تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815156879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گرد و غبار مانع انجام پروازهاي ورودي فرودگاه كيش در صبح پنجشنبه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: گرد و غبار مانع انجام پروازهاي ورودي فرودگاه كيش در صبح پنجشنبه شد
معاون عمليات فرودگاهي فرودگاه بين‌المللي كيش گفت: به دليل گرد و غبار شديد و كاهش ديد افقي، پروازهاي ورودي فرودگاه كيش در صبح پنجشنبه انجام نشد.

علي اصغر كريم‌آقايي، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود: هم‌اكنون ديد افقي در فرودگاه بين‌المللي كيش كمتر از هزار و ‪ ۵۰۰‬متر است و سيستم ناوبري فرودگاه باديدافقي كمتراز دو هزار متر جوابگو نيست.

وي اظهار داشت: با اين حال تمام پروازهاي خروجي از فرودگاه بين‌المللي كيش در صبح امروز (پنجشنبه) انجام شده است.

كريم‌آقايي با بيان اينكه شدت گرد و غبار در عصر و شب كمتر مي‌شود، گفت:
بيشتر پروازهاي فرودگاه بين‌المللي كيش نيز درهمين زمان انجام مي‌شود.

معاون عمليات فرودگاهي فرودگاه‌بين‌المللي كيش ابراز اميدواري كردبا كاهش ميزان گرد و غبار در ساعات آينده پروازهاي ورودي و خروجي از اين فرودگاه بر طبق برنامه خود انجام شود.

به‌گفته وي، به رغم وجود شرايط مشابه در شب گذشته به غير از يك پرواز در مسير كيش به تهران شركت هواپيمايي ارم، تمام پروازهاي ورودي و خروجي شب گذشته در فرودگاه بين‌المللي كيش انجام شد.

سرپرست اداره هواشناسي كيش نيز در اين خصوص گفت: افزايش گرد و غبار و كاهش ديد در جزيره كيش در نتيجه وزش باد از شمال عربستان و عراق است.

محمود هادي لويي افزود: گرد و غبار موجود در غرب و جنوب غربي كشور در شهرهاي خوزستان و بوشهر نيز وجود دارد كه به علت وزش باد اين گرد و غبار به جزيره كيش رسيده است.

وي با بيان اينكه هم‌اكنون ديد افقي در حدود هزار و ‪ ۴۰۰‬متر است، اظهار داشت:شرايط فعلي تا ‪ ۲۴‬ساعت آينده پايدار است و از ابتداي هفته آينده نيز شاهد ورود سامانه جديدي از گرد و غبار به جزيره كيش خواهيم بود.

هادي لويي ميزان رطوبت هواي كيش را در كاهش ميزان ديد افقي تاثيرگذار دانست و گفت: در ساعات ابتدايي روز به همين دليل ميدان ديد افقي تا ‪۸۰۰‬ متر نيز كاهش مي‌يابد اما با نزديك شدن به ظهر و در ساعات شب تاثير گرد و غبار در كاهش ديد افقي كاهش مي‌يابد.

سرپرست اداره هواشناسي كيش،ميزان رطوبت فعلي در هواي جزيره كيش را ‪۵۲‬ درصد و دماي هوا را ‪ ۳۵‬درجه سانتيگراد اعلام كرد.ك/‪۳‬
 پنجشنبه 13 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 339]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن