تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816479633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بدهي 8 تا 12 ميلياردي استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: بدهي 8 تا 12 ميلياردي استقلال


فوتبال- گروه ورزشي - ناصر قراگزلو:
باشگاه استقلال اين روزها اولويت خودش را برروي جذب بازيكنان جديد قرارداده است.

در اين بين اميرقلعه‌نويي با دقت زيادي بر نقل‌وانتقالات تيمش نظارت دارد و در پي جذب بهترين بازيكنان موجود در بازار نقل‌وانتقالات است.

اما اعلام بدهي 8 تا 12 ميلياردي مي‌تواند نگراني‌هاي فراواني براي اين باشگاه ايجاد كند. رقمي كه مربوط به مديريت چندين ساله اخير باشگاه است.

استقلال تاكنون با خسرو حيدري، ميلاد نوري و بيك‌زاده به توافق كامل رسيده و قرارداد آنها را در هيأت‌ فوتبال استان تهران به ثبت رسانده است. بازيكناني كه جذبشان دو سهميه ليگ‌برتري استقلال را پر كرده است.

علي نظري‌‌جويباري سرپرست استقلال در اين باره مي‌گويد: «با حسين كاظمي و يدالله اكبري نيز به توافق كامل رسيده‌ايم و براي اينكه به شايعات اخير در مورد اين بازيكنان خاتمه دهيم، قرارداد آنها را به‌زودي در هيأت‌ فوتبال استان تهران ثبت مي‌كنيم.»

سرپرست استقلال در ادامه مي‌گويد: «با جذب دو هافبك جديد، مي‌توانيم دو بازيكن ديگر را به فهرست نفرات قبلي‌مان اضافه كنيم و براي پركردن دو سهميه ديگرمان يك دفاع و يك فوروارد ديگر را جذب خواهيم كرد تا از هر حيث تيمي بي‌نقص و كامل را روانه رقابت‌هاي ليگ‌برتر، جام‌حذفي و ليگ ‌قهرمانان آسيا كنيم.»

نظري جويباري با صحبت‌هاي خود قصد دارد خيال هواداران استقلال را نيز از هرحيث آسوده كند. او در اين خصوص به همشهري مي‌گويد: «برخلاف شايعات اخير با وحيد طالب‌لو به توافق كامل رسيده‌ايم و قرارداد او را نيز به‌زودي براي يك فصل ديگر تمديد خواهيم كرد تا خيال‌مان بابت اين دروازه‌بان آسوده شود.»

سرپرست استقلال در خاتمه صحبت‌هايش از برنامه‌هاي ديگر آماده‌سازي تيمش مي‌گويد: «در تاريخ بيستم تيرماه راهي يكي از دو كشور مراكش يا تركيه خواهيم شد تا اردوي آماده‌سازي استقلال را در يكي از اين دو كشور برپا كرده و تيم‌مان را با آمادگي صددرصد راهي مسابقات فصل جديد كنيم.»

استراتژي قلعه‌نويي در فصل نقل و انتقالات اما نگرفتن بازيكن از پرسپوليس است، گويا مرز اين استراتژي نرفتن جباري از استقلال است. احتمال اينكه آقايي جايگزين جباري در استقلال شود وجود دارد.

انتخاب از بين اكبرپور و برهاني

آرش برهاني بازيكني است كه از ابتداي فصل،‌ انتقادات زيادي نسبت به حضورش در استقلال مطرح بود. هر چند آخرين اخبار حاكي از جدايي برهاني از اين تيم است. بازيكني كه در صورت آمدن سياوش‌ اكبرپور به احتمال فراوان از استقلال جدا خواهد شد.

سياوش اكبرپور، درخصوص احتمال حضورش در استقلال مي‌گويد: «تا پنجشنبه از مسئولان استقلال وقت گرفته‌ام. مدير برنامه‌هايم دوشنبه راهي امارات مي‌شود تا در آنجا با مسئولان تيم اماراتي كه خواهانم هستند، مذاكره كند.

جدا از اين تيم اماراتي، از يك تيم اروپايي نيز پيشنهاد دارم كه تا اواخر هفته تكليف تيم آينده‌ام را مشخص خواهم كرد. چنانچه به هر دليل با اين تيم‌ها به توافق نرسم، مطمئناً استقلال را به‌عنوان تيم اصلي‌ام براي فصل آينده انتخاب خواهم كرد.»

فهرست فروش استقلال

7 بازيكن استقلال در فهرست احتمالي بازيكنان مازاد اين تيم قراردارند. به گزارش فارس، محسن بياتي‌نيا، سعيد لطفي، محمد نوازي، مهيار حسن‌نژاد، محسن يوسفي، حميد شفيعي و بيژن كوشكي بازيكناني هستند كه فصل آينده در فهرست اين تيم جايي ندارند.محمد نوازي، بازيكني كه هيچ وقت رابطه خوبي با قلعه‌نويي نداشت پس از حضور اين مربي در رأس كادر فني استقلال درخصوص وي تغيير رويه داد و برخلاف اظهارات قبلي‌اش، قلعه‌نويي را به‌عنوان بهترين گزينه‌ براي هدايت اين تيم معرفي كرد.

باوجود تغيير رويه نوازي در قبال قلعه‌نويي، اين بازيكن با تجربه به احتمال بسيار زياد در فهرست جديد استقلال نخواهد بود.

انتقاد پورحيدري از شيوه اداره باشگاه

عضو هيأت‌مديره استقلال معتقد است كه شيوه اداره اين باشگاه دچار مشكلات زيادي است. منصور پورحيدري در گفت‌وگويي با فوتبال ايران معتقد است امسال نوبت قهرماني استقلال است: «براي استقلال و پرسپوليس نوبت گذاشته‌اند كه هر سال يك تيم نابود شود، به‌همين خاطر فكر مي‌كنم امسال استقلال قهرمان مي‌شود.»

او ادامه مي‌دهد: «من نحوه مديريت، آن هم به اين شكل را قبول ندارم البته حرف‌هايم به شخص خاصي مربوط نمي‌شود اما مي‌خواهم بدانم در كجاي دنيا با تغيير سرمربي، 80 درصد باشگاه عوض مي‌شود و چرا بايد شاهد اين همه تغييرات وسيع در كادر فني، بازيكنان و اعضاي باشگاه باشيم.»

وي ادامه مي‌دهد: «در اين چند سال بيش از 150 بازيكن به استقلال آمده‌اند بعد آقايان مي‌گويند كه بيش از 10 ميليارد تومان بدهي داريم. اگر در باشگاه از همه لحاظ ثبات وجود داشته باشد، هيچ وقت شاهد چنين مشكلاتي نخواهيم بود.»

پورحيدري مي‌گويد: «باشگاه استقلال براي خودش ساختمان دارد، ولي جلسات هيأت‌مديره آن هم بدون هماهنگي در ساختمان‌ها و دفاتر ديگر برگزار مي‌شود كه اين مطابق اصول باشگاه‌داري نيست.

البته اين تنها يكي از مشكلات است و من حاضر نيستم با اين سيستم مديريتي ادامه بدهم. البته نيازي ندارد كه استعفا بدهم و در سال‌هاي گذشته هم كه سرمربي بودم، خيلي راحت كنار رفتم و افراد ديگري جايگزين من شدند.»

بدهي 8 تا 12 ميلياردي

اما در آستانه آغاز فصل جديد ليگ‌برتر، رئيس هيأت‌مديره استقلال تهران بدهي 8 تا 12 ميلياردي اين باشگاه را تاييد كرد.باشگاه استقلال تهران كه در جام‌حذفي قهرمان شد و يكي از نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا است، با بدهي 8 تا 12 ميلياردي مواجه است.

خسرو دانشجو، رئيس هيأت‌مديره استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: «هركدام از اين ارقام مي‌تواند صحيح باشد. دليل آنكه رقم‌هاي مختلفي براي بدهي بيان مي‌شود، اين است كه به برخي بدهي‌ها جريمه دير كرد تعلق مي‌گيرد.»

وي ادامه داد: «فصل گذشته يكي از معدود فصل‌هايي بود كه باشگاه بدهي برجا نگذاشت،‌ حتي بخشي از بدهي‌هاي قبلي را هم پرداخت كرد.»

تاريخ درج: 9 تير 1387 ساعت 18:43 تاريخ تاييد: 10 تير 1387 ساعت 20:19 تاريخ به روز رساني: 10 تير 1387 ساعت 20:14
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن