تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805465390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در همايش فوتبال و رسانه عنوان شد دبير : در ورزش بايد خانه تكاني شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در همايش فوتبال و رسانه عنوان شد دبير : در ورزش بايد خانه تكاني شود
در ابتداي اين همايش كه در محل فرهنگسراي رسانه برگزار شد ، رييس انجمن نويسندگان ، خبرنگاران و عكاسان ورزشي ايران پيشاپيش فرارسيدن دوازدهم تيرماه ( دوم جولاي ) روز ورزشي نويسان را به تمام خبرنگاران ورزشي تبريك گفت و افزود : اميدوارم رسانه‌ها به وظيفه خطير خود به خوبي عمل كنند.

دكتر عبدالحميد احمدي اظهار داشت : انجمن نويسندگان ، خبرنگاران و عكاسان ورزشي ايران روز يكشنبه هفته آينده با برگزاري مراسمي از پيشكسوتان اين عرصه تجليل خواهد كرد.

وي با بيان اينكه در ورزش مسائل زير و درشت بسياري وجود دارد ، گفت :
متاسفانه اكثر روزنامه‌هاي ورزشي به سمت مسائل تبليغاتي و احساسي روي آورده‌اند به طوريكه مطالب اين روزنامه‌ها عمق لازم را نداشته و تاثيرگذاري خود را از دست داده اند.

دكتر احمدي توجه ويژه به فوتبال را يكي از دلايل ضعف كنوني ورزش ايران اعلام كرد و افزود : اين توجه از چارچوب و ضوابط خود خارج شده است به طوريكه بسياري از رشته‌ها جايگاه چنداني در رسانه‌ها ندارند.

رييس انجمن نويسندگان ، خبرنگاران و عكاسان ورزشي ايران اظهار داشت :
متاسفانه نگاه افراطي به فوتبال باعث شده است كه هم اكنون بخشي از وقت و تمركز تعدادي از مديران ارشد ورزش معطوف به دو يا سه تيم خاص شود.

وي اظهار اميدواري كرد كه رسانه‌ها با تحليل ، نقد منصفانه و بررسي كارشناسانه ، تمامي مسائل موجود در ورزش را بازگو كرده تا رسالت خود را به خوبي ايفا كنند.

در ادامه اين مراسم ، عليرضا دبير عضو شوراي شهر تهران با بيان اينكه بايد خانه تكاني اساسي در ورزش كشور بايد ايجاد شود، اظهار داشت : نگاه ها در ورزش بايد به سوي علمي شدن و حرفه‌اي گري پيش برود تا با يك برنامه ريزي مدون بتوان به دستاوردهاي خوبي دست يافت .

وي گفت : ورزشكاران ، الگوهاي طيف وسيعي از جوانان هستند كه بايد با حركات ، رفتار و منش خود تصوير زيبايي را از خود به نمايش بگذارند.

دبير شايعه كمك مالي شهرداري تهران به دو باشگاه پرسپوليس و استقلال تهران را تكذيب كرد و افزود : تعاوني اعتباري شهرداري به عنوان يك حمايت كننده مالي (اسپانسر) به اين دو باشگاه كمك مالي كرده است .

وي كمك ‪ ۲۰۰‬ميليون توماني تعاوني اعتباري شهرداري با دو باشگاه استقلال و پرسپوليس تهران را تاييد كرد و گفت : در يكي از بندهاي قرارداد اين شركت با اين دو باشگاه آمده بود كه در صورت قهرماني ، پاداش ويژه‌اي به اين دو باشگاه اهدا خواهد شد كه اين پاداش پس از قهرماني پرسپوليس و استقلال تهران در ليگ برتر و جام حذفي به آنها پرداخت مي‌شود.

دبير درمورد برداشتن عكس‌هاي قهرماني خود از تابلوهاي فدراسيون كشتي گفت : در اين خصوص هيچ پيگيري نكرده ام ، اختلاف سليقه‌هايي با مسئولان اين فدراسيون دارم و به هيچ وجه اهميتي به اين گونه مسائل حاشيه‌اي نمي‌دهم .

وي با بيان اينكه شوراي شهر تهران به زودي طرحي را براي استفاده از فضاهاي ورزشي اين استان به تصويب مي‌رساند، اظهار داشت : درصدد هستيم تا عموم مردم ، بهره لازم را از اين اماكن ببرند.

مسعود ده نمكي كارگردان فيلم مستند كدام استقلال ، كدام پرسپوليس نيز در اين همايش با ابراز شگفتي از دعوتش گفت : براي نخستين بار است كه پس از نقد قشر خاصي از جامعه به همايش آنان دعوت مي‌شوم .

وي هدف از ساخت فيلم مستند كدام استقلال ، كدام پرسپوليس را نشان دادن زواياي پنهان فوتبال اعلام كرد و گفت : اين فيلم با تلاش گروهي و در طول دو سال ساخته شد كه خوشحالم كه با اقبال عمومي همراه بود.

ده نمكي با بيان اينكه هدفش از ساخت فيلم مستند كدام استقلال ، كدام پرسپوليس فراتر از قربانيان حادثه پنجم فروردين ‪ ۸۴‬بود، اظهار داشت : اين فيلم استعاري است كه به نوعي عدالت در جامعه پرداخته است .

دراين همايش ، عبدالرحمان شاه حسيني رييس سابق كميته انضباطي فدراسيون فوتبال از اظهار نظر در خصوص استعفاي خود به دليل مصلحت نظام و فوتبال پرهيز كرد.

وي با تاييد تماس مسئولان فدراسيون فوتبال براي بازگشت به كميته انضباطي گفت : ديگر به هيچ وجه به اين فدراسيون باز نخواهم گشت .

شاه حسيني با بيان اينكه در دو سال و نيم گذشته تلاش‌هاي فراواني در كميته انضباطي فدراسيون فوتبال انجام شده است ، اظهار داشت : اميدوارم اين زحمات با حضور يكي از كاركنان اين كميته در راس ادامه يابد.

وي در پايان سخنانش با چشمان اشك بار گفت : متاسفانه در دو ماه اخير اتفاقاتي در فدراسيون فوتبال رخ داده است كه به نظر مي‌رسد تمام تلاش‌هاي دو سال گذشته كميته انضباطي ازبين خواهد رفت .

در پايان اين همايش با اهدا لوح‌هاي سپاس از تلاش‌هاي علي اصغر فيض آبادي پيشكسوت عرصه قلم و شاه حسيني در فدراسيون فوتبال تجليل شد.
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن