تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814797711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتتاح 21 طرح صنعتي و معدني در خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: افتتاح 21 طرح صنعتي و معدني در خوزستان
واحد مركزي خبر: در مراسم گراميداشت روز صنعت و معدن كه با حضور نماينده ولي فقيه و مسئولان استاني و جمعي از صنعتگران و معدنكاران برگزارشد ، احمدي گفت : استان خوزستان مظهر مقاومت و محل رويش انديشه هاي ناب انقلابي واسلامي است .

وي افزود: امروز صنعتگران و معدنكاران به عنوان سربازان عرصه توليد اين جبهه را در راستاي خدمت به كشور و اسلام ، صادقانه و با مشقت فراوان طي مي كنند.

مشاور وزير صنايع و معادن با اشاره به اقدامات وعملكرد دولت در زمينه توسعه صنعت و معدن استان گفت : خوزستان سومين استان صنعتي در كشور است اما صنعت اين استان توزيع مناسبي ندارد به گونه اي كه در گوشه اي از استان تمركز وانبوه فراوان مجتمع هاي صنعتي است و در گوشه ديگر جوانان از بيكاري رنج مي برند.

احمدي در ادامه گفت : در اين زمينه به منظور ايجاد توازن منطقه اي وتوجه به مناطق محروم ونگاه عدالت محورانه طرح آمايش صنعتي را دراين استان به اجرا گذاشته مي شود.

مشاور وزير صنايع ومعادن ومدير كل دفتر وزارتي تصريح كرد : از محل صندوق ذخيره ارزي50 ميليارد ريال به بخش صنعت و معدن از جانب رئيس جمهور اختصاص يافت .

احمدي اضافه كرد: جلوگيري از خام فروشي در معادن كشور را با جديت دنبال مي كنيم و براي ايجاد ارزش افزوده از اين منابع جزء به عنوان اولويتهاي كاري مان تاكيد داريم.

وي با اشاره به تحريمهاي اخيربر ضد ايران گفت : رشد صدور پروانه هاي بهره برداري و بيش از 8 و يك دهم ميليارد دلار سرمايه گذاري خارجي مصوب در سال 86 نشان دهنده ناكامي طراحان و مجريان تحريمها بر ضد كشورمان است .

مشاور وزير همچنين افزود : جهت‌گيريها و سياستگذاريهاي اعمال شده در وزارت صنايع و معادن بر اساس حمايت همه جانبه از صنعتگران و معدنكاران و به منظور كاهش مسائل و مشكلات اين قشر در حوزه هاي مختلف است .

احمدي خاطرنشان كرد : حل مشكل كشت و صنعت كارون ، افتتاح 2 طرح سيمان بهبهان و اميديه با تامين اعتبار و تسهيلات لازم ، حل مشكل نقدينگي گروه صنعتي ملي فولاد ، تامين اعتبار دو نيروگاه 500 مگاواتي توليد برق صنعتي ، ايجاد چند دفتر نمايندگي صنايع و معادن با تفويض اختيارات لازم از ديگر مساعدتهاي وزير صنايع و معادن براي ارتقاء سطح صنعتي استان خوزستان بوده است .

درادامه اين مراسم نماينده ولي فقيه استان از عملكرد مسولان وزارت صنايع ومعادن در حمايت از توسعه صنعتي خوزستان تقدير كرد.

اين گزارش حاكي است در پايان اين مراسم با اهداء لوح سپاس و جوايز ، از 15 واحد صنعتي و معدني نمونه تجليل شد.
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن