تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813111626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سفير فرانسه در ديدار بروجردي؛ ايران و فرانسه در مبارزه با تروريسم در يك سنگر مشترك قرار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سفير فرانسه در ديدار بروجردي؛ ايران و فرانسه در مبارزه با تروريسم در يك سنگر مشترك قرار دارند
خبرگزاري فارس: سفير فرانسه در ايران در ديدار رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي گفت: ايران و فرانسه در مبارزه با تروريسم در يك سنگر مشترك قرار دارند و ديدگاههاي دو كشور در اين زمينه بسيار نزديك مي‌باشد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره اخبار و رسانه‌هاي مجلس، «برنارد پولتي» سفير فرانسه در تهران صبح امروز سه‌شنبه با علاءالدين بروجردي رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ديدار و گفتگو كرد.
طرفين در مذاكرات خود بر اهميت توسعه مراودات دو جانبه به ويژه روابط پارلماني، مواضع مشترك در مبارزه با تروريسم و قاچاق مواد مخدر و نيز تداوم مذاكرات هسته‌اي تاكيد كردند.
در ابتداي اين ديدار بروجردي با اشاره به روابط ديرين و تاريخي دو ملت گفت: دو كشور ظرفيت‌هاي فراواني براي توسعه و تقويت روابط همه جانبه دارند كه بايد از آنها استفاده كرد و گام‌هاي برداشته شده متناسب با امكانات موجود نبوده است.
بروجردي همچنين آغاز رياست فرانسه بر پارلمان اروپايي را تبريك گفت.
رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با بيان اين كه يكي از سياست‌هاي مشترك دو كشور مبارزه با تروريسم است، افزود: تروريسم دشمن مشترك همه ما است و نبايد اجازه داد زنجيرهاي ترويسم در منطقه و جهان باز شود.
بروجردي در بخش ديگري از سخنانش نتايج سفر سولانا به ايران را مثبت ارزيابي و ابراز اميدواري كرد كه مذاكرات هسته اي در چارچوب اصول بين‌المللي و مقررات آژانس بين‌المللي انرژي هسته‌اي و NPT به نتايج خوبي برسد.
وي با انتقاد از اتحاديه اروپا جهت اعمال تحريم‌هاي فراتر از قطعنامه‌هاي سازمان ملل عليه جمهوري اسلامي ايران گفت: قطعا تحريم‌ها تزلزلي در اداره ملت ايران ايجاد نخواهد كرد ولي در افكار عمومي ملت ايران نسبت به اروپا بدبيني ايجاد خواهد كرد.
رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي همچنين از رشد فزاينده توليد مواد مخدر در افغانستان در سالهاي اخير ابراز نگراني كرد و بر لزوم همكاري بيشتر كشورهاي اروپايي با ايران در اين زمينه تاكيد كرد.
برنارد پولتي سفير فرانسه در تهران نيز در اين ديدار با تاكيد بر اراده كشورش براي توسعه و تقويت مناسبات همه جانبه با ايران گفت: رهبران فرانسه همواره بر داشتن روابط خوب، سازنده و بسيار نزديك با ايران تاكيد داشته‌اند.
وي همچنين با اشاره نقش پارلمان‌ها در تقويت روابط فيمابين افزود: روند توسعه و پيشرفت مناسبات پارلماني دو كشور بايد از شتاب بيشتري برخودار شود.
سفير فرانسه در ادامه با تشريح سياست‌هاي كشورش براي مبارزه با تروريسم اظهار داشت: ايران و فرانسه در مبارزه با تروريسم در يك سنگر مشترك قرار دارند و ديدگاههاي دو كشور در اين زمينه بسيار نزديك مي‌باشد.
برناد پولتي در ادامه سفر سولانا به ايران را بسيار مهم خواند و نسبت به نتايج آن ابراز خوش بيني كرد و افزود: پاريس نسبت به آينده مذاكرات هسته‌اي اميدوار و خوشبين است.
انتهاي پيام/خ
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن