تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819816271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با مشاركت صدا و سيما استوديو شهر تبريز راه‌اندازي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با مشاركت صدا و سيما استوديو شهر تبريز راه‌اندازي مي‌شود
خبرگزاري فارس: استوديوي راديو و تلويزيوني شهرداري تبريز با مشاركت صدا و سيماي طراحي و احداث مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، ميراعتماد عمادي، مسئول اجراي اين پروژه امروز در جمع خبرنگاران، راديو را رسانه‌اي قدرتمند در بين ساير رسانه‌ها عنوان كرد و افزود: راديو رسانه‌اي است كه جايگاه خود را هنوز حفظ كرده و به دليل دسترسي آسان و فراگيري اين رسانه، به كانال ارتباطي موثري براي برقرار ارتباط در جامعه تبديل شده است.
وي گفت: به دليل نقش موثر راديو در جذب مخاطب به ويژه شهروندان، شهرداري تبريز مصمم به احداث استوديو شهر شد كه با هماهنگي‌هاي صورت گرفته با صدا و سيماي مركز آذربايجان‌شرقي، برنامه‌هاي متنوع آموزشي در استوديو توليد و پخش خواهد شد.
عمادي ارائه مستمر اطلاعات ترافيكي به شهروندان، توليد برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني در خصوص فرهنگ شهروند، فضاي سبز، قوانين و مقررات شهرسازي، مسائل و مشكلات شهر و شهرنشيني و اطلاع‌رساني در خصوص فعاليت‌هاي شهرداري را از ديگر اهداف راه‌اندازي اين استوديو عنوان كرد و اظهار داشت: اين طرح به منظور توليد برنامه‌هاي راديويي، سمعي و بصري، لوح‌هاي فشرده آموزشي و تجمع فعاليت‌هاي فرهنگي، طراحي و ساخته مي‌شود.
وي هزينه اجراي اين پروژه را در حدود يك ميليارد ريال برآورد كرد و بهره‌برداري از اين پروژه را در آينده‌اي نه چندان دور نويد داد.
عمادي در ادامه از ديگر اهداف راه‌اندازي استوديوي شهري را اطلاع‌رساني به موقع در ارتباط با برخي حوادث طبيعي و غيرطبيعي، اطلاعات شهري در ارتباط با رفع ترافيك اعلام كرد و گفت: نمايندگاني از مراكز آتش‌نشاني، پليس راهنمايي و رانندگي و واحد 137 شهرداري با اين رسانه همكاري خواهند داشت.
انتهاي پيام/ع
 پنجشنبه 13 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن