تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819753997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس‌كل بانك مركزي: * اقتصاد بيمار ما با دارو هم درمان مي‌شود * روابط عمومي‌ها ذهن جامعه را براي تغييرات آماده كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس‌كل بانك مركزي: * اقتصاد بيمار ما با دارو هم درمان مي‌شود * روابط عمومي‌ها ذهن جامعه را براي تغييرات آماده كنند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اقتصاد

مهمترين وظيفه روابط عمومي‌ها جلوگيري از تبديل اختلافات مفهومي به اختلافات شخصي است.

به گزارش خبرنگار بانك و بيمه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) دكتر طهماسب مظاهري ـ رييس كل بانك مركزي ـ كه به عنوان مسئول برگزيده شده از سوي انجمن روابط عمومي مورد تقدير قرار گرفت، اظهار كرد: متاسفانه در كشور ما زمينه‌ها و بسترهاي مستعد فراواني وجود دارد كه اختلافات مفهومي، علمي و كارشناسي را به سرعت به اختلافات و حتي دشمني‌هاي فردي تبديل مي‌كند.

به گفته او روابط عمومي‌ها به عنوان بازوهاي ارتباطي مديران و سازمان‌ها بايد تلاش خود را معطوف به اين چالش كنند تا از تبديل اين اختلافات كارشناسي به دعواهاي شخصي جلوگيري كنند.

وي افزود: به نظر مي‌رسد كشور ما در اين برهه زماني كه از نظر اقتصادي در آستانه تصميمات بزرگ قرار دارد و قرار است به تيغ جراحي سپرده شود بيش از هر زمان ديگري نيازمند اين هنرنمايي روابط عمومي‌هاست گرچه بايد متوجه بود شايد بسياري از مشكلات اقتصادي بيمار ما نيازي به تيغ جراحي ندارد و با رژيم اقتصادي مناسب و با دارو قابل درمان است.

وي گفت: در مورادي هم كه ناگزير از حراجي هستيم بايد بيش و پيس از هر حركتي ذهن جامعه را نسبت به تحولاتي كه قرار است اعمال شود آماده كنيم كه اين هم كار روابط عمومي‌هاست.

مظاهري برقراري تعادل در رفتارهاي سازماني و هدايت ادبيات و رفتار عمومي مديران را از ديگر وظايف روابط عمومي‌ها دانست و خواستار تلاش بيشتر آنان براي ايجاد بستر مناسب براي پيشرفت‌ بحث‌هاي كارشناسي در عين دوري از درگيري‌هاي غير علمي شد.

انتهاي پيام
 جمعه 14 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن