تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813019430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر كوتاه از استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر كوتاه از استان قزوين
***
معاون فرهنگي اداره‌كل تبليغات‌اسلامي استان قزوين گفت: مداحان بايد فرهنگ عاشورا را براي مردم بيان كنند. حجت‌الاسلام عباس نظري در جلسه ساماندهي دفاتر مداحي استان، به مداحان توصيه كرد از بيان مطالب بي‌محتوا و پوچ در مراسم مذهبي خودداري كنند. وي افزود: شايسته است مداحان به همراه پرورش صوت و حرفه مداحي، دانش ديني خود را افزايش دهند. اين مسوول برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي مداحان، شناسايي دفاتر مداحي و تشكيل پرونده براي آنان را از برنامه‌هاي اداره كل تبليغات اسلامي استان قزوين در راستاي ساماندهي مداحان استان برشمرد.

***
رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان البرز گفت: فضاي كلاسهاي اوقات فراغت جوانان بايد شاد و مفرح باشد تا دچار خستگي نشوند. حجت‌الاسلام صادق ميرزايي در اولين گردهمايي مربيان طرح اوقات فراغت شهرستان البرز افزود: جوانان سرمايه‌هاي اصلي كشور هستند، بنابراين بايد چراغ اميد را در دل‌هاي آنان برافروخت. وي خاطرنشان كرد:امسال ‪ ۱۷‬هسته فرهنگي جوان و ‪ ۱۵‬پايگاه بوستان معرفت در شهرستان البرز تشكيل شده است كه فضاي رقابتي سالم و سازنده‌اي را در بين جوانان بوجود خواهد آورد.

***
سرپرست حوزه هنري استان قزوين، مركزگرايي فرهنگي يكي‌از آفتهاي فراروي گسترش هنر است. به گزارش روابط عمومي حوزه هنري استان قزوين، سيدقاسم قوامي در ديدار كاركنان حوزه هنري استان قزوين با فرماندار بويين‌زهرا افزود: امروز تراكم امكانات و فضاهاي فرهنگي در مراكز موجب شده فرصت آفرينش از استعدادهاي شهرهاي اقماري گرفته شود. وي گفت: غناي فرهنگي و مذهبي، قدمت و جمعيت جوان منطقه زمينه بسيار مساعدي فراهم نموده تا در حوزه كشف، جذب و پرورش استعدادهاي درخشان شهرستان بويين‌زهرا با فراغ بال بيشتري كار شود.

***
معاون توسعه تجارت خارجي سازمان بازرگاني‌استان قزوين، ميزان واردات كالا در خرداد ماه امسال به استان را شش هزار تن و به ارزش ‪ ۲۴۲‬ميليارد ريال اعلام كرد. مجيد برزگر افزود: اين ميزان نسبت به ماه گذشته از نظر وزني ‪۵۷‬ درصد و از نظر ارزش ريالي ‪ ۵۴‬درصد كاهش داشته است. همچنين اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزن ‪ ۷۱‬درصد و از نظر ارزش ‪ ۲۰‬درصد رشد دارد.

***
به گزارش روابط عمومي سازمان بازرگاني استان قزوين، بنابر اعلام واحد مشاركت‌هاي مردمي و پاسخگويي به شكايات اين سازمان در ماه خرداد امسال ‪۳۷۹‬ مورد شكايات مردمي در استان دريافت شده‌است.از اين تعداد ‪ ۲۹۱‬مورد تلفني، هشت مورد حضوري و ‪ ۸۰‬مورد كتبي بوده كه پس از بررسي‌هاي به عمل آمده توسط بازرسان سازمان بازرگاني استان ‪ ۱۵۴‬واحد متخلف و ‪ ۲۱۷‬واحد غيرمتخلف شناخته شدند.
 پنجشنبه 13 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن