تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815193973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روزنامه لبناني : راههاي حل بحران تشكيل دولت بسيار است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: روزنامه لبناني : راههاي حل بحران تشكيل دولت بسيار است
به گزارش ايرنا از بيروت، روزنامه "السفير" روز چهارشنبه نوشت، محافل كاخ رياست جمهوري، راههاي قانوني موجود براي خروج از بحران را بررسي كرده‌اند و "ميشل سليمان" رييس جمهوري لبنان نيز به ميهمانان خود گفته است، چندين راه وجود دارد.

سليمان افزود، يكي از راهها، خطاب قرار دادن مستقيم لبناني‌ها از طريق پيامي "از قلب به قلب" است به طوري كه از گروه حاكم و مخالفان بخواهند منافع ملي را بر منافع شخصي و يا فرقه‌اي ترجيح دهند.

السفير افزود، يكي ديگر از راههايي كه رييس جمهوري بررسي مي‌كند، ارسال پيامي به مجلس نمايندگان است اما تمايل‌دارد پيش از آن،ديدگاه فراكسيونهاي اصلي و "نبيه بري" رييس مجلس را بداند.

اين روزنامه همچنين اشاره كرد، پيشنهادهاي بسياري طي ‪ ۴۸‬ساعت گذشته به "ميشل عون" رييس حزب آزاد ملي و از سران مخالفان گروه حاكم ارايه شده كه برخي را منفي مي‌داند اما درباره برخي از آنها با ديد باز مي‌نگرد اما شرط كرده موضعگيري نهايي درباره اين پيشنهادها جز از طريق تماس مستقيم با فواد سنيوره نخست وزير لبنان و يا "محمد شطح" مشاور وي ارايه نشود.

السفير اضافه كرد، سران مخالفان نيز تحرك خود براي حل بحران را در سايه ساختارهاي ارايه شده در نشست چهارگانه هفته گذشته ادامه مي‌دهند.

سنيوره ‪ ۳۶‬روز پيش مكلف به تشكيل دولت وحدت ملي شده اما به دليل ادامه اختلافها ميان گروه حاكم و مخالفان بر سر چگونگي توزيع پستهاي وزارتي، هنوز موفق به تشكيل آن نشده است.
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن