تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806357965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

30 سال زندان، مجازات 2 كودك‌ربا


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: 30 سال زندان، مجازات 2 كودك‌ربا
جام جم آنلاين: 2 مرد كه به اتهام ربودن يك دختر 4 ساله تهراني در زندان به سر مي‌برند، در شعبه 1147 مجتمع قضايي بعثت محاكمه و به 30 سال حبس محكوم شدند.


به گزارش خبرنگار جام‌جم، روز 28 مرداد سال گذشته، مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران تماس گرفت و از ربوده شدن دختر 4 ساله‌اش از منزلش در يكي از محله‌هاي غرب پايتخت خبر داد.

به دنبال اين تماس، كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي تهران به اين محل عزيمت كردند و به تحقيق از خانواده دختر ربوده شده ‌ مليكا پرداختند.

مامورهاي قلابي آدم‌ربا بودند

مادر اين كودك در اظهاراتش به پليس گفت: من و دختر 4 ساله‌ام در منزل بوديم كه زنگ اف‌اف را زدند و مردي جوان عنوان كرد، او و همكارش ماموران يكي از اداره‌هاي دولتي هستند و براي نوشتن مشخصات اهالي مجتمع و توزيع برگه‌هاي سهام عدالت مراجعه كرده‌اند.

من هم كه فريب حرف هاي آنها را خورده بودم، در را باز كردم. آن دو برگه‌اي به من دادند تا مشخصات اعضاي خانواده را در آن بنويسم. 5 دقيقه بعد، وقتي برگه را تحويل آنها دادم يكي از آنها گفت كه شماره تلفن منزلمان را روي برگه ننوشته‌ا‌م و بايد آن را بنويسم. من هم مشغول نوشتن شماره تلفن بودم كه آن 2 مرد، دست و پايم را با طناب بستند و سپس مرا داخل يكي از اتاق‌ها زنداني كردند و گفتند با شما كاري نداريم و فقط پول‌هاي شوهرت را مي‌خواهيم.

وي ادامه داد: داد و فرياد راه انداختم تا شايد همسايه‌ها به كمك من بيايند؛ اما مردان آدم‌ربا با استفاده از ماده اتر بي‌هوشم كردند و دخترم را ربودند و طي تماس تلفني از من و همسرم خواستند تا براي آزادي وي 100 هزار دلار تهيه كنيم.

به دنبال اظهارات اين زن، كارآگاهان ضمن آموزش به خانواده شاكي، جستجوي ويژه‌اي را براي يافتن مخفيگاه ربايندگان و آزادي دختر 4 ساله آغاز كردند تا اين كه روز 29 مرداد ماه سال گذشته يكي از ربايندگان با منزل شاكي تماس گرفت و خواست تا پول درخواستي را به حوالي مركز مجتمع تجاري تيراژه در غرب تهران بياورد و تهديد كرد كه در صورت حضور پليس فرزند آنها به قتل مي‌رسد.

به اين ترتيب، كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي تهران به محل فوق عزيمت كردند و پس از محاصره آنجا، متوجه راكب يك دستگاه موتورسيكلت شدند كه به محل ملاقات با خانواده فرد ربوده شده، آمده است. بنابراين، به وي مشكوك شدند و او را دستگير كردند.

دختر 4 ساله در طبقه 10 يك مجتمع زنداني بود

با انتقال مرد آدم‌ربا به مركز پليس، وي مورد بازجويي قرار گرفت و بيان كرد كه كودك ربوده شده در طبقه 10 يك مجتمع مسكوني زنداني شده و دوستش محمد از وي نگهداري مي‌كند.

به دنبال اظهارات متهم، كارآگاهان به مجتمع موردنظر مراجعه كردند و در بازرسي از آنجا دختر 4 ساله را كه در يكي از اتاق‌هاي منزل زنداني شده بود، نجات و تحويل خانواده‌اش دادند. از آنجا كه محمد ديگر آدم‌ربا از محل متواري شده بود، جستجو براي يافتن وي ادامه پيدا كرد تا عاقبت متهم فراري در منزل يكي از اقوامش شناسايي و دستگير شد.

با انتقال متهمان به مركز پليس، آنها به ربودن كودك 4 ساله به انگيزه اخاذي 100 هزار دلاري اعتراف كردند.

ناكامي در اخاذي 100 هزار دلاري‌

يكي از متهمان در اظهاراتش به پليس گفت: چند ماه قبل از طريق آگهي فروش وام با مرد شاكي روبه‌رو شدم و از وي 2 وام بانكي خريداري كردم تا اين كه مشكلات مالي‌ام بيشتر شد و با توجه به اين كه از وضعيت خوب مالي وي مطلع بودم، همراه دوستم تصميم به ربودن كودك و اخاذي از وي گرفتيم.

بنابراين، يك هفته قبل نقشه آدم‌ربايي را طراحي كرديم و با خريدار به منزل آنها رفتيم و به بهانه دادن برگه‌هاي سهام عدالت، اقدام به ربودن دختر خردسال كرديم، در نقشه خود موفق شديم، اما در دريافت پول از شاكي ناكام مانديم.

به دنبال اظهارات متهمان، آنها با قرار قانوني روانه زندان شدند و پرونده آنها با صدور كيفرخواست به شعبه 1147 مجتمع قضايي بعثت ارسال شد.

متهمان هفته گذشته محاكمه شدند و روز گذشته قاضي حسين‌پور، آنها را مشتركا به اتهام آسيب رساندن به همسر شاكي با اتر، به پرداخت 3 درصد ديه كامل و از بابت جعل عنوان هر يك را به تحمل 6 ماه حبس و از بابت آدم‌ربايي هر كدام از متهمان را به 15 سال حبس محكوم كرد.
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن