تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814675151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي ؛ كرج


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: نمايشگاه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي ؛ كرج
كرج/ واحد مركزي خبر/ اجتماعي تصوير

نمايشگاه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در كرج ديشب به كار خود پايان داد.
رئيس اداره بهزيستي شهرستان كرج در مصاحبه با خبرنگار ما هدف از برگزاري اين نمايشگاه را رسيدگي به مشكلات آسيب ديدگان اجتماعي ، اخلاقي و خانوادگي دانست.
شهبازي گفت: 10 سازمان NGO كه فعاليت هايي در زمينه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي همچون اعتياد ، ايدز و كودك آزاري دارند در اين نمايشگاه به شهروندان خدمات اجتماعي عرضه كردند.
وي افزود: اين نمايشگاه درشهرستان كرج نخستين بار بود كه برگزار شد و با توجه به استقبال شهروندان قرار است هر ماه در اين شهرستان برگزار شود.
در شهرستان كرج 35 سازمان NGO در زمينه مبارزه با مواد مخدر فعاليت مي كنند كه10 سازمان آن اساسنامه مشخص دارند.
رئيس اداره بهزيستي شهرستان كرج از سازمان هاي مردمي كه در اين زمينه فعاليت اجتماعي ، درماني و مشاوره اي دارند دعوت كرد با مراجعه به اداره بهزيستي شهرستان كرج از حمايت هاي اين اداره بهره مند شوند.
شهبازي برقراري ارتباط و تعامل سازنده با جوانان را از راه هاي موثر مقابله با آسيب هاي اجتماعي دانست و گفت: طلاق و شكست‌هاي عاطفي از عوامل بروز آسيب‌هاي اجتماعي است كه اگر در زمينه پيشگيري از آنها راهكار اساسي پيش بيني نشود افراد وابسته به اين خانواده ها در برابر ساير معضلات اجتماعي آسيب پذيرتر خواهند بود.
اين نمايشگاه از سوم تيرماه اغاز و تا ديشب براي آشنايي شهروندان به ويژه جوانان با عوامل تهديدكننده جامعه در تالار شهيدان نژاد فلاح كرج برگزار شد.
0002
 جمعه 14 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن