تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809785306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر: اگر كمي مبارزه را جدي نگيريم سونامي مواد مخدر اروپا را مي‌برد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر: اگر كمي مبارزه را جدي نگيريم سونامي مواد مخدر اروپا را مي‌برد
خبرگزاري فارس: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي با بيان اينكه جامعه جهاني بايد قدردان ايثارگري‌هاي جوانان ايراني در زمينه مبارزه با مواد مخدر باشد گفت: اگر روند مبارزه را كمي جدي نگيريم تمامي اروپا را سونامي مواد مخدر خواهد برد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، سردار حسين آبادي امروز در نشست خبري در پاسخ به پرسشي در زمينه تهديدهاي غرب در زمينه قطع كمك در مبارزه با مواد مخدر در صورت عدم تغيير در روند پرونده هسته‌اي ايران گفت: سازمان‌هاي بين‌المللي تاكنون هيچگونه كمكي در زمينه مبارزه با مواد مخدر نداشته‌اند و آن 2 ميليون دلاري كه قرار است كمك كنند نيز تاثير چنداني در روند كاري ما در زمينه مبارزه با مواد مخدر ندارد.
وي گفت: مبارزه ايران با مواد مخدر مبارزه‌اي اعتقادي است و اگر روند مبارزه را كمي جدي نگيريم آن زمان سونامي مواد مخدر اروپا را با خود مي‌برد.
سردار حسين آبادي گفت: ايران با مبارزه قاطع با مواد مخدر بيشترين خدمت را به جامعه جهاني كرده است و بنابراين تهديد آنها در اين عرصه خنده‌دار است.

* ابراز نگراني ايران از ترانزيت مواد مخدر به وسيله هواپيما در افغانستان
------------------------------------------------------------------------------
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر در ادامه با اشاره به برگزاري اجلاس كارشناسي مبارزه با مواد مخدر كه هفته گذشته به رياست ايران در مقر اروپايي سازمان ملل برگزار شد گفت: در اين اجلاس برنامه 10 ساله مبارزه با مواد مخدر كارشناسي شد و مقرر شد تا بيانيه پاياني تهيه و آماده ارسال به اجلاس سران شود.
وي با اشاره به ابراز نگراني ايران از روند افزايش گشت مواد مخدر و توليد هروئين در افغانستان در اجلاس فوق گفت: ايران نگراني‌هاي خود را در زمينه قاچاق مواد مخدر از مسيرهاي زميني و دريايي قبلا اعلام كرده بود و در اين اجلاس نيز به دليل اينكه فرودگاه‌هاي افغانستان در اختيار نيروهاي بيگانه است و به لحاظ عدم كنترل از طريق هوايي در اين كشور اقدام به ترانزيت مواد مخدر مي‌شود نگراني‌هاي خود را اعلام كرد و لذا مقرر شد تا در اجلاس سران مصوب شود تا نظارت‌هايي بر فرودگاه‌هاي اين كشور در دستور كار قرار گيرد.

* كشف 131 تن انواع مواد مخدر در 3 ماهه جاري
------------------------------------------------------
سردار حسين آبادي با اشاره به افزايش 14 درصدي كشف مواد مخدر در ايران گفت: در 3 ماهه سال جاري 131 تن و 266 كيلو انواع مواد مخدر كشف شده است.
وي گفت: در زمينه كشف ترياك 21 درصد و هروئين 10 درصد افزايش كشف در اين مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ايم.
وي گفت: طي اين مدت 125 درگيري و 646 عمليات با باندهاي قاچاقي مواد مخدر داشتيم كه در اين زمينه نيز نسبت به سال قبل 75 درصد افزايش داريم.
وي افزود: در درگيري‌هاي انجام شده 5 نفر از نيروهاي پليس به شهادت رسيده و 117 نفر از عوامل قاچاق مواد مخدر و اشرار نيز به هلاكت رسيدند.

* 53 درصد كشفيات مواد مخدر در مرزها انجام گرفت
----------------------------------------------------------
سردار حسين آبادي با اشاره به كشف 53 درصد از كشفيات مواد مخدر در مرزها گفت: در استان‌هاي حاشيه شرق 29 درصد و 18 درصد نيز در سراسر كشور مواد مخدر كشف شده است.
وي ادامه داد: در 3 ماهه سال جاري 608 باند توزيع و قاچاق مواد مخدر در كشور متلاشي شد و 15 درصد نيز افزايش انهدام باندهاي قاچاق مواد مخدر داشته‌ايم.
وي ادامه داد: 5 هزار و 430 نفر در رابطه با توزيع و قاچاق مواد مخدر در كشور طي مدت ذكر شده دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند.

* افزايش تبديل هروئين به هروئين كراك در افغانستان
-----------------------------------------------------------
وي با اشاره به كشف 23 كيلو و 257 گرم شيشه در 3 ماهه سال جاري توسط پليس گفت: طي اين مدت 1 ميليون و 274 هزار و 874 عدد انواع قرص‌هاي اكس و 110 هزار و 521 آمپول هروئين كشف شده است.
سردار حسين آبادي گفت: 66 درصد از كشفيات پليس هروئين فشرده (كراك) و 34 درصد هروئين معمولي بوده است كه اين امر نشان دهنده افزايش توليد هروئين كراك است.
وي گفت: در 3 ماهه سال جاري استان كرمان با بيشترين كشفيات كه شامل 20 تن 363 كيلو بوده رتبه اول، قرارگاه رسول اكرم با 16 تن 681 كيلو دوم ، استان فارس با 15 تن و 899 كيلو سوم و خراسان رضوي با 14 تن و 162 كيلو چهارمين استان در زمينه كشف مواد مخدر است.

* اولين سگ‌هاي مواد ياب تربيت شده در كشور بكارگيري شدند
--------------------------------------------------------------------------
وي در پاسخ به پرسشي در زمينه چگونگي فعاليت سگ‌هاي مواد ياب در كشور گفت: سگ‌هاي مواد ياب 5 تن 201 كيلو انواع مواد مخدر در 3 ماهه اول سال كشف كرده‌اند كه در زمينه تربيت اين سگ‌ها در كشور نيز از سال گذشته تحقيقاتي انجام شد و با استفاده از تجربه مربياني كه دوره‌هاي آموزشي خود را در كشور فرانسه اخذ كرده‌اند ماه گذشته اولين سگ‌هاي موادياب كه در كشور پرورش يافته‌اند بكارگيري شدند.
وي در مورد مسدود كردن فيزيكي مرزها نيز گفت: با جذب اعتبارات اختصاص يافته تا پايان سال به وضعيت مطلوب در زمينه انسداد فيزيكي مرزها مي‌رسيم.
انتهاي پيام/ز
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن