تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820882008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هيچ محدوديتي براي حضور بانوان محجبه‌در رقابتهاي جهاني كاراته وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هيچ محدوديتي براي حضور بانوان محجبه‌در رقابتهاي جهاني كاراته وجود ندارد
رييس فدراسيون كاراته گفت: براي حضور بانوان محجبه‌در رقابتهاي منطقه‌اي و بين‌المللي هيچگونه محدوديتي از سوي فدراسيون آسيايي و نيز جهاني كاراته تعيين نشده است.

به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي، بهزاد كتيرايي چهارشنبه در نشست خبري در مشهد، افزود: حتي تا سال ‪ ۲۰۱۲‬ميلادي كه قرار است كاراته المپيكي شود، محدوديتي براي بانوان ايراني در نظر گرفته نشده است.

وي گفت: در مسابقات سبكي ژاپن كه بزودي برگزار خواهد شد، حوزه رييس فدراسيون آسيايي كاراته از بانوان ايران دعوت به عمل آورده است.

كتيرايي با بيان اينكه هم اكنون ‪ ۵۰۰‬هزار نفر ورزشكار ايراني در اين رشته ورزشي مشغول هستند، اظهار داشت: اين تعداد در بين ساير رشته‌هاي ورزشي بي‌نظيراست و ما بر اين اساس روي بانوان كاراته كار خود حساب ويژه‌اي باز كرده‌ايم.

وي همچنين گفت: در مسابقات مراكش نيز حضور بانوان ايراني بسيار برجسته بود به شكلي كه پنج داور زن ايراني، ‪ ۹۵‬درصد از مسابقات را قضاوت كردند و نخستين مدال طلاي كاتا نيز نصيب زنان ايران شد.

كتيرايي در بخش ديگري در خصوص ميزباني ايران براي برگزاري مسابقات جام صلح و دوستي رياست جمهوري، افزود: اين مسابقات در تقويم جهاني به ثبت رسيده و تاكنون ‪ ۳۰‬كشور براي حضور در آن اعلام آمادگي كرده‌اند.

وي گفت:البته‌تمامي فدراسيون‌هاي كاراته كشورهاي جهان اعلام كرده‌اند، براي حضور در ايران مشكلي ندارند، اما به هر حال اين بستگي به نظر دولت هايشان دارد.

كتيرايي با بيان اينكه براي پرداخت جوايز نقدي اين مسابقات اسپانسر و حق پخش تلويزيوني آن برنامه ريزي شده، افزود: نفرات اول تا سوم اين پيكارها به ترتيب سه، دو و يكهزار و ‪ ۵۰۰‬دلار و تيمهاي اول تا سوم نيز به ترتيب پنج، سه و يك هزار و ‪ ۵۰۰‬دلار جايزه دريافت خواهند كرد.

وي در ادامه در خصوص سياستهاي فدراسيون كاراته در قبال سبكهاي موجود گفت: نگاه ما حمايت از تمام سبكهاي كنترلي، آزاد و رينگي است و در اين خصوص هيچگونه تبعيضي بين آنها وجود نخواهد داشت.

كتيرايي در بخش ديگري در خصوص مطالبات قهرمانان كاراته كشور نيز گفت:
تمامي اين مطالبات پرداخت شده و به هيچ قهرماني بدهي نداريم.

وي در ادامه در خصوص وضعيت هيات كاراته خراسان رضوي، ضمن ستايش عملكرد رييس جديد اين هيات، گفت: آقاي محمودي در مدت كوتاهي كه به اين مسووليت انتخاب شده، خدمات با ارزشي به اين هيات ارائه كرده است.

كتيرايي افزود:ايشان نه تنها گرايش سبكي ندارند، بلكه به نظر جمع نيز احترام مي‌گذارند و ما نيز براي حمايت از اين هيات امسال بودجه آن را دو برابر افزايش داده‌ايم.

در ادامه اين جلسه رييس هيات كاراته خراسان رضوي نيز گفت: امسال براي حضور در المپياد ايرانيان شش تيم را در دو قالب دو گروه مردان و زنان به اردوي آمادگي اعزام كرده‌ايم.

حسين محمودي افزود: البته با توجه به موفقيتهاي گذشته، سطح توقعات از من بسيار بالا خواهد بود.ك/‪۲‬
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن