تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820166650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بروجردي در ديدار سفير فرانسه: تحريم ها تزلزلي در اراده ملت ايران ايجاد نخواهد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: بروجردي در ديدار سفير فرانسه: تحريم ها تزلزلي در اراده ملت ايران ايجاد نخواهد كرد
بروجردي با انتقاد از اتحاديه اروپا براي اعمال تحريم هاي فراتر از قطعنامه هاي سازمان ملل، گفت: تحريم ها قطعا تزلزلي در اراده ملت ايران ايجاد نخواهد كرد و فقط افكار عمومي ملت ايران نسبت به اروپاييان بدبين مي شود.
به گزارش«شبكه خبر دانشجو» به نقل از اداره اخبار و رسانه هاي گروهي مجلس شوراي اسلامي، برنارد پولتي و علاءالدين بروجردي در مذاكرات خود بر اهميت توسعه مراودات دو جانبه، بويژه روابط پارلماني، مواضع مشترك در مبارزه با تروريسم و قاچاق مواد مخدر و نيز تداوم مذاكرات هسته اي تاكيد كردند.

بنا بر اين گزارش، در ابتداي اين ديدار، بروجردي با اشاره به روابط ديرين و تاريخي دو ملت گفت: دو كشور ظرفيت هاي فراواني براي توسعه و تقويت روابط همه جانبه دارند كه بايد از آنها استفاده كرد.

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس همچنين آغاز رياست فرانسه بر پارلمان اروپايي را تبريك گفت.

برجردي در ادامه با بيان اينكه يكي از سياست هاي مشترك دو كشور مبارزه با تروريسم است، افزود: تروريسم دشمن مشترك همه ماست، بنابراين نبايد اجازه دهيم كه زنجيرهاي تروريسم در منطقه و جهان باز شود.

وي در بخش ديگري از سخنانش نتايج سفر سولانا به ايران را مثبت ارزيابي و ابراز اميدواري كرد كه مذاكرات هسته اي در چارچوب اصول بين المللي و همچنين مقررات آژانس بين المللي انرژي هسته اي و NPT به نتايج خوبي برسد.

بروجردي با انتقاد از اتحاديه اروپا براي اعمال تحريم هاي فراتر از قطعنامه هاي سازمان ملل عليه جمهوري اسلامي ايران گفت: قطعا تحريم ها تزلزلي در اراده ملت ايران ايجاد نخواهد كرد؛ اين در حالي است كه اين اقدامات در افكار عمومي ملت ايران نسبت به اروپاييان بدبيني ايجاد خواهد كرد.

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي همچنين از رشد فزاينده توليد مواد مخدر در افغانستان در سال هاي اخير ابراز نگراني و بر لزوم همكاري بيشتر كشورهاي اروپايي با ايران در اين زمينه تاكيد كرد.

براساس اين گزارش، برنارد پولتي، سفير فرانسه در تهران نيز در اين ديدار با تاكيد بر اراده كشورش براي توسعه و تقويت مناسبات همه جانبه با ايران گفت: رهبران فرانسه همواره بر داشتن روابط خوب، سازنده و بسيار نزديك با ايران تاكيد داشته‌اند.

وي همچنين با اشاره به نقش پارلمان ها در تقويت روابط دوجانبه افزود: روند توسعه و پيشرفت مناسبات پارلماني دو كشور بايد از شتاب بيشتري برخوردار شود.

سفير فرانسه در ادامه با تشريح سياست هاي كشورش براي مبارزه با تروريسم اظهار داشت: ايران و فرانسه در مبارزه با تروريسم در يك سنگر مشترك قرار دارند و ديدگاه هاي دو كشور در اين زمينه بسيار نزديك است.

برنارد پولتي در ادامه، سفر سولانا به ايران را بسيار مهم خواند و از نتايج آن ابراز خوش بيني كرد و افزود: پاريس به آينده مذاكرات هسته اي ايران اميدوار و خوش بين است.

وي همچنين با بيان سياست كشورش بر مبارزه با مواد مخدر تاكيد كرد و گفت: فرانسه در اين زمينه همكاري بسيار نزديكي با ايران دارد و خواهد داشت./انتهاي پيام/
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن