واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: /.,mnb22-07-2009, 04:51 PMسلام. من نمی دونم چرا بعضی مواقع با reactor توی محاسباتش یه دفعه مثلا پارچه ورتکس هاش به هم میریزه و اصلا نمی زاره که کارم رو بکنم. من فکر می کردم به دلیل مشکلاتی و اشتباهات توی محاسبات هست مثلا دوتا شی rigged body که توی هم میرن یا ... . اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید. تشکر. hadi66522-07-2009, 05:17 PMسلام ممکنه بخاطره کمبود سگمنت های کارته ؟ آخه اگه یه قسمت کلا فقط face باشه و سگمنتا رون ناحیه خیلی کم یا اصلا نباشه ، ممکنه دو جسم برن توی هم البته اگه سگمنت ها زیادم باشن ، کار سنگنو پردازشم خیلی طولانی میشه به نظرم ممکنه از مناسب نبودن تعداد سگمنت ها باشه یه تستی بکن /.,mnb22-07-2009, 06:36 PMراستش نمی دونم هادی عزیز. پارچه که یه plane خیلی ساده با سگمنت های 30*20 هست که بعد از create animation اینجوری میشه. http://megapic.ir/images/pyvhd 1518nfozzh2q88q.jpg مگه برای شما هیچ وقت اتفاق نمی افته؟ برای من که خیلی معمولی هست و همیشه قبلا اذیت می کردم و دوباره که بهش نیاز دارم اصلا نمیتونم درستش کنم. هم توی مکس 2007 این مشکل رو داشتم و هم حالا توی مکس 2009. به نظرتون میشه مشکل از پنجره ی property editor باشه؟(البته یه من تغییری توی این پنجره نمی دم و بعضی وقتها مشکلی ندارم.) تشــکر. hadi66522-07-2009, 06:52 PMآها خوب من واسه پارچه که خیلی از این مشکلات واسم پیش اومده پارچه ها خیلی گیر میدن چرا پارچه رو با ابزار نمیسازی؟ cloth ؟ به نظرم که خیلی سریع تر و طبیعی ترم میشه با سگمنت های کمتر نرم تر و سریعتر هم پردازش میشه به نظر اول تمام انیمیشن ها رو با راکمتور بساز بعد پارچه رو با cloth بساز /.,mnb22-07-2009, 07:18 PMخیلی متشکرم هادی عزیز. راستش می خواستم اول با مادیفایر cloth بسازم ولی نمی دونم چه طوری این رو بسازم. من می خوام این پارچه ام مثل یه پرده ی پنجره باشه که پنجره باز شده و پرده رو با خودش برده پشت پنجره و البته پرده هم یه حالتی مصل پرده ی نیمه بسته شده و از بالا چروک و جمع شده باشه. برای همین با رکتور می خواستم این کار رو بکنم به این صورت که اول با تغییر و انیمیت ورتکس های بالایی پرده، پرده توی 50 فریم بسته بشه و بعد پنجره از فریم 70 تا 400 آروم باز بشه که فکر می کنم عملی باشه(با تیک زدن unyielding در property editor ). چه طوری میشه همچین کاری رو با مادیفایر cloth کرد؟ تشکر. SSS_HHH_OOO22-07-2009, 08:35 PMخوب من تو این زمینه مشکل داشتم بعدش فهمیدم این راکتور خیلی به اندازه اجسام حساسه باید بری این یونیت رو روی متریک بذاری رو حساب متر و سانتیمتر اندازه بدی وگرنه اینطوری کوچیک باشه میریزه به همیا خیلی بزرگ هم همینطور یه کار دیگه هم اینه که scale رو تو تنظیمات راکتور کم و زیاد کنی تا درست بشه /.,mnb22-07-2009, 08:53 PMسلام. از همه ی دوستان عزیز متشکرم که راهنمایی کردند. مشکلم حل شد. اول پرده رو با رکتور و بدون هیچ rigid body جمع کردم و بعد با cloth اونرو پشت پنجره انداختم که یه کمی مشکل توی چندتا دونه ورتکس داشت که با edit poly و ویرایش مدل حل شد. باز هم تشکر می کنم. پیروز باشید. unicef23-07-2009, 01:41 PMسلام خب دوست من اینم بدون ...بعضی وقتا باید ورتکس ها با شی که قراره ثابت باشه Fix Vertices بشه خب شاید این کارم کرده باشید ولی باید در موقع انتخاب ورتکس ها دقت کنید امکان داره یه ورتکس جدا بشه این مشکل به هم ریختگی پیش میاد موفق باشید:11: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]