تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816429328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا:برنامه 10 ساله مبارزه با مواد مخدر دنيا به اجلاس سران بين المللي مي رود


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: رييس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا:برنامه 10 ساله مبارزه با مواد مخدر دنيا به اجلاس سران بين المللي مي رود


تهران - حيات

رييس پليس مبارزه با موادمخدر گفت : برنامه ده ساله مبارزه با مواد مخدر دنيا براي ارسال به اجلاس سران بين المللي آماده شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي حيات، سردار حسين آبادي صبح امروز (چهارشنبه) در نشستي با خبرنگاران افزود: هفته گذشته اجلاس كارشناسي مبارزه با موادمخدر در حوزه كاهش عرضه موادمخدر در سازمان ملل در وين برگزار شد و طي آن برنامه ده ساله مبارزه با موادمخدر تهيه و براي ارسال به اجلاس سران آماده شد.
وي ادامه داد: در اين اجلاس گزارشي از فعاليت هاي ايران در عرصه مقابله با موادمخدر و جلوگيري از ترانزيت آن و همچنين نگراني ايران از افزايش كشت و توليد موادمخدر و هروئين در افغانستان مطرح شد.
حسين آبادي تصريح كرد: عدم موفقيت سازمان هاي بين المللي در مبارزه با موادمخدر و عدم موفقيت انگلستان و آمريكا در جلوگيري از كشت موادمخدر و برخورد با قاچاقچيان از ديگر موضوعات مطرح شده در اين اجلاس بود.
وي گفت: اضافه شدن مسير هوايي ترانزيت موادمخدر از افغانستان به جز مسيرهاي زميني و دريايي ديگر نگراني ايران بود كه در اين اجلاس ابراز شد. چون فرودگاه ها در اختيار كشورهاي غربي بوده و از مسير هوايي هروئين و مرفين منتقل مي شود .
رييس پليس مبارزه با موادمخدر با اشاره به اقدامات ايران در سه ماهه سال جاري گفت: در طول اين مدت پليس مبارزه با موادمخدر موفقيت هاي قابل توجهي را در عرصه مقابله با ورود موادمخدر داشته كه منجر به كشف 131 تن و 266 كيلو انواع موادمخدر و افزايش 14 درصدي كشفيات نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.
وي تصريح كرد: در كشفيات ترياك 28 درصد افزايش و در كشفيات هروئين نيز 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش كشف داشته ايم.
حسين آبادي با اشاره به درگيري ها و عمليات انجام شده در اين مدت گفت: 125 درگيري و 646 عمليات بر روي كاروان و باندهاي قاچاق موادمخدر انجام شده كه 75 درصد نسبت به سال گذشته افزايش داشته و همچنين در طي اين درگيري ها 5 نفر پرسنل پليس به شهادت رسيده و 117 نفر از قاچاقچيان نيز كشته شدند.
وي به تشريح ميزان موادمخدر كشف شده در استان هاي كشور پرداخت و گفت: 53 درصد كشفيات در استان هاي شرقي، 29 درصد در استان هاي حاشيه شهر و 18 درصد در سراسر كشور بوده كه 2 درصد نسبت به سه ماهه قبل در مرزهاي كشور افزايش كشفيات داشته ايم.
رييس پليس مبارزه با موادمخدر ادامه داد: 608 باند توزيع كننده و قاچاق موادمخدر متلاشي شده كه اين انهدام ها نسبت به سال قبل 15 درصد افزايش داشته و همچنين 63 درصد از كشفيات پليس از طريق كشفيات اطلاعاتي بوده است.
وي با اشاره به ديگر اقدامات پليس در سه ماهه اول سال گفت: دستگيري 57 هزار و 430 نفر در رابطه با توزيع موادمخدر، كشف 23 كيلو 157 گرم شيشه، كشف 1 ميليون 274 هزار و 874 عدد انواع قرص هاي اكستازي و كشف 110 هزار و 521 عدد آمپول مرفين از ديگر اقدامات انجام شده توسط پليس مبارزه با موادمخدر بوده است.
وي با اشاره به سهم استان ها در كشفيات موادمخدر افزود: اولين استاني كه بيشترين كشفيات را در اين مدت به خود اختصاص داده استان كرمان با 20 تن 360 كيلو و بعد از آن به ترتيب قرارگاه رسول اكرم با 16 تن و 681 كيلو استان فارس با 15 تن 899 كيلو و استان خراسان با 14 تن و 162 كيلوگرم موادمخدر بيشترين كشفيات را به خود اختصاص دادند.
وي با اشاره به سگ هاي موادياب اظهار كرد: اين سگ ها توانسته اند 5 تن و 201 كيلوگرم انواع موادمخدر را در كشور كشف كنند. از سال گذشته پروژه اي تحقيقاتي در رابطه با تكثير سگ هاي موادياب در ايران آغاز شد و درحال حاضر 11 سگ موادياب در كشور توليد شده است .
حسين آبادي گفت: اينها اولين سگ هايي هستند كه در ايران متولد شده و توسط مربيان مجرب آموزش ديده در كشور فرانسه آموزش داده شده اند و درحال حاضر سه تا از اين سگ ها آموزش ها را تمام كرده و عملياتي شده اند.
وي با اشاره به بحث معتادان تصريح كرد: دستگيري معتادان ديگر از چرخه كار پليس خارج شده و تمامي آنان تحت پوشش درمان قرار گرفته اند و تنها موضوعي كه در حوزه معتادان به پليس ارتباط پيدا مي كند جمع آوري معتادان پرخطر و تزريقي و همچنين كنترل كارت درمان معتادان و هدايت آنها به سوي مراكز درماني است.
وي در پايان تصريح كرد: اگر ايران در عرصه مبارزه با موادمخدر دست از فعاليت بردارد كشورهاي اروپايي را سونامي موادمخدر خواهد برد و اين جوان هاي ايراني هستند كه در مرزها عليه موادمخدر مبارزه مي كنند و مانع از ترانزيت اين مواد به كشورهاي اروپايي مي شود پس تهديد ايران توسط اين جوامع بسيار مضحك بوده و باعث ضعف آنها خواهد شد.
پايان پيام
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن