تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821135080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث - متهم، قتل مادرزنش را گردن نگرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: حوادث - متهم، قتل مادرزنش را گردن نگرفت
حوادث - متهم، قتل مادرزنش را گردن نگرفت

گروه حوادث:مردي كه متهم است مادرزنش را با ضربه شيشه نوشابه به قتل رسانده، در دومين جلسه دادگاه نيز اتهام قتل را نپذيرفت.دومين جلسه رسيدگي به اين پرونده روز گذشته با درگيري اولياي دم و خانواده متهم پايان يافت اما به دليل كافي نبودن دلايل و مدارك اثبات جرم، جلسه سوم تكليف پرونده را روشن خواهد كرد. جلسه اول رسيدگي به اين قتل نوزدهم آذرماه سال 86 در شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد. در اين جلسه علي پسر بزرگ مقتول و يكي از دخترهاي مقتول براي خانلر متهم به قتل، تقاضاي قصاص كردند. اين درحالي بود كه دو دختر مقتول 66 ساله به نام پري، از خون مادرشان گذشت كرده بودند. متهم به قتل نيز منكر ارتكاب قتل شد و عنوان كرد: چند ماهي بود كه دخترم به عقد پسر‌دايي‌اش درآمده بود اما با هم اختلاف داشتند و از هم جدا شدند؛ اما پسر علي براي دخترم ايجاد مزاحمت مي‌كرد. روز حادثه به خانه رفتم و متوجه شدم كه پسر‌دايي دخترم باز هم با خانه تماس گرفته است؛ به همين خاطر با خانه علي تماس گرفتم كه با او صحبت كنم اما پسرش گوشي را برداشت و فحاشي كرد. متهم به قتل تصريح كرد: وقتي او به من فحاشي كرد به همراه سه برادرم به خانه علي رفتيم و من يك شيشه نوشابه از مغازه ساندويچي سر كوچه برداشته بودم كه همسايه‌ها دستم را گرفتند و من را به آن طرف خيابان بردند. نمي‌دانم كه مادرزنم چگونه كشته شد و صبح روز بعد بود كه فهميدم كشته شده است.

او مدعي شد كه تحت فشار ناچار به اعتراف در رابطه با ارتكاب قتل شده است.
يكي از شاهدان اين حادثه اظهار كرد: وقتي سروصدا را شنيدم جلو رفتم و خانلر را ديدم كه با شيشه به سر پيرزن كوبيد.
منوچهر و قاسم دو شاهد ديگر ماجرا گفتند: وقتي از خانه بيرون آمديم خانلر را آن طرف خيابان ديديم و پيرزن روي زمين افتاده بود و پسرهايش بالاي سرش بودند. در جلسه روز گذشته خانلر باز هم اتهام قتل را نپذيرفت و وقتي قاضي كوه‌كمره‌اي به او گفت يكي از اهالي محل به نام فرهاد شاهد بوده كه تو به سر پيرزن ضربه زده‌اي، گفت: اظهارات فرهاد را قبول ندارم. او سابقه‌دار و موادفروش است و اگر دست روي قرآن بگذارد هم نمي‌پذيرم كه راست مي‌گويد. او پول گرفته تا عليه من شهادت دهد.
علي پسر بزرگ مقتول با بيان اينكه فرهاد هم‌اكنون به خارج از كشور رفته و نمي‌تواند براي شهادت در دادگاه حاضر شود، مدعي شد: خانواده خانلر خواهر ديگر من را براي گرفتن رضايت فريب داده‌اند و از طريق دفترچه تامين اجتماعي و با كلك از او امضا گرفته‌اند. او تاكيد كرد كه خواستار قصاص قاتل مادرش است.
در ادامه دختر ديگر مقتول نيز با فرياد، خانلر را قاتل مادرش عنوان كرد و گفت: اگر خواهرهايم از خون مادرم بگذرند من حاضر به گذشت نمي‌شوم.
اظهارات او باعث تشنج و درگيري در جلسه دادگاه بين خانواده مقتول و خانواده متهم به قتل شد.
براساس اين گزارش، با توجه به حاضر نبودن فرهاد به عنوان يكي از شاهدان اصلي در جلسه و كافي نبودن مدارك و استنادات، بررسي اين پرونده به جلسه سوم موكول شد.
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن