تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820339860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دادگستري شهرستان خلخال خبر داد كاهش 53‌ درصدي ورودي زندانيان در خلخال


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس دادگستري شهرستان خلخال خبر داد كاهش 53‌ درصدي ورودي زندانيان در خلخال
خبرگزاري فارس: رئيس دادگستري شهرستان خلخال گفت: ورودي زندانيان شهرستان خلخال نسبت به سال‌هاي گذشته بيش از 53 درصد كاهش يافته است.
به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، مهدي كريمي پيش از ظهر امروز در بازديد از زندان خلخال و ديدار با زندانيان افزود: در راستاي سياست قوه قضائيه براي زندان زدايي و كاهش جرايم مربوط به حبس، اقدامات مناسب در دادگاه‌ها در حال انجام است تا جمعيت كيفري كاهش يابد.
وي بر ترويج و نهادينه شدن فرهنگ صلح و سازش در دعاوي جامعه تأكيد كرد و گفت: با فعاليت شوراهاي حل اختلاف بستر مناسب براي گسترش فرهنگ صلح و سازش مهيا شده و هم اكنون بسياري از پرونده‌ها در اين شوراها حل و فصل مي‌شود.
كريمي به فعاليت شعب تخصصي شوراهاي حل اختلاف در خلخال اشاره كرد و افزود: با فعاليت اين شوراها، ورودي پرونده‌ها به دادگستري خلخال 25‌ درصد كاهش يافته است.
كريمي با يادآوري معضل اعتياد به ويژه در بين نسل جوان از خانواده‌ها خواست در تربيت ديني و اسلامي فرزندان خود توجه لازم را داشته باشند و جلوي همنشيني با دوستان ناباب را بگيرند.
رئيس دادگستري خلخال تصريح كرد: براي كنترل پديده‌هايي مانند خودكشي در منطقه ارتقاي آموزش‌هاي اسلامي و ترويج روحيه معنويت ضروري به نظر مي رسد.
انتهاي پيام/ب
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 366]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن