تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818903900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در تابستان لباس پوشيده، بپوشيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در تابستان لباس پوشيده، بپوشيد
يك‌متخصص بيماري‌هاي پوست ومو گفت: براي جلوگيري ازبيماري‌هاي پوستي ناشي از تابش آفتاب در تابستان بايد لباس پوشيده و متناسب با مكان پوشيد.

دكتر "عليرضا واعظ شوشتري" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ‪ ۸۰‬درصد از علت بيماري‌هاي پوستي از جمله سرطان، پيري و چروك زودرس پوست به قرار گرفتن بيش از اندازه در آفتاب بر مي‌گردد.

وي با بيان اينكه استفاده ونوع كرم ضد آفتاب بايد از سوي پزشك بسته به جنس پوست براي بيمار تجويز شود، اظهار داشت: بسياري بر اين باورند كه كرم ضد آفتاب بايد تغييرات ناگهاني‌و خاصي را در صورت آنها بوجود آورد در حالي كه اين كرم تنها اثرش پيشگيري و محافظت از پروسه پيري زودرس پوست ، چروك، لك و ضايعات عروقي مي‌باشد.

واعظ شوشتري با اشاره به‌اينكه ‪ ۸۰‬درصداز آفتابي‌كه در دوران زندگي افراد به پوست مي‌خورد زير سن ‪ ۱۸‬سالگي است، گفت: به مادران توصيه مي‌شود كه از سن يك سالگي با تجويز پزشك‌از كرم‌هاي ضد آفتاب مخصوص كودكان استفاده كنند.

اين متخصص افزود: از آنجاكه‌در فصل زمستان خشكي پوست و در تابستان آفتاب سوختگي بسيار شايع است ، افراد بايد مطابق دستور پزشك از كرم‌هاي ضد آفتاب استفاده كنند چون اگر به مقدار كافي و در زمان مناسب استفاده نشود فاكتور هاي محافظ براي محافظت از پوست كاهش مي‌يابد.

واعظ شوشتري گفت: رعايت اين موارد براي كارگران و افرادي كه‌در محيطهاي باز به مدت طولاني كار مي‌كنند، بيشتر تاكيد مي‌شود.
 پنجشنبه 13 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن