تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816398088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارمند كميته انضباطي حاضر است گدايي كند اما به فدراسيون فوتبال برنگردد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: كارمند كميته انضباطي حاضر است گدايي كند اما به فدراسيون فوتبال برنگردد
شاه حسيني مدعي شد رفتار برخي مسئولان فدراسيون فوتبال به گونه اي بوده است كه يكي از كارمندان كميته انضباطي به دنبال كناره گيري از سمت خود تاكيد كرده است كه گدايي مي كند اما در اين فدراسيون نمي ماند.
عبدالرحمان شاه حسيني مدعي شد رفتار برخي مسئولان فدراسيون فوتبال به گونه اي بوده است كه يكي از كارمندان كميته انضباطي به دنبال كناره گيري از سمت خود تاكيد كرده است كه گدايي مي كند اما در اين فدراسيون نمي ماند.
مواجهه با عبدالرحمان شاه حسيني در همايش فوتبال و رسانه و پرسيدن اين پرسش كه "آيا اين درست است كه از معاون پيشين شما در كميته انضباطي فدراسيون فوتبال خواسته شده است كه به عنوان جانشين در اين كميته آغاز به كار كند؟"، پاسخي جالب توجه را به دنبال داشت. او گفت: " در خصوص جدايي از فدراسيون فوتبال مطلب جديدي را نمي گويم. مطالبي را كه مي بايست مي گفتم در آخرين گفتگوهايم با رسانه ها با در نظر گرفتن مصلحت نظام و ورزش كشور بيان كردم."
وي ادامه داد: زماني كه من به مسئولان فدراسيون فوتبال اعلام كردم كه قادر به بازگشت دوباره به فدراسيون فوتبال نيستم آنها از من خواستند كه اگر اجازه بدهم معاون من به عنوان مسئول موقت كميته انضباطي مشغول به كار شود. مسئولان فدراسيون فوتبال تاكيد كردند كه معاون بنده از من اجازه مي خواهد كه در كميته انضباطي قبول مسئوليت كند كه من اين اجازه را دادم و...
شاه حسيني در ادامه از اين گفت كه هيچ كس چون او نمي داند از سال 83 تا روزهاي قبل از كناره گيري اش از رياست كميته انضباطي فدراسيون فوتبال چه بر اعضا اين كميته گذشته و چه زحماتي را متحمل شده است.
رئيس پيشين كميته انضباطي همچنين خاطرنشان كرد: احساس كردم كه شايد مشكل فوتبال من باشم. به همين خاطر از سمت رياست كميته انضباطي كناره گيري كردم اما در عين حال از همكارانم در اين كميته خواستم كه به فعاليت خود ادامه دهند تا كارهاي فدراسيون روي زمين نماند اما برخوردهاي برخي مسئولان فدراسيون به گونه اي بود كه آنها هم عطاي ماندن در فدراسيون را به لقايش بخشيدند و از فدراسيون رفتند.
وي در ادامه خاطره اي را بيان كرد كه بي ارتباط با فوتبال نيست: چندين سال پيش در عدليه مشغول به كار بودم كه يكي از روحانيان و ائمه جماعات شرق تهران در دفتر كار من حضور يافت و موضوعي را بيان كرد كه مرا منقلب كرد. او از خانواده اي گفت كه به حكم دادگاه و به دنبال شكايت صاحب خانه 15 روز است كه كنار خيابان خوابيده اند. ديدن شرايط اين خانواده حال مرا دگرگون كرد تا حدي كه حتي تا نيمه هاي شب خواب به چشم نيامد.
شاه حسيني براي حل مشكل اين خانواده هفت نفري اقدام مي كند و سرايداري دادگاهي را كه در آن مسئوليت داشته به آنها بسپارد.
سالها از آن ماجرا مي گذرد. شاه حسيني رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال مي شود و حال ادامه ماجرا از زبان او: زماني كه رئيس فدراسيون فوتبال شدم، تمامي اعضا اين كميته را مطابق با نظر خود تغيير دادم و از وجود چهره هاي شناخته شد و معتمد استفاده كردم.
يكي از اعضا كميته انضباطي دختر همان خانواده اي است كه شاه حسيني با سپردن سرايداري يكي از محاكمه قضايي درصدد رفع مشكلات شان بر آمده بود. شاه حسيني تاكيد مي كند كه اين دختر يكي از مودب ترين، دقيق ترين و بهترين كارمندان فدراسيون فوتبال بوده است.
و اما ادامه ماجرا بازهم از زبان شاه حسيني: زماني كه از فدراسيون فوتبال جدا مي شدم از مسئولان فدراسيون خواستم و به آنها تاكيد كردم كه از شما هيچ نمي خواهم به غير از اينكه اين دختر را كه نان آور خانواده اش است را در كميته انضباطي و فدراسيون فوتبال حفظ كنيد. من به غير از اين كار از شما و اين فوتبال چيزي نمي خواهم.
شاه حسيني كه اشك در چشمانش حلقه زده بود با صدايي بغض آلود گفت: متاسفانه شخصي كه دوماه است به فدراسيون فوتبال آمده با وجود تمام خواهش هاي من رفتاري توهين آميز با اين دختر كرده است كه باعث رنج خاطر او شده است. اين دختر جوان هم ديگر نمي خواهد در فدراسيون فوتبال كار كند و زماني كه از او خواهش كردم كه به فدراسيون برگردد تاكيد كرد كه من گدايي مي كنم اما در اين فدراسيون نمي مانم.
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن