تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815297543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش العربيه درباره جنگ رواني رژيم صهيونيستي عليه ايران


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: گزارش العربيه درباره جنگ رواني رژيم صهيونيستي عليه ايران
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1387/04/11
00:00:52.15
شبكه تلويزيوني العربيه گزارش داد ، در حالي كه تهران اعلام كرده است در صورتي هرگونه حمله احتمالي اسرائيل يا آمريكا ، واكنش سختي نشان خواهد داد، دادگاهي در اين كشور يك تاجر ايراني را به اتهام جاسوسي براي اسرائيل به اعدام محكوم كرد.
حسن فحص گزارشگر العربيه در تهران با تهيه گزارشي در اين باره و در حالي كه تصاويري از محاكمه فرد متهم به جاسوسي براي رژيم صهيونيستي از اين شبكه پخش مي شد اعلام كرد، دادگاه انقلاب ايران "علي اشتري" متهم به جاسوسي براي دستگاه اطلاعات اسرائيل (موساد) را به اعدام محكوم كرد.
حكم دادگاه انقلاب در حالي صادر مي شود كه جنگ رواني بين ايران و اسرائيل اخيرا افزايش يافته است.
خبرنگار العربيه در اين باره با مصيب نعيمي سردبير روزنامه عرب زبان"الوفاق" در تهران گفتگو كرد كه وي نيز در اين باره گفت: مي توان درباره زمان صدور راي دادگاه چنين برداشت كرد كه راي دادگاه به تحولات كنوني مرتبط است اما براساس نظر مسئولان ذي ربط چنين نيست بلكه صدور راي دادگاه مراحل مختلفي دارد و مي توان به آن اعتراض كرد به ويژه اينكه راي كنوني دادگاه راي نهايي نيست.
گزارشگر العربيه در ادامه افزود: رهبران نظامي و سياسي ايران بر كاستن از حجم تهديدهاي اسرائيل درباره حمله نظامي به تاسيسات هسته اي ايران تاكيد و اعلام مي كنند كه با توجه به درسي كه اسرائيل از جنگ تابستان سال 2006 در لبنان گرفته است اين تهديدها در چارچوب جنگ رواني عليه ايران و به منظور واداشتن آن براي موافقت با شرط هاي كشورهاي غربي درباره متوقف كردن غني سازي اورانيوم در خاك ايران، صورت مي گيرد .
العربيه در ادامه بخشي از سخنان منوچهر متكي وزير امور خارجه را پخش كرد كه در آن گفت: رژيم صهيونيستي هنوز متحمل پس لرزه هاي شكست سنگين خود در حمله و تجاوز به لبنان است. رژيم صهيونيستي در شرايطي نيست كه بخواهد وارد يك ماجراجويي جديد شود. آنها مي دانند بازتاب و پاسخ چنين جسارتي در منطقه چه خواهد بود.
گزارشگر العربيه افزود: در چاچوب جنگ رواني و موضعي كه يادآور كفن هايي است كه در زمان جنگ اول خليج (فارس) براي نظاميان عراقي آماده شد، فرمانده سپاه پاسداران از تصميم براي حفاري 320 هزار قبر در تمامي استان هاي مرزي براي نظاميان دشمن (در اشاره به آمريكا و اسرائيل كه خواهان حمله نظامي به ايران هستند، )خبر داد.
فرمانده سپاه پاسداران پيشتر نيز از تشكيل گروه هاي شهادت طلب براي انجام عمليات شهادت طلبانه ضد اهداف آمريكايي و اسرائيلي در منطقه خبر داده بود.
حسن فحص افزود: بدون شك رهبران ايراني امكان اقدام دولت آمريكا براي ايجاد ناآرامي و ايجاد بحران در مناطق مرزي و اقليت نشين را مد نظر قرار داده اند و تمامي تدابير لازم را براي خنثي كردن تلاش ها در اين باره اتخاذ كرده اند.
00:03:48.20
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن