تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815471270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسابقات قرآني «مهر» هلال احمر آذربايجان‌غربي آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: مسابقات قرآني «مهر» هلال احمر آذربايجان‌غربي آغاز شد
گروه خبرنگاران افتخاري / قادر احمدي: مسابقات استاني «مهر» با رقابت‌هاي قرآني و نهج‌البلاغه داوطلبان جمعيت هلال احمر استان آذربايجان‌غربي از صبح امروز سه‌شنبه يازدهم تيرماه در اروميه آغاز شد.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) در اروميه، دكتر «افشارجو» معاون امور جوانان جمعيت هلال احمر استان در اين باره گفت: در اين مسابقات كه بيش از 250 نفر از داوطلبان حضور دارند در كنار رشته‌هاي فني امداد و نجات، مسابقات نهج‌البلاغه و قرائت و حفظ قرآن كريم نيز گنجانيده شده است.

وي ادامه داد: قريب به 120 نفر از قاريان، حافظان و علاقه‌مندان قرآن و نهج‌البلاغه در اين رقابت‌ها شركت دارند كه پس از طي مسابقات شهرستاني به اين مرحله راه يافته‌اند.

افشارجو افزود: نفرات برتر اين مسابقات به مرحله كشوري راه خواهند يافت.

همچنين، مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه رقابت مهر استان آذربايجان‌غربي با همكاري مؤسسه علوم قرآني ياسين اروميه برگزار مي‌شود.

«احسن الهي» از استقبال كم نظير جوانان از اين طرح خبر داد و افزود: در بين شهرستان‌هاي استان، شهرستان نقده بيشترين مخاطب را دارد و مقرر شه است يك دوره از مسابقات نيز در اين شهرستان بر گزار شود.

دبير ستاد فرهنگسازي خطابه شريف غدير تأكيد كرد: همانگونه كه وعده داده بوديم در مرحله اول دو نفر از برندگان آزمون كه موفق به كسب امتياز شده بودند به سفر كربلاي معلا و يك نفر به سفر مشهد مقدس اعزام شدند و مابقي كه امتياز آنان به حد نصاب نرسيده بود، هدايايي دريافت كردند.

وي در پايان افزود: حافظان كل خطابه غدير بدون قرعه‌كشي هزينه سفر كربلاي معلي دريافت خواهند كرد.
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن