تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816397454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جنايت هولناك سرايدار در مطب پزشك اطفال؛متهم: جسد مثله‌شده را در 5 كيسه پلا‌ستيكي انداختم


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: جنايت هولناك سرايدار در مطب پزشك اطفال؛متهم: جسد مثله‌شده را در 5 كيسه پلا‌ستيكي انداختم


اعتماد ملي: سرايدار جنايتكار با وارد شدن به مطب پزشك اطفال براي عملي كردن نقشه سرقت او را در خواب كشت و جسدش را به طرز هولناكي مثله كرد.ساعت مچي به‌جامانده در صحنه قتل سرنخ پليس براي دستگيري متهم شد.

گزارش ناپديدي مشكوك پزشك اطفال

صبح چهارم تيرماه زني با صداي نگران با مركز فوريت‌هاي پليس 110 تماس گرفت و اعلا‌م كرد: همسرم به نام كه پزشك داخلي اطفال است از 4 روز پيش به‌طور مشكوكي ناپديده شده است. اين زن كه بسيار مضطرب به نظر مي‌رسيد ادامه داد: مطب همسرم در خيابان اشرفي‌اصفهاني شهرستان نظرآباد است. او آخرين بار به قصد رفتن به مطب از منزل خارج شد اما ديگر بازنگشت. چند بار نيز به مطب رفتم اما هيچكس آنجا نبود. با اعلا‌م ناپديدي مشكوك اين پزشك موضوع با پليس نظرآباد در ميان گذاشته شد و به دنبال مراجعه اين زن به آگاهي نظرآباد ناپديدي همسر او به‌طور جدي در دستور كار قرار گرفت.

جسد مثله‌شده پزشك در كيسه‌هاي نايلوني ‌

كارآگاهان اولين شاخه از تحقيقات خود را با مراجعه به مطب پزشك آغاز كردند اما بوي تعفن شديد از داخل مطب شك ماموران را برانگيخت، از اين رو در حالي كه هيچ‌كس داخل مطب نبود در را شكسته و وارد آنجا شدند. اين در حالي بود كه بوي تعفن شديدتر شد. بر اين اساس با باز كردن در يكي از كمدها كه منبع بو بود ماموران با دو كيسه پلا‌ستيكي مشكي‌رنگ مواجه شدند. وقتي در آن را باز كردند اعضاي بدن انساني را ديدند كه به‌طور هولناكي مثله شده بود. بر اين اساس به سرعت پزشكي قانوني را خبر و كيسه‌ها را به آنجا منتقل كردند.

ساعت مچي، سرنخ دستگيري سرايدار

پليس كه خود را در برابر يك جنايت مي‌ديد شروع به بررسي محل كرد و متوجه به‌هم‌ريختگي اتاق‌ها شد. اين در حالي بود كه يك ساعت‌مچي كه بند آن بريده شده بود اين احتمال را ايجاد كرد كه سه ساعت متعلق به شخصي است كه در اين جنايت دست داشته است. وقتي بررسي‌هاي خود را دقيق‌تر كرد پي برد اين ساعت متعلق به سرايدار ساختماني است كه مطب پزشك در آنجا قرار دارد. از اين رو با احتمال متهم بودن او، با مرجع قضايي هماهنگ كرده و سرايدار را كه نام داشت در حالي كه وسايل خود را جمع كرده بود و قصد فرار داشت، دستگير كرد.

اعترافات تكان‌دهنده قاتل

سرايدار ساختمان، در حالي كه ابتدا منكر قتل شده بود اظهار كرد: وقتي دو روز پيش وارد مطب دكتر شدم، جسد خون‌آلودش را ديدم و براي اينكه قتل به گردن من نيفتد تصميم گرفتم جسد را مثله كرده و در چند نوبت از ساختمان خارج كنم.

اظهارات اين مرد در حالي بود كه پزشكي قانوني پس از بررسي جسد اعلا‌م كرد كه 48 ساعت از قتل و مثله شدن اعضاي آن مي‌گذرد. همسايه‌ها و اهالي محل نيز در تحقيقات پليس اعلا‌م كردند كه سرايدار اين ساختمان دو روز پيش در همان مطب ديده شده است. بدين ترتيب با جمع‌آوري مدارك عليه ، او سرانجام وقتي چاره‌اي جز بيان حقيقت نيافت ماجرا را تشريح كرد.

وسوسه سرقت اشياي قيمتي در مطب جنايت را رقم زد

در مطب در حال تماشاي مسابقه فوتبال بوديم كه پس از پايان بازي، علي براي استراحت به اتاق خود رفت. من هم كه كليد تمامي اتاق‌هاي مطب را داشتم همان شب تصميم گرفتم تا در اولين فرصت وسايل قيمتي داخل كمد شخصي پزشك را به سرقت ببرم. به همين خاطر وقتي عقربه‌ها، ساعت 30/6 دقيقه صبح دوم تيرماه را نشان مي‌داد وارد مطب شدم اما دكتر را در همان اتاق ديدم و از آنجا كه اشياي قيمتي مرا براي سرقت وسوسه كرده بود نتوانستم از محل خارج شوم از اين رو چوب‌دستي بزرگي را برداشته و چندين ضربه به سر وارد كردم كه در خواب، به قتل رسيد.>

براي خارج كردن جسد ناچار به مثله كردن شدم

ادامه داد: پس از قتل دكتر، اشياي قيمتي را برداشته و درهاي مطب را قفل كرده و به سرعت خارج شدم و تا دو روز به آنجا برنگشتم. روز بعد تصميم گرفتم براي بررسي موضوع به مطب بروم، اما با بوي بد و متعفن جسد روبه‌رو شدم. وحشت كردم. مي‌ترسيدم ماجراي قتل برملا‌ شود، به همين خاطر تصميم گرفتم جسد را به بيرون از مطب منتقل كنم و در جايي آتش بزنم اما از آنجا كه احتمال مي‌دادم همسايه‌ها متوجه شوند، تصميم به مثله كردن جسد گرفتم. از اين رو ابتدا مقدار زيادي مواد مخدر شيشه مصرف كردم و ساعت 3 بامداد در حالي كه قدرت تصميم‌گيري نداشتم بدن دكتر را تكه‌تكه كردم و در 5 كيسه قرار دادم. وقتي آفتاب طلوع كرد ابتدا 3 كيسه را در سه نوبت با موتورسيكلت از شهر خارج كردم و آنها را به داخل قنات آب، اطراف روستاي حسن‌آباد و جاده‌هاي خاكي روستاي رضاآباد انداختم. چون اطراف ساختمان شلوغ بود از انتقال 2 كيسه ديگر ترسيدم به همين خاطر آنها را داخل مطب قرار دادم تا در فرصتي مناسب آن را جابه‌جا كنم. در اين ميان آلت قتاله، رختخوابي كه پزشك روي آن خوابيده بود و لباس‌هاي خود در شب قتل را به بيابان‌هاي اطراف محله‌هاي سيدجمال‌الدين و رسالت بردم و آنها را آتش زدم. زماني كه قصد برداشتن كيسه‌هاي باقيمانده را داشتم توسط پليس دستگير شدم.

سرهنگ بيرانوند رئيس پليس شهرستان نظرآباد با اعلا‌م اين خبر گفت: با اعتراف هولناك متهم به قتل، كارآگاهان پليس به مكان‌هاي قرار گرفتن كيسه‌هاي پلا‌ستيكي كه از سوي سرايدار جنايتكار عنوان شده بود رفته و سه كيسه حاوي اعضاي بدن پزشك را كشف كردند.

وي افزود: در مرحله بعد نيز آثار سوخته‌شده آلت قتاله، رختخواب دكتر و لباس‌هاي قاتل كشف شد.

تحقيقات كارآگاهان پليس نظرآباد پيرامون اين پرونده همچنان در دستوركار قرار دارد.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

مشاهده خبر بعدي

------------
 پنجشنبه 13 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن