تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816381162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ضرغامي:پرس تي وي ميوه اقدامات لاريجاني است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ضرغامي:پرس تي وي ميوه اقدامات لاريجاني است
رئيس رسانه ملي در مراسم اولين سالگرد راه‌اندازي شبكه خبري پرس تي وي خطاب به رئيس مجلس شوراي اسلامي راه‌اندازي اين شبكه را ميوه اقدامات خالصانه او دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اولين سالگرد راه‌اندازي شبكه پرس تي وي شب گذشته با حضور علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي، عزت‌الله ضرغامي رئيس رسانه ملي، حسين مظفر رئيس شوراي نظارت بر صدا و سيما، محمد سرافراز معاون برون‌مرزي، مديران شبكه‌هاي برون مرزي صدا و سيما و برنامه‌سازان و خبرنگاران شبكه پرس تي وي در دفتر مطالعات امور خارجه برگزار شد.

در اين مراسم عزت‌الله ضرغامي خطاب به علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت : نهال پاكي كه ايشان ساليان پيش آبياري كردند، امروز به شجره تنومندي تدبيل شد كه اقداماتي نظير راه‌اندازي پرس تي وي انجام مي‌شود كه پرس تي وي ميوه اين اقدامات خالصانه است.

وي ادامه داد : در چنين جمع خوبي جا دارد از تلاشهاي ايشان طي سالهاي گذشته در رسانه ملي تشكر كنيم و حضور ايشان را در راس قوه مقننعه را براي خودمان افتخار بدانيم. همچنين از تلاش‌ همكاران خوبم در شبكه پرس تي وي تشكر مي‌كنم.

حسين مظفر، رئيس شوراي نظارت بر صدا و سيما در بخشي از اين مراسم گفت : شبكه پرس تي وي بعد از يك سال توانست جاي خود را در ميان شبكه‌هاي مهم دنيا باز كند كه اين مسئله جاي قدرداني و تشكر دارد. امشب در حالي سالگرد تاسيس اين شبكه بين‌المللي را جشن مي‌گيريم كه شاهد تلاشهاي گرانسنگ دولتمان در رسانه ملي هستم.

وي كار پرس تي وي را بيان ناگفته‌ها خواند و گفت : اين شبكه ملل دنيا را با حقايق ايران و جهان اسلام و ديني آشنا مي‌كند و اميدوارم روز به روز با موفقيت بيشتري اين شبكه به كار خود ادامه دهد.

در اين مراسم محمد سرافراز، معاون برون‌مرزي گفت : پرس تي وي شبكه‌اي جوان است و امشب جشن اولين سالگرد اين شبكه را مي‌گيريم. ميانگين سني نيروهاي خبري اين شبكه زير 30 سال است. نيروهاي جوان اين شبكه با انگيزه زياد به سرعت در فراگيري خبر مسلط شدند و البته در كنار آنها از تجربيات نيروهاي با سابقه هم بهره مي‌بريم و تركيبي از نيروهاي جوان و باسابقه داريم.

وي با اشاره به محتواي برنامه‌هاي اين شبكه افزود: شبكه پرس تي وي برنامه‌هاي توليدي و زنده پخش مي‌كند و هفته‌اي چهار برنامه در واشنگتن داريم و به مسائل مختلف روز مي‌پردازيم. بعد از پخش اين برنامه‌ها برخي اين گونه تعبير كرده‌اند كه شبكه پرس تي وي، رسانه افراد بي‌رسانه است. خوشبختانه اين شبكه چنين جايگاهي را در محيط آمريكا پيدا كرده است. در حال حاضر 50 خبرنگار داريم كه بعضاً با محدوديتهايي هم براي تهيه اخبار رو به رو هستند، اما به نحو مطلوبي وظيفه خود را انجام مي‌دهند.

معاون برون مرزي استقبال و توجه ويژه مخاطبان اين شبكه را از برنامه‌هاي مستند دانست و ادامه داد : به اين بخش توجه ويژه‌اي مي‌شود و اين شبكه هر روز دو مستند پخش مي‌كند. نمونه‌هاي بسياري از مستندها مي‌توانم مثال بزنم كه با استقبال مخاطبان رو به رو شد. يكي از مستندها به شخصي سياهپوست اختصاص داشت كه 25 سال در زندانهاي آمريكا بدون هيچ اتهامي زنداني بود و ...

سرافراز يكي از نقاط موفقيت‌آميز شبكه پرس تي وي را وب سايت اين شبكه برشمرد و گفت : هر روز مخاطبان اين شبكه در حال افزايش هستند و در يك ماه اخير بيش از چهار ميليون نفر بازديد كننده داشتيم. اخبار وب سايت اين شبكه توسط رسانه‌هاي آمريكايي كدگذاري مي‌شوند و مورد استفاده قرار مي‌گيرند. البته يكي از ويژگيهاي اين شبكه موضع ايران و خاورميانه است و اين شبكه تواسنته اخبار ايران را به طور گسترده گسترش دهد.

وي در پايان اضافه كرد : اميدوارم پرس تي وي با حركت رو به جلو بتواند با كمك همكاران به موفقيتهاي بيشتري دست پيدا كند.

ايوان ريدلي يكي از مجريان مطرح شبكه پرس تي وي در اين مراسم گفت : راه‌اندازي پرس تي وي ديالوگ جديدي با غرب ايجاد و جايي براي خودش باز كرده است. ما امروز شاهد هستيم روزنامه‌هاي نيويورك تايمز يك عذرخواهي يك صفحه‌اي از تمامي خوانندگان خود به خاطر موضعي كه قبل از جنگ عراق گرفته بود، مي‌‌كند. شبكه پرس تي وي برنامه‌هاي مختلفي پخش مي‌كند و سعي مي‌كند با برخورد منصفانه دل و قلب همه را به دست آورد.

وي با اشاره به صهيونيست كه واقعيتها و حقايق را بيان نمي‌كند، گفت: شبكه پرس تي وي تلاش دارد تا حقايق را به گوش جهانيان برساند. شخصاً گفتگويي با رابرت فنكس داشتم. او انتقادات زيادي را مطرح و فكر مي‌كرد حرفهاي او در پرس تي وي سانسور مي‌شود اما بعد از پخش برنامه خيلي تعجب كرد كه حرفهايش بدون سانسور پخش مي‌شود.

ريدلي يكي از ويژگيهاي شبكه پرس تي وي را آزادي بيان برشمرد و افزود: اين شبكه سعي دارد منصفانه اخبار را منتشر كند، در حالي كه به ما برچسب ضدآمريكايي هم مي‌زنند، اما در مجموع اين شبكه درباره چهار گوشه دنيا صحبت مي‌كند و مسئوليت خود را مهم فرض مي‌كند. من از زندان گوانتانامو كوبا بازديد كردم اما بايد بگويم كه رفتار افغانها با من خيلي بهتر از آمريكاييها بود.

وي خاطرنشان ساخت : شبكه پرس تي وي از طريق زبان انگليسي به قلب و ذهن مردم دست پيدا كرده و نقش مهمي دارد. اين شبكه اعتماد مخاطبان خود را جلب كرده و به نظرم در آينده بايد پرس تي وي به زبان چيني راه اندازي شود. ما همه عضو يك خانواده اطلاع‌رساني هستيم و اميدوارم سال آينده در مراسم دومين سالگرد اين شبكه نيز دعوت شوم.

جرج گالوي عضو حزب رسبكت نيز در بخشي از اين مراسم گفت: خوشحالم و افتخار مي‌كنم در اين مجلس فرخنده شركت كردم. در حال حالضر دو و نيم ميليارد نفر در سراسر دنيا به زبان انگليسي صحبت مي‌كنند و به نظرم پرس تي وي تصميم درستي گرفته و از زبان انگليسي استفاده مي‌كند.

وي ادامه داد : يك مقدار وجه ايران توسط رسانه‌هاي غربي مخدوش شده است. آنها حتي توانسته بودند من را هم فريب دهند. آنها مي‌گويند ايران كشور مهاجم است و در پي توليد اسلحه اتمي است. در حالي كه اسرائيلي‌ها صدها كلاهك اتمي دارند. شبكه پرس تي وي با زبان انگليسي حقايق را به مخاطبان مي‌گويد. زماني بي بي سي پرچمدار كشور اينجانب بود. شركت سهامي بوش و بلر صرفاً همان دروغهايي كه آنها مي‌گويند از بي بي سي مي‌شنويم.

عضو حزب رسبكت خاطر نشان ساخت: فاكس نيز طوطي‌وار صحبتهاي دولتها را تكرار مي‌كند. آنها عمدتاً درباره اشغال قدس شريف و ... دروغ مي‌گويند. وقتي شبكه پرس تي وي از من درخواست همكاري كرد و بعد از اينكه متوجه شدم فقط حقايق را مي‌گويد، پذيرفتم و امروز خوشحالم كه درخشش اين شبكه را مي‌بينم.
 پنجشنبه 13 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن