تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816522143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راهبردهاي برنامه هفت ساله بانك كشاورزي نهايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: راهبردهاي برنامه هفت ساله بانك كشاورزي نهايي شد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): دبير شوراي عالي راهبردي بانك كشاورزي گفت: راهبردهاي سومين حوزه از برنامه راهبردي هفت ساله بانك كشاورزي نهايي شد.


به گزارش خبرنگار ايرنا، "محمد تقي جمشيدي" روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در هشتمين نشست شوراي عالي راهبردي بانك كشاورزي كه روز چهارشنبه دوازدهم تيرماه 87 تشكيل شد، راهبردهاي سومين حوزه از برنامه راهبردي هفت ساله بانك كشاورزي نهايي شد.
رييس اداره كل تحقيق و توسعه بانك كشاورزي گفت: بر اساس برنامه‌ريزي انجام شده ابتدا بر اساس مطالعات در سطح محيط بيروني شعب بانك، شامل نياز سنجي و رضايت‌سنجي از مشتريان، بررسي خدمات در حال ارايه در بانك‌هاي پيشرو جهان، بررسي خدمات بانك‌هاي داخل كشور و ستاد‌هاي مديريت‌هاي استاني و ستاد مركزي بانك و بررسي‌هاي انجام شده در محيط داخلي شعب به عنوان واحد‌هاي استراتژيك بانك (SBU) از جهت نقاط قوت و ضعف شعب در ارتباط با ارايه خدمات به مشتريان و ساير ظرفيت‌هاي سازماني جداول نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهديد‌ها، تنظيم و تحليل‌هايي با تكنيك SWOT در هفت حوزه تنظيم برنامه راهبردي انجام شد.
وي افزود: اين حوزه‌ها كه در قالب هفت كميته فرعي با همراهي كارشناسان و مديران ستادي بانك از شعب و ستاد استان ها و ستاد مركزي شكل گرفته بود، در يك رويكرد پايين به بالا (Bottom Up) نسبت به تدوين راهبردها اقدام و در نهايت با تشكيل جلسات متعدد كارشناسي نسبت به نهايي كردن راهبردهاي هر حوزه اقدام شد.
جمشيدي تاكيد كرد: در حال حاضر چشم‌ انداز كليه حوزه‌هاي هفت گانه و راهبردهاي سه حوزه كشاورزي و اقتصاد روستايي، جايگاه بين‌المللي بانك و بانكداري اسلامي نهايي شده است.
وي در مورد اعضاي كميته‌هاي فرعي برنامه راهبردي، خاطر نشان كرد: در حال حاضر هفت كميته فرعي وجود دارد، كميته فرعي بانكداري اسلامي با مسئوليت عباس عرب‌مازار ، كميته فرعي سرمايه انساني با مسئوليت محمد‌حسين رضوي، كميته فرعي كشاورزي و اقتصاد روستايي با مسئوليت اسمعيل بصيري، كميته فرعي بانكداري الكترونيك با مسئوليت مسعود آتشي، كميته فرعي جايگاه بانك در نظام بانكي با مسئوليت منوچهر حياتي، كميته فرعي جايگاه بين‌المللي بانك با مسئوليت محمد حسن فروغي‌فر و كميته فرعي سيستم‌ها و روش‌ها با مسئوليت مسعود كوهستاني تشكيل شده است.
اين مقام مسئول تصريح كرد، اعضاي كميته‌هاي فرعي نيز از مديران ستاد مركزي بانك كشاورزي و ستاد مديريت‌ها و كارشناسان خبره بانك تشكيل شده و يك نفر از كارشناسان اداره كل تحقيق و توسعه نيز دبيري اين كميته‌ها را برعهده دارد.
دبير شوراي عالي راهبردي بانك كشاورزي درمورد سابقه برنامه راهبردي اين بانك گفت: سازمان‌ ها و شركت‌هاي بزرگ با توجه به پيچيدگي محيط فعاليتشان از نظر داخلي و خارجي نياز به برنامه‌هاي متعدد دارند كه در راس آنها برنامه‌هاي راهبردي است كه معمولا داراي مدت زماني بيشتر از 2 سال است.
وي ادامه داد: نخستين برنامه راهبردي بانك كشاورزي در سال 1378 و دومين برنامه در سال 1383 به صورت برنامه‌هاي سه ساله تهيه شد، در سال 1386 برنامه راهبردي هفت ساله بانك در دستور كار اداره كل تحقيق و توسعه قرار گرفت.
جمشيدي افزود: زمان هفت سال براي برنامه به اين دليل بود كه 2 سال اول برنامه منطبق بر سال هاي پاياني برنامه چهارم توسعه و پنج سال بعدي منطبق با برنامه پنج ساله پنجم توسعه خواهد بود، لذا سعي مي‌شود سياست ها و انتظارات دولت و نظام برنامه‌ريزي كلان كشور نيز كه در قالب برنامه‌هاي پنج ساله اعلام و ابلاغ مي ‌شود، در راس برنامه‌هاي راهبردي بانك قرار گيرد.
دبير شوراي عالي راهبردي بانك كشاورزي در مورد اعضاي شوراي عالي راهبردي گفت: شوراي عالي راهبردي در راس همه برنامه‌ ريزي‌هاي بانك قرار دارد، در ارتباط با تنظيم برنامه راهبردي بانك كشاورزي اين شورا عالي‌ترين مقام تصميم‌ گيرنده است كه در آن "محمد طالبي " رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك و آقايان حشمت‌الله نظري، حبيب‌الله سلامي و داور ماهيكار اعضاي هيات مديره بانك و روساي كميته‌هاي فرعي برنامه راهبردي و عرب‌زاده مقدم مدير امور حوزه مديريت عضويت دارند.
وي در خاتمه اظهار داشت : اين شورا وظيفه نهايي كردن چشم ‌انداز، بيانيه ماموريت و راهبرد هاي بانك را برعهده دارد. همچنين نظارت بر تنظيم و پيشرفت برنامه‌هاي اجرايي و عملياتي بانك و تغييرات احتمالي در حذف يا اضافه كردن راهبردها كه بنا به مقتضيات كشور و بانك در آينده پيش مي‌آيد، برعهده اين شورا است.
اقتصام ** 9134 ** 1557
 پنجشنبه 13 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن