تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816429158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابلاغ شرايط تسهيلات بانكي بخش مسكن


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ابلاغ شرايط تسهيلات بانكي بخش مسكن
بانك مركزي بر اساس محاسبات به عمل آمده در خصوص توان پرداخت تسهيلات بانك‌ها در سال 1387 و با توجه به اهميت توسعه‌ ساخت مسكن و افزايش عرضه‌ آن با صدور بخشنامه‌اي شرايط پرداخت تسهيلات به طرح‌هاي بخش مسكن با اولويت طرح‌هاي نيمه تمام را به مديران عامل بانك‌هاي ملي ايران، صادرات ايران، ملت، تجارت، رفاه كارگران و مسكن ابلاغ كرد.

به گزارش ايسنا، بر اساس اعلام بانك مركزي مشتري بايد طرح مصوب ساخت و حسب مورد پروانه معتبر شهرداري محل را داشته باشد و در زمان ارائه‌ تقاضاي تسهيلات، اين مدارك را ارائه دهد لذا از تشكيل پرونده براي طرح‌هايي كه فاقد مدارك فوق هستند خودداري شود.

مسووليت توجيه فني اقتصادي طرح و احراز پيش بيني سودآوري طرح به عهده‌ اعضا هيات مديره و مديرعامل بانك است و اين بررسي بايد در داخل ساختار سازماني بانك انجام شود. اين مسووليت در مورد همه طرح‌ها از جمله طرح‌هاي معرفي شده از سوي مراجع و نهادها و كارگروه‌هاي مختلف دولتي است و معرفي طرح توسط آن‌ها، نافي و رافع مسووليت بانك در ارزيابي طرح و بررسي وثايق مربوطه و كامل بودن مدارك و تصويب آن توسط بانك نيست.

بانك موظف است نسبت به نظارت بر مراحل پيشرفت كار اقدام و پرداخت‌هاي مربوط به هر طرح در مراحل مختلف پيشرفت كار و اخذ تاييد مهندس ناظر پروژه و همچنين دستگاه نظارت بانك را انجام دهد به نحوي كه اطمينان لازم براي مصرف تسهيلات دريافتي در محل طرح موضوع قرارداد براي بانك فراهم شود.

اين اعتبار براساس مسووليت بانك در تنظيم منابع و مصارف بانك و عدم اضافه برداشت از بانك مركزي محاسبه و ابلاغ شده است. گزارش عملكرد و وضعيت بانك در شهريور ماه سال جاري مورد بررسي و ارزيابي قرار خواهد گرفت تا درخصوص رعايت مديريت منابع و مصارف در بانك و همچنين لزوم يا عدم لزوم اصلاح و تغيير در سقف ابلاغي ، تصميم گيري شود.

بديهي است طرح هاي مسكن با زيربناي كمتر و طرح هاي مصوب مسكن مهر و طرح هاي مورد اجرا در مناطق محروم از اولويت پذيرش برخوردار خواهند بود.

بر اساس اعلام روابط عمومي بانك مركزي پس از تكميل طرح و صدور پايان كار ساختمان و حسب مورد صدور سند تفكيكي، تمام يا بخشي از تسهيلات متعلقه، متناسب با ضوابط بسته‌ سياستي ـ نظارتي بانك مركزي به صورت اعتبار خريدار قابل تبديل است.

گزارشي از پيشرفت كار و تسهيلات پرداختي و اقدامات نظارتي آن بانك، بايد هرماه حداكثر تا دهم ماه بعد به بانك مركزي ارسال شود.
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن