تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815187696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار جديد مازندران معرفي شد سرپرست وزارت كشور: اجازه ندهيد شايعه‌پردازان در روند وحدت شكاف ايجاد كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندار جديد مازندران معرفي شد سرپرست وزارت كشور: اجازه ندهيد شايعه‌پردازان در روند وحدت شكاف ايجاد كنند


خبرگزاري دانشجويان ايران - ساري
سرويس: سياسي

مراسم معارفه «سيدمحمد كريمي» به عنوان استاندار جديد مازندران و توديع «ابوطالب شفقت» استاندار پيشين با حضور «سيد مهدي هاشمي»، سرپرست وزارت كشور در استانداري مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه مازندران ، سيدمهدي هاشمي با بيان اين كه كارآمدي به معناي پاسخ گويي به مطالبات مردم است، قوه مجريه را مركز ثقل كارآمدي نظام دانست و گفت: رضايت مردم كشور را به سوي آينده‌اي روشن و اميدبخش سوق مي‌دهد.

وي هم‌چنين از وزارت كشور به عنوان ستون فقرات قوه مجريه ياد كرد و افزود: بر همين اساس بيشترين مسئوليت در اثبات كارآمدي يعني پاسخ به مطالبات مردم به عهده وزارت كشور است و استانداران نقش بسيار مهمي در اين زمينه دارند.

سرپرست وزارت كشور در ادامه با اشاره به اين‌كه مازندران ‌٥ / ‌١٣ درصد جمعيت كشور را به خود اختصاص داده است گفت : شايسته است اين استان با تكيه بر تمام ظرفيت‌هاي خود دين خود را در كارآمدي نظام و پاسخ به مطالبات مردم ادا كند.

هاشمي با اشاره به اين كه از اضلاع مهم گفتمان در دولت نهم، خدمت‌رساني ، پاسخگويي ، مبارزه با فساد ، توليد علم و جنبش نرم‌افزاري بوده است، افزود: پيش‌نياز تحقق اين امر پي‌گيري مستمر و مد نظر قرار دادن شاخص‌هايي چون ساده زيستي ، پرهيز از تجمل‌گرايي، تواضع نسبت به مردم و خودباوري ديني و انقلابي است.

وي تصريح كرد: با توجه به مشكلاتي كه بايد نسبت به حل آنها اقدام شود از استاندار جديد انتظارم دارم درباره بيكاري ، خشكسالي ، مسكن و ارتقاي سطح رفاه مردم توجه جدي و اساسي را لحاظ كند.

هاشمي استفاده از تمام ظرفيت‌هاي استان به ويژه در بخش‌هاي كشاورزي و صنعت و معدن را خواستار شد و ادامه داد: از استاندار سابق بابت تلاش و رفع موانع سرمايه‌گذاري در اين حوزه بسيار سپاسگزارم.

وي هم‌چنين با طرح اين پرسش كه آيا يك مدير دلسوز بايد تا آخر در جايگاه خود بماند؟ گفت: بايد براي ارتقاي سطح كارآمدي نظام از تجربه افراد لايق و متعهد در ساير مسئوليت‌هاي حساس استفاده كرد.

هاشمي تصريح كرد: اجازه ندهيد شايعه‌پردازان و خواصي كه معلوم نيست در كجا ريشه دارند، در وحدت شكاف ايجاد كنند.

هاشمي در پايان حمايت مديران را از استاندار جديد خواستار شد و گفت: مردم و مديران به انتخاب دولت و وزرا اعتماد كنند و شايستگي او را در اين پست باور داشته باشند.

** در جمع خبرنگاران

سرپرست وزارت كشور گفت: هنوز هيات پي‌گيري موضوع گروگان‌گيري در پاسگاه سراوان به پاكستان اعزام نشده و خبري هم مبني بر عدم سلامتي گروگان‌ها نداريم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا ) منطقه مازندران، سيدمهدي هاشمي در حاشيه مراسم معارفه استاندار مازندران در جمع خبرنگاران هم‌چنين با اشاره به برخي تغييرات در استانداران افزود: هر گونه تغيير و تحول بر اساس كارآمدي افراد براي جايگاه‌هاي مورد نياز، بررسي و انجام مي‌شود.

وي با اشاره به اين كه فعلا دو استان از استاندار جديد برخوردار شده‌اند، گفت: يكي از استان‌ها هم استاندار ندارد كه به زودي استاندار آن معرفي مي‌شود.

هاشمي هم‌چنين درباره اعتبار تخصيص‌يافته براي جبران خسارت‌هاي ناشي از خشكسالي اظهار داشت: اين پول براي پيشگيري از خشكسالي بعدي و تامين كالاهاي ضرروري مرتبط هزينه خواهد شد.

سرپرست وزارت كشور خاطرنشان كرد : البته نحوه توزيع اين اعتبار به دليل محدوديت‌هاي به وجود آمده و افزايش قيمت‌ها مورد بازنگري قرار مي‌گيرد

بر اساس اين گزارش استاندار مازندران نيز در سخناني گفت: تغييرات در استانداري تا حدودي منطقي بوده است ولي اميدورايم ثبات بيشتري در اين بخش فراهم شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه مازندران ، سيد محمد كريمي در حاشيه مراسم معارفه خود در جمع خبرنگاران گفت: خدا را سپاسگزارم كه بار ديگر توفيق خدمتگزاري به مردم مازندران نصيب بنده شد.

وي ادامه داد: اميدوارم اين تغييرات با تحول و نوآوري و خدمت بيشتر به مردم توام باشد.

كريمي با بيان اين كه تغييرات در استانداري تا حدودي منطقي بوده است خاطرنشان كرد: تغيير و تحول در فاصله زماني بيشتر از دو سال خيلي عجيب نيست، ولي اميدورايم ثبات بيشتري در اين بخش فراهم شود.

هم‌چنين ابوطالب شفقت استاندار سابق مازندران نيز در جمع خبرنگاران گفت: سخت‌ترين لحظات دوران خدمت من در استانداري مازندران زماني بوده كه در ملاقات‌هاي عمومي نتوانسته‌ام پاسخ كاملي به مردم بدهم كه ناشي از محدوديت‌هاي ما در اين زمينه بوده است.

وي افزود: دو بار در هنگام نماز از اين كه نتوانستم پاسخ كاملي به مردم بدهم گريستم.

شفقت در پاسخ به اين پرسش كه استاندار كدام استان خواهيد شد؟ تصريح كرد: هنوز چيزي قطعي نشده ولي جنوب رشته كوه هاي البرز محل جديد خدمت من است.

انتهاي پيام
 جمعه 14 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن