تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817517623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهاي كوتاه از راديو سيب‌ستان برنامه‌ي تازه‌ي شبكه‌ي سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهاي كوتاه از راديو سيب‌ستان برنامه‌ي تازه‌ي شبكه‌ي سلامت
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

**راديو سلامت**

*سيب‌ستان: عنوان برنامه‌اي است كه بانگرش تازه و از منظرمولانا به معقوله‌ي پزشكي مي‌پردازد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، كاظم محمدي، سردبير اين برنامه گفت: ما دراين برنامه تمامي اصطلاحات پزشكي روانشناسي، روانكاوري را كه در آثار مولانا يافت مي‌شود را بررسي مي‌كنيم.

وي گفت: بعضي از مسائل از نظر پزشكي درمان ندارد ولي پزشكاني كه درحوزه‌ي عرفان سررشته دارند و مي‌توانند بسياري از درمان‌ها را دراين معقوله انجام دهند.

اين برنامه از اول تير هرروز به سردبيري كاظم محمدي و تهيه‌كنندگي كشميري ساعت ‌١٣/١٥ تا ‌١٣/٣٠ پخش مي‌شود.

* درمانكده:

عنوان برنامه‌اي است كه در فضاي خيالي و به محوريت طنز به موضوعات پزشكي مي‌پردازد.

نادر ختايي، سردبير اين برنامه گفت: ما در اين برنامه پيام‌هاي بهداشتي را در قالب طنز و با چيدمان لطيف به مخاطبان بيان مي‌كنيم.

وي درمورد لزوم برنامه‌هاي طنز گفت: راديو سلامت يك شبكه‌ي تخصصي است كه مخاطبان عام و خاص دارد. ما سعي كرديم ضمن حفظ مخاطبين خود، با ارائه‌ي برنامه‌هاي طنز و غيرمستقيم به جذب مخاطبين جديد بپردازيم.

ختايي درادامه گفت: مخاطبين درحال حاضر دوست ندارند به‌طور مستقيم نصيحت شوند ولي پيام‌هايي از قبيل ترك اعتياد، كنار رفتن هنگام شنيدن آژير و .. را با شنيدن صداي كودك ‌٦ساله بيشتر پذيرفته و از آن لذت مي‌برند.

اين برنامه به سردبيري‌ نادر ختايي، هر روز ساعت ‌١٦ تا ‌١٧ پخش مي‌شود.

**راديو گفت وگو**

*اعتياد و مواد مخدر

تاثير اعتياد و مواد مخدر بر جوانان چهارشنبه ‌١٢ تير ماه ساعت ‌٢٢ در شبكه راديويي گفت و گو مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا،سردبير برنامه نسل ما گفت: با توجه به افزايش استفاده از مواد مخدر در ميان جوانان ، دراين برنامه تاثير اين مواد بر زندگي جوانان مورد تحليل و ارزيابي قرار مي گيرد.

مرتضي امرجي خاطرنشان كرد: راهكارهاي كنترل و مديريت اين معضل اجتماعي در اين برنامه با حضور كارشناسان ستاد مبارزه با مواد مخدر و جوانان بررسي مي شود.

*تبليغات و رسانه هاي كلاسيك

جايگاه رسانه هاي كلاسيكي نظير رسانه هاي چاپي، راديو و تلويزيون در تبليغات تجاري با حضور كارشناسان حوزه ارتباطات و تبليغات مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا،سردبير برنامه دنياي تبليغات گفت: در حال حاضر رسانه صوتي – تصويري تلويزيون بر ساير رسانه ها پيشي گرفته است و رسانه شنيداري راديو در وضعيت مبهمي قرار گرفته است.

احمد عسكري افزود: گروهي از افول تبليغات راديويي صحبت مي كنند و گروهي ديگر آينده تبليغات راديويي را روشن مي بينند.

وي تصريح كرد: در اين برنامه با حضور دكتر عليرضا دهقان و دكتر الستي جايگاه تبليغات در هر يك از رسانه هاي تلويزيون، راديو و چاپ ارزيابي مي شود.

وي اظهار داشت: دلايل وجه غالب تلويزيون در تبليغات، جايگاه ديگر انواع رسانه ها در دنياي تبليغات و پيش بيني هاي آينده اين رسانه از ديگر بخش هاي برنامه دنياي تبليغات است.

علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را چهارشنبه ‌١٢ تير ماه ساعت ‌٢٣ از راديو گفت و گو روي موج اف. ام رديف ‌١٠٣:9 مگاهرتز بشنوند.

*عباس ميرزا و مساله تجدد

رويارويي ايرانيان با تجدد و آشنايي آنان با فلسفه هاي غرب در برنامه سوفيا راديو گفتگو با حضور استاد فلسفه دانشگاه تهران بررسي مي شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا،سردبير برنامه سوفيا در خصوص فعاليت ها و آثار دكتر مجتهدي اظهار داشت: دكتر كريم مجتهدي، استاد دانشكده ادبيات و علوم انساني دانشگاه تهران- گروه فلسفه است. وي در دانشگاه «سوربن» پاريس كه مهمترين دانشگاه فرانسه است، به تحصيل فلسفه پرداخته است. عنوان رساله ايشان «بررسي تحليل استعلايي كانت» تحت راهنمايي استاد معروف پاريس «ژان وال» بوده است.در سال ‌١٣٤٣ موفق به اخذ درجه دكتراي خود شده و همان سال به ايران بازگشته است.برنامه «سوفيا» هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت ‌٢١ روي موج اف.‌ام رديف ‌١٠٣/٩ مگاهرتز راديو گفتگو به صورت زنده شنيده مي‌شود.

*امنيت اقتصادي و جهاني شدن

ارتباط امنيت اقتصادي و جهاني شدن در برنامه گذار جهاني، پنج شنبه ‌١٣ تير ماه بررسي مي شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا،سردبير برنامه گذار جهاني گفت: در سومين بخش اين برنامه با حضور دكتر طاهري كيا و محمد باقر صدري تاثير امنيت حاكم بر فضاي اقتصادي بر فرايند جهاني شدن مورد تحليل و ارزيابي قرار مي گيرد.وي خاطرنشان كرد: امنيت در سرمايه گذاري، امنيت رواني بازار، وقوع بحرانهاي اقتصادي و نقش دولت به عنوان يكي از عوامل مهم تامين كننده امنيت اقتصادي از ديگر موضوعات مورد بررسي در اين برنامه است.علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را ساعت ‌٢٣ از راديو گفت و گو رديف ‌١٠٣:9 مگاهرتز بشنوند.

*پرونده ‌٣٠ ساله اعتياد درايران

پرونده سي ساله اعتياد در ايران با حضور كارشناسان مسائل اجتماعي پنج شنبه ‌١٣ تير ماه در راديو گفت و گو بازخواني مي شود.

سردبير برنامه يك بررسي گفت: در اين برنامه سياستگذاري ها، قوانين و موضوعات مطرح شده درباره معضل اعتياد مورد تحليل و ارزيابي قرار مي گيرد.

علي شكوهي خاطرنشان كرد: قابليت اجرايي اين قوانين، ميزان درصد اعتياد، روند ‌٣٠ سال گذشته و راهكارهاي پيش رو از ديگر بخش هاي اين برنامه است.علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را ساعت ‌٢٣ از راديو گفت و گو رديف ‌١٠٣:9 مگاهرتز بشنوند.

**راديو تهران *

|صداي پايتخت اجراي طرح جامع تاريخ فرهنگي معاصر را آغاز كرد .

به گفته معلم دفتر طرح و توليد شامگاهي شبكه راديويي تهران : تدارك آرشيوي صوتي از كلام نام آوران عرصه هاي مختلف فرهنگي علمي و ديگر زمينه ها آرزوي ديرينه همه اهالي اين رسانه بوده و هست اين مهم بصورت پراكنده در رسانه هاي مختلف از مكتوب تا شنيداري و ديداري و خاصه در شبكه هاي مختلف راديويي انجام مي گرفته و مي گيرد كه در نوع خود خوب بوده و هست ليكن به همان دليل پراكندگي دستيابي دوباره و امكان رجوع مجدد به آن منابع براي متقاضيان محدود بوده است بگذريم از اينكه غالبا گفتگو ها در فضاهاي متفاوت با اغراض و اهداف مختلف طراحي و عرضه شده و شايد كفاف تحقيق طالبان را ندهد لذا شبكه راديويي تهران بر آن شد با برنامه ريزي و طراحي كاري جامع به ديدار بزرگان عرصه ها و حوزه هاي مختلف علمي و فرهنگي ادبي و هنري و اقتصادي و.... بشتابد و مجموعه اي فراهم آورد مشتمل بر شرح احوال ايشان و توضيح يافته ها و دانسته هاي تئوري و نظري اين بزرگان تا چراغ راه رهروان باشد و تجربيات ايشان به كار پي روندگان شان آيد

معلم درپاسخ به اين سوال كه اين مجموعه در قالب يك برنامه راديويي از صداي پايتخت عرضه مي شود افزود: اين طرح با هدف ايجاد يك آرشيو صوتي و به نوعي يك دايره المعارف موضوعي راه اندازي شده گرچه بناست تا از حاصل چندين ساعت گفتگو با بزرگان ياد شده يك برنامه هفتگي با عنوان تمام قد جمعه ها ساعت ‌٢٢:30 با سردبيري و پژوهشگري سام فرزانه پخش شود.

مدير طرح و توليد شبانگاهي در خصوص اينكه آيا طرح اوليه تسميه اين سال بعنوان سال شكوفايي و نوآوري هم مد نظر بوده گفت: البته بلكه باور داريم شكوفايي جز در سايه استفاده از تجربه و دانش روندگان براي ديگران رخ نمي دهد اين طرح مي تواند محملي باشد براي بهره مندي از تجارب ارزنده جهت دستيابي به افق‌هاي متعالي و اهداف عالي كه انشاء ا... توفيق آن را بدست آوريم.

انتهاي پيام
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن