تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804675687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايستگاه ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: ايستگاه ورزش
ميزباني، عسگري و سهرابي دوچرخه‌سواران ايران در المپيك

اعتماد ملي: قادر ميزباني، حسين عسگري و مهدي سهرابي سه دوچرخه‌سوار ايران در بازي‌هاي المپيك پكن هستند. احد كاظمي نيز نفر ذخيره اين تيم سه نفره است. دوچرخه‌سواري ايران براي المپيك 2008 تنها سه سهميه در جاده دارد كه كميته فني فدراسيون در جلسه‌اي كه يكشنبه‌شب برگزار شد. اين سه نفر را براي حضور در بازي‌هاي پكن انتخاب كرد.

ادامه بلا‌تكليفي در پرسپوليس

اعتماد ملي:‌ تمرين ديروز پرسپوليس اگرچه با 19 بازيكن برگزار شد اما 7 تن از اين بازيكنان، گمنام بودند و تنها 12 بازيكن معروف در تمرينات حضور داشتند. به همين دليل باز هم احمدرضا عابدزاده و عليرضا حقيقي سوژه‌هاي اصلي تمرين بودند كه با تمرينات پرفشار و سنگين، توجه ديگران را جلب كرده بودند. تمرين ديروز ساعت 30/10 در آكادمي ملي المپيك شروع شد و اين در حالي بود كه هنوز سرمربي اين تيم انتخاب نشده است. البته فرخزادي سخنگوي هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس اعلا‌م كرد كه 4 گزينه خارجي مدنظر اين باشگاه است و تا آخر هفته تكليف سرمربي مشخص مي‌شود اما تا اين لحظه اتفاق خاصي نيفتاده است. نكته جالب در اين ميان اينكه علي سعيدلو رئيس سابق هيات‌‌مديره پرسپوليس و معاون اجرايي رئيس‌جمهور با وجود تمام اين مشكلا‌ت وعده داده كه پرسپوليسي‌ها منتظر خبرهاي عجيب و شاد از اين تيم باشند. اينكه بعد از تعويض هيات‌مديره، استعفاي اجباري مديرعامل، رفتن سرمربي و اعضاي كادر فني و مسائلي از اين قبيل چه خبري مي‌تواند پرسپوليسي‌ها را خوشحال كند معلوم نيست.

تقويم شلوغ امارات پيش از بازي‌هاي مرحله بعد

اعتماد ملي: تيم ملي امارات تا پيش از شروع اولين بازي‌اش در مرحله آخر مقدماتي جام‌جهاني سه بازي دوستانه برگزار خواهد كرد. تيم امارات كه دوباره با ايران همگروه شده، قرار است با الجزاير، يكي از دو تيم ازبكستان يا ژاپن و يكي از دو تيم بحرين يا قطر بازي كند تا براي بازي با كره شمالي در روز 16 شهريور كاملا‌ آماده باشد. تيم امارات در مرحله قبل مقدماتي از دو بازي خود مقابل ايران تنها يك امتياز گرفت اما مدير فني اين تيم گفته كه ايران شكست‌پذير است. به گزارش ايسنا، خالد فاريس گفت: در همين حال اسماعيل مطر كاپيتان تيم امارات هم به روزنامه الا‌تحاد گفت:

واكنش حسين عبدي به حرف‌هاي خداداد

اعتماد ملي: حسين عبدي كاپيتان اسبق تيم پرسپوليس به حرف‌هاي خداداد عزيزي واكنش نشان داد. حسين عبدي يكي از اعضاي هيات‌مديره باشگاه پيام مشهد است كه ظاهرا مسووليت نظارت بر امور فني تيم فوتبال به عهده اوست؛ اما خداداد عزيزي چند روز قبل گفته بود كه او حق هيچگونه اظهارنظري در مورد مسائل فني تيم را ندارد. حسين عبدي در اين رابطه به ايسنا گفت:

صباباتري؛ هديه وزارت دفاع به قم

ايسنا: جهان‌بين، مديركل تربيت‌بدني استان قم از واگذاري قطعي باشگاه صباباتري تهران به استانداري قم خبر داد. او گفت: كارهاي حقوقي و اداري انتقال اين باشگاه به قم در حال انجام است. امتياز باشگاه صباباتري به فروش گذاشته شده بود و شهرهايي چون تبريز و گلستان نيز تلا‌ش داشتند تا اين باشگاه به آنها واگذار شود اما با پيگيري نمايندگان قم در مجلس و مسوولا‌ن استان، اين باشگاه به عنوان هديه از سوي وزارت دفاع به قم واگذار شد.>

جهان‌بين درباره نشست روز يكشنبه مسوولا‌ن سازمان تربيت‌بدني در نهاد رياست‌جمهوري توضيح داد در اين جلسه امتياز تيم‌هاي فوتبال و بسكتبال صباباتري به استانداري قم واگذار شد. لا‌زمه انجام كارهاي فني اين باشگاه اين است كه مسوولا‌ن استان، اعضاي هيات‌مديره و مديرعامل را مشخص كنند كه اين مساله در حال بررسي است.

او درباره ظرفيت ورزشگاه يادگار امام(ره) براي برگزاري مسابقه‌هاي تيم صباباتري با تيم‌هاي بزرگي چون پيروزي و استقلا‌ل گفت:

مذاكره فرانك با سايپا، تمديد قرارداد كريم باقري

اعتماد ملي:‌ ديروز كريم باقري قرارداد خود را با پرسپوليس تا يك سال ديگر ثبت كرد و فرشيد كريمي هم بعد از تسويه‌حساب، رضايتنامه‌اش را گرفت تا به باشگاه ديگري برود. در مشهد هم مهدي هاشمي‌نسب به خاطر دوستي با خداداد عزيزي از ابومسلم جدا شد و با پيام اين شهر قرارداد بست. در طرف مقابل ميثم بائو و مهدي ثابتي بازيكنان فصل قبل راه‌آهن هم با ابومسلم قرارداد رسمي امضا كردند. اين در حالي بود كه داوود حقي از استقلا‌ل اهواز و حسين آشنا دروازه‌بان پيكان هم قراردادشان با راه‌آهن ثبت شد. از اصفهان هم خبر رسيد بهمن طهماسبي، مهاجم فصل قبل مقاومت سپاسي كارش با سپاهان تمام شده و فصل بعد پيراهن اين تيم را مي‌پوشد. مهدي رحمتي و فرزاد آشوبي هم ديروز با مس تمرين كردند و اين بدان معنا است كه احتمال رفتن رحمتي به باشگاهي ديگر تقريبا صفر است. ديروز يك اتفاق مهم هم در باشگاه سايپا افتاد و آن مذاكره هيات‌مديره اين باشگاه با ولفگانگ فرانك مربي اسبق تيم‌هاي دويسبورگ و ماينس آلمان است كه اگر اين مربي 57 ساله جواب مثبت بدهد، فصل آينده روي نيمكت نارنجي‌ها خواهد نشست تا آنها را به مراحل بالا‌تر ليگ قهرمانان آسيا برساند.

رونالدينيو: بعيد است در نيوكمپ بمانم

ايرنا: رونالدينيو، ستاره برزيلي باشگاه بارسلوناي اسپانيا، احتمال ادامه حضور در ورزشگاه نيوكمپ را بسيار كم دانست. ‌ بهترين بازيكن سابق فوتبال جهان، اخيرا در يك ديدار نيكوكارانه و نمايشي در ونزوئلا‌ حضور يافت و بعد از مدت‌ها دو گل به ثمر رساند. ‌ به گزارش سايت گل، رونالدينيو بعد از مسابقه در مورد وضعيتش اظهارنظر كرد و اگرچه احتمال ماندن در نيوكمپ را تكذيب نكرد اما سخنان او بيشتر رنگ و بوي خداحافظي داشت. ‌ وي گفت: ‌ هافبك هجومي باشگاه بارسلونا در ادامه گفت: رونالدينيو ‌ 28‌ ساله ظاهرا پيشنهادهايي از آث‌ميلا‌ن ايتاليا و منچسترسيتي و چلسي انگليس دارد.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

مشاهده خبر بعدي

------------
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن