تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804812186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيروز كريمي بايكوت شد!


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: فيروز كريمي بايكوت شد!


فوتبال- مهدي معزي:
فيروز كريمي عزل شد؛ عزل از سرمربيگري تيم استقلال اهواز.

وقتي كه عصر ديروز شهرام شفيع زاده، مديرعامل استقلال اهواز اين اتفاق را به روي صفحه خبرگزاري فارس فرستاد، شايد معلول اين علت، اختلاف دوباره بين اين 2 نفر به ‌نظر مي‌رسيد.

اما انگار اين بار قضيه فرق مي‌كرد. شهرام شفيع‌زاده فقط بايد حكم را اجرا مي‌كرد. حكمي كه به دستش داده بودند تا فيروز كريمي سرمربي استقلال اهواز نباشد. چراكه او در پاسخ به اين سؤال كه شنيده مي‌شود برخي مقامات ورزشي چنين خواسته‌اي از او داشته‌اند تا قرارداد با فيروز كريمي فسخ شود، گفته: «چنين موضوعي را نه تكذيب مي‌كنم؛ نه تاييد. فقط مي‌دانم كه خود فيروز كريمي در جريان اين مشكل است و بهتر از هر كس مي‌داند چه كرده است.»

اما شفيع‌زاده يك كد ناخواسته و بلكه ناشيانه و البته جالب در ادامه صحبت‌هايش به روي صفحه وب داده بود: «فقط معتقدم آدم بايد به مافوق خود احترام بگذارد. علي‌آبادي به ‌عنوان متولي اين ورزش قابل احترام است و تصميم‌هايي كه تا امروز گرفته، به سود ورزش بوده است.»

اما اگر كمي اين صحبت‌هاي او ادامه پيدا مي‌كرد، بعيد نبود كه او مي‌گفت علي‌آبادي چنين حكمي را به او داده و اين چنين درخواستي از او داشته. چون كه با آن كد همه چيز را لو داده بود.

همان حكمي كه روزگاري نه چندان دور به دست علي فتح‌الله‌زاده داده بودند. علي‌آبادي، رئيس سازمان تربيت بدني كه بعد از تمام شدن فصل در گفت‌وگو با يكي از خبرگزاري‌ها گفته بود: «من از هيأت‌مديره باشگاه استقلال خواستم تا كادرفني را دستخوش تغيير وتحول كند. چرا كه اگر اين اتفاق نمي‌افتاد خود هيأت‌مديره دچار تغيير و تحول مي‌شد.» پس طبيعي بود كه مديرعامل در احترام به مافوق، احكام او را در باشگاه استقلال تهران پياده كند. وگرنه تا الان مستعفي شده بود.

فيروز كريمي كه اين روزها رد پايش را زود شناسايي مي‌كنند، در آخرين اقدام از سمت سرمربيگري استقلال اهواز هم عزل شد تا دوباره دنبال تيم بگردد. البته نه اينكه ليگ برتري باشد. چون منابع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه همشهري اعلام كرده‌اند كه فيروز كريمي در تيم‌هاي دولتي جايي ندارد.

استقلال اهواز هم كه يكي از تيم‌هاي خصوصي ليگ برتري در ايران بود، اين سرنوشت را در همكاري با فيروز كريمي برايش نوشتند.

فيروز كه روز شنبه در هيأت فوتبال خوزستان قرارداد خود را به ثبت رسانده بود، طبق اعلام حميد رمضاني، سرپرست باشگاه استقلال اهواز به خبرنگار همشهري در كمتر از 24 ساعت از صندلي خود به پايين كشيده شد. اما با كدام قانون اين امر ميسر شد را فقط بايد از صخراوي، رئيس هيات‌فوتبال خوزستان پرسيد. چراكه با تماسي كه از تهران با او برقرار شد، به او مهلت دادند تا در اسرع وقت نسبت به فسخ اين قرارداد اقدام كند وگرنه همان سرنوشت نامعلوم را برايش مي‌نوشتند.

مديرعامل باشگاه استقلال اهواز درباره اين اتفاقات كه فقط در فوتبال ايران پيدا مي‌شود، گفته: «با وجود قرارداد رسمي با فيروز كريمي، به‌دليل برخي اتفاقات نمي‌توانيم با او همكاري كنيم.»

به گزارش خبرگزاري فارس، در شرايطي كه شب قبل از اين اتفاقات، فيروز كريمي با حضور در شهر اهواز و هيأت فوتبال اين شهر، قرارداد خود را با تيم استقلال اهواز به ثبت رسمي رسانده بود، در تماسي كه با شهرام شفيع‌زاده مديرعامل اين تيم گرفته شد، عنوان شد كه به‌دليل برخي دلايل نمي‌تواند فصل آينده با فيروز كريمي همكاري كند.
انگار مصاحبه تلويزيوني اين مربي با يكي از برنامه‌هاي شبكه تهران و صحبت‌هايش، موجبات ناراحتي برخي مسئولان ورزش شده است.

او در انتهاي برنامه در تعريف از علي آبادي گفته بود: «مدير، مدبر و كاردان؛ البته در امر شهرداري. در ورزش هم بايد بعد از دوره 4 ساله بررسي كرد.» همان برنامه‌اي كه احتمالا شفيع‌زاده آن را نديده كه درباره روند اين اتفاقات گفته: «با فيروز كريمي به توافق كامل رسيده بوديم و با او مشكلي نداريم؛ اما برخي جريانات باعث شد تا نتوانيم با او همكاري را آغاز كنيم. كنترل اين جريان از دست من خارج است. براي خودم هم مشخص نيست چه اتفاقي افتاده است. فقط قرارداد ما با كريمي فسخ خواهد شد.»

تاريخ درج: 11 تير 1387 ساعت 13:32 تاريخ تاييد: 11 تير 1387 ساعت 17:09 تاريخ به روز رساني: 11 تير 1387 ساعت 14:41
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن