تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820019063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درد دل يك جانباز با ايسكانيوز: كمبود داروهاي وارداتي پاداش ...


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: درد دل يك جانباز با ايسكانيوز: كمبود داروهاي وارداتي پاداش ...
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: يك جانباز اعصاب و روان از عدم حمايت هاي درماني مناسب از سوي بنياد شهيد و امور ايثارگران از خود و همنوعانش انتقاد كرد و گفت: همواره ما جانبازان اعصاب و روان با مشكل نبود داروهاي وارداتي مورد نيازمان در رنج هستيم.
سعيد كليايي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، در رابطه با داروهاي درماني اعصاب و روان ابراز داشت: بنياد شهيد و امور ايثارگران از ارايه داروهاي خارجي اعصاب و روان به جانبازان خودداري كرده و در مقابل اعتراض جانبازان مي گويند كه شما داروهاي خارجي را مي فروشيد!.
وي تصريح كرد ، اين در حالي است كه داروهاي ايراني وضعيت سلامت ما را به شدت تهديد مي كند و در برخي موارد نيز تاريخ مصرف اين داروها گذشته و دچار تشنج مي شويم.
كليايي با بيان اينكه هر روز 22 عدد قرص اعصاب و روان مصرف مي كند كه مشابه قرص هاي خارجي گاواپن پيش، آسنترا، ليتالين، لاموتي يژن، گاماپنتن، ميتالولوسپرام، فلووك و اسپري سره تايد است، عنوان كرد: اين قرص ها را براي از بين بردن تشنج، اضطراب و آرامش اعصاب مصرف مي كنم و مصرف قرص هاي مشابه خارجي سبب بيدار ماندن يك هفته اي من در شبها شده است.
وي در سال 60 دچار موج گرفتگي در سال 62 اصابت تير به انگشتان پاي چپ در سال 63 اصابت تير به پهلوي چپ، در سال 64 اصابت تير به كتف و در سال 66 اصابت تركش به پا، شكم، كمر و دست شده كه به ترتيب در آبادان، مريوان، كردستان بوده است.
وي با بيان اينكه به تازگي متوجه مصدوميت شيميايي نيز دچار شده ام ، گفت: در هشت سال دفاع مقدس و همسنگر شهيد باكري و دكتر چمران بودم و اكنون بايد سرزنش برخي مسوولان را بشنوم كه مي خواستيد، ....
كليايي ابرازداشت: به دليل از كار افتادگي تنها از حقوق 370 هزار توماني بنياد شهيد و امور ايثارگران برخوردارم كه از اين مبلغ 300 هزار تومان آن را بايد براي قسط خريد خانه بپردازم و با 70 هزار تومان مابقي يك ماه خود را بگذارنم ، در حالي است كه دو فرزند محصل دارم و همسرم خانه دار است.
اين جانباز اظهارداشت: ما جانبازان اعصاب و روان احتياج به پزشكان متخصص داريم كه مدام پيگير وضعيت جسمي ما باشند در صورتي كه از پزشكان تازه كار و نوپا براي وضعيت درمان ما استفاده مي شود.
وي در پايان خواستار توجه بيشتر مسوولان به امر معيشت جانبازان انقلاب و جنگ شد و به فرمايش حضرت امام تاكيد كرد كه فرمودند؛" نگذاريد اين عزيزان در پيچ و خم زندگي روزمره گرفتار و سرگردان شوند".
خبرگزاري ايسكانيوز آماده انعكاس پاسخ هاي مسوولان ذيربط است و اميد دارد برغم مشكلات موجود به مشكلات اين عزيزان هر چه سريعتر رسيدگي شود.
/1101/187
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5478]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن