تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805778761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهي به سينمايي‌هاي آخر هفته سيما عرصه‌اي براي ستارگان هاليوود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: نگاهي به سينمايي‌هاي آخر هفته سيما عرصه‌اي براي ستارگان هاليوود
جام جم آنلاين: شبكه‌هاي تلويزيوني در آخرين روزهاي هفته‌ي دوم تيرماه بر پخش فيلم‌هاي روز جهان تاكيد دارند و اغلب اين فيلم‌ها در زمره‌ آثار روز سينماي جهان قرار مي‌گيرند كه بازيگران مطرح سينما در آن‌ها ايفاي نقش كرده‌اند. براين اساس دراين روزها شاهد پخش فيلم‌هايي با بازي چارليز ترون، گوئينت پالترو، آنتوني‌ هاپكنيز و چارلز برانسون در تلويزيون خواهيم بود.


به گزارش ايسنا، تلويزيون درهفته جاري باز هم به پخش فيلم‌هايي متعلق به ژانر جنايي، دلهره‌آور و معمايي تمايل نشان داده و از 10فيلمي كه طي روزهاي پنج‌شنبه و جمعه به روي آنتن مي‌روند ، 6 فيلم در اين ژانرها قرار مي‌گيرند.

ازجمله فيلم‌هاي جنايي و معمايي اين هفته، «در دره‌ الاه» ساخته‌ «پل‌ هاگيس» است كه چهارشنبه شب از شبكه‌ دو پخش و پنج‌شنبه ساعت 15:30 دقيقه تكرار مي‌شود. اين فيلم در سال 2007 ساخته شده و درباره‌ افسر بازنشسته‌ آمريكا است كه جسد سوخته پسرش را مي‌يابد. او به‌دنبال يافتن علت مرگ پسرش به سرنخ‌هاي ديگري دست مي‌يابد. «در دره‌ الاه» كه در عيد نوروز هم از تلويزيون پخش شده نامزد دريافت جايزه‌ بهترين بازيگر نقش اول از آكادمي اسكار بوده است. اين فيلم جايزه‌ بهترين كارگرداني را از جشنواره‌ فيلم ونيز دريافت كرده است.

«ميراث اينوگامي» درام معمايي و دلهره‌آور است كه در سال 2006 در ژاپن ساخته شد. اين فيلم كه درجشنواره‌ بين‌المللي مسكو نامزد بهترين كارگرداني بوده‌است پنج‌شنبه از شبكه‌ دو سيما پخش مي‌شود. «ميراث اينوگامي» درباره‌ي پيرمرد ثروتمندي است كه شرط اعلام وصيتنامه‌اش را جمع‌شدن همه‌ي اعضاي خانواده مي‌داند.

فيلم سينمايي «جووالاچي» محصول مشترك فرانسه و ايتاليا است كه در سال 1972 با بازي چارلز برانسون در ژانر جنايي ساخته شد. اين فيلم كه پنج‌شنبه از شبكه‌ سه‌ پخش‌ مي‌شود، درباره‌ يكي اعضاي مافيا است كه قرار است در زندان به قتل برسد. «جووالاچي» جايزه‌اي را از جشنواره‌هاي هنري به دست نياورده است.

«وارث» هم درامي اكشن و دلهره‌آور است كه نامزد دريافت جايزه‌ فيلم رازي در بخش بهترين بازيگر بوده است. اين سينمايي كه جمعه صبح از شبكه‌ سه پخش مي‌شود، درباره‌ پليسي است كه به‌دست گانگسترها كشته مي‌شود و برادرش و ساير اعضاي خانواده‌اش با سازمان جنايتكاران درگير مي‌شوند.

اكشن حادثه‌اي «تماس» جمعه‌ ظهر از شبكه‌ تهران به روي آنتن مي‌رود. اين فيلم جايزه‌ بهترين فيلمبرداري را از جشنواره‌ آسيا ـ پاسفيك دريافت كرده و نامزد بهترين فيلمبرداري از جايزه‌ فيلم هنگ‌كنگ بوده است .

«تماس» را پيترپو در سال 2002 كارگرداني است؛ او فيلمبرداري سينمايي مشهور «ببر خيزان، اژدهاي پنهان» را برعهده داشته و جايزه‌ اسكار دريافت كرده است.

«سينما چهار» درام جنگي «خط آتش» را جمعه‌شب پخش مي‌كند كه آن هم محصول سال 2002 ايتاليا است. اين فيلم كه در سه‌ بخش بهترين فيلمبرداري، تدوين و صدابرداري جايزه‌ فيلم «ديويد دي دوناتلو» را دريافت كرده است درباره پسري است كه پس از فارغ‌التحصيلي از دانشگاه داوطلبانه به جبهه‌هاي جنگ آفريقا مي‌رود.

در هفته جاري هم‌چنين دو فيلم «ميروش» و «اثبات» از شبكه‌هاي دو و يك پخش مي‌شوند كه اتفاقا در ژانر جنايي و دلهره‌ و معمايي قرار نمي‌گيرند اما از توليدات روز سينماي جهان هستند.

«ميروش» محصول سال 2007 نروژ است كه در جشنواره‌ بين‌المللي فيلم كپنهاگ جايزه‌ي بهترين كارگرداني را دريافت كرده‌است. فيلم درباره‌ پسر نوجواني است كه براي امرار معاش خانواده مشغول كار است.

«اثبات» نيز محصول سال 2005 آمريكا است كه پنج‌شنبه از شبكه‌ اول پخش مي‌شود. اين فيلم نامزد جايزه‌ گلدن گلاب بهترين بازيگر زن بوده‌ و كانديداي دريافت شيرطلاي جشنواره‌ ونيز شده است. «اثبات» با بازي «گوئينت پالترو» و «آنتوني‌ هاپكينز» درباره دختر يك رياضيدان نابغه است كه همانند پدر از هوش سرشار رياضي برخوردار است.

درهفته‌ي جاري دو فيلم ايراني «نيرنگ» و «مشق شب» نيز از تلويزيون پخش مي‌شوند كه يكي در ژانر اكشن و جنايي قرار مي‌گيرد و ديگري با حال وهواي كاملا متفاوت، ساختاري مستند‌گونه دارد.

برنامه‌ي صدفيلم كه هفته‌ گذشته نتوانست «مشق شب» كيارستمي را به دليل آنچه تشخيص مدير پخش عنوان شده بود، پخش كند، قرار است اين هفته درقالب صدفيلم آن را به روي آنتن ببرد.

«مشق شب» تحقيقي مصور درباره‌ي تكاليف شب بچه‌ها است و درسال 1368 پس از «خانه‌ دوست كجا است» ساخته شده‌است. «مشق شب» همانند اغلب ‌آثار كيارستمي در جشنواره‌هاي متعددي شركت كرد و با پخش اين فيلم به نظر مي‌رسد تلويزيون پس از مدت‌ها اثري از اين كارگردان مطرح ايراني را به روي آنتن ببرد.

اين هفته تله‌فيلم «راه نيرنگ» مهرداد خوشبخت نيز جمعه ‌عصر از شبكه‌ اول سيما به روي آنتن مي‌رود. اين فيلم درباره‌ قاچاقچي است كه پس از سال‌ها آزادي از زندان تصميم مي‌گيرد از كساني كه اورا لو داده‌اند، انتقام بگيرد. دراين تله‌فيلم حميدرضا پگاه، سام درخشاني و سياوش طهمورث بازي كرده‌اند.
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن