تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812869739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرشوراي زنان مسلمان اسپانيا:حجاب اسلامي پوشش افكار و مانع فعاليتهاي اجتماعي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مديرشوراي زنان مسلمان اسپانيا:حجاب اسلامي پوشش افكار و مانع فعاليتهاي اجتماعي نيست
مدير شوراي زنان مسلمان اسپانيا با اشاره به اينكه زنان مسلمان با علاقه حجاب و پوشش اسلامي را انتخاب كرده‌اند، گفت: حجاب مانع فعاليتهاي خارج از خانه زنان نشده و داشتن پوشش به معناي پوشش افكار نيست و آنها مي‌توانند آزادانه افكار خود را بيان كنند .

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از محيط ، حبيبه عبدالقادر مدير شوراي زنان مسلمان اسپانيا در پاسخ به تصريحات وزير مساوات اسپانيا كه حجاب اسلامي را عامل تبعيض ميان زن و مرد و عدم مساوات ميان آنها خوانده بود، اظهار داشت: كساني كه حجاب را عاملي براي تبعيض مي دانند از اسلام هيچگونه شناخت و آگاهي ندارند .

وي گفت: زنان مسلمان به خاطر تمايل و علاقه خود حجاب و پوشش اسلامي را انتخاب كرده اند و مردان هم بايد پوشش داشته باشند.

مدير شوراي زنان مسلمان اسپانيا در ادامه يادآور شد: حجاب مانعي براي فعاليتهاي مختلفي چون كار خارج از خانه، پرستاري و و مشاغل ديگر اجتماعي نيست .

وي با تأكيد بر اينكه حجاب اجبار نيست بلكه زنان با علم و آگاهي، پوششهاي اسلامي و حجاب را انتخاب مي كنند، يادآور شد: اين مسئله به معناي اين نيست كه داشتن حجاب و پوشش به معناي پوشش افكار است، بلكه آنها اين آزادي را دارند تا افكار و انديشه هاي خود را مطرح كنند .

بيبيانا آلماگرو وزير مساوات اسپانيا هفته گذشته از پوشش زنان مسلمان انتقاد كرده و آن را نشانه بي عدالتي و عدم مساوات ميان زن و مرد بر شمرده بود.
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن