را درباره گروه هدف مصرف كننده بودجه خرابكارانه آمريكا جلب كند .

آنچه مسلم است اين است كه مصرف كننده بودجه خرابكارانه آمريكا گروهك منافقين نيست و اين گروهك بيشتر از طريق اعانات و صدقات مخالفان جمهوري اسلامي امورات مي گذراند تا اينكه مورد خطاب يك بودجه امنيتي هدفمند خرابكارانه باشد.

در پايان بايد گفت : اين گروهك با به تاريخ پيوستن ايدئولوژي ماركسيستي كمونيستي به تاريخ پيوست و سران اين گروه را به عنوان تمثالهاي نابرابري براي ايجاد برابري و نابرادري براي ايجاد برادري و تروريسم براي ايجاد آرامش در موزه هاي غرب جستجو نمود.

به نظر مي رسد غرب به خاطر آگاهي از نفرت مردم ايران از اين گروه و سابقه تروريستي و تفكرات ماركسيستي گروهك ، به خودشيريني هاي آنها توجهي نداشته و براي مبارزه با جمهوري اسلامي در جستجوي گزينه هاي ديگري است.
 جمعه 14 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن