تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815575251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با روز صنعت و معدن پنج طرح بزرگ صنعتي در خراسان جنوبي به بهره‌برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همزمان با روز صنعت و معدن پنج طرح بزرگ صنعتي در خراسان جنوبي به بهره‌برداري رسيد
خبرگزاري فارس: همزمان با روز صنعت و معدن، بهره‌برداري از پنج طرح بزرگ صنعتي با سرمايه‌گذاري شش ميليارد تومان و اشتغال 120 نفر در خراسان جنوبي آغاز شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، رئيس سازمان صنايع و معادن خراسان جنوبي ظهر امروز در مراسم بهره‌برداري از اين واحد‌ها در شهرك صنعتي بيرجند با بيان اينكه توليد چهار واحد صنعتي در بخش صنعت ساختمان و يك واحد نيز در بخش قند و شكر است، گفت: اين واحد‌هاي توليدي براي 300 نفر به صورت غير‌مستقيم فرصت شغلي ايجاد كرده‌ است.
عليرضا جميع به عملكرد بخش صنعت و معدن استان در طول سه سال گذشته اشاره كرد و افزود: در حال حاضر يك هزار و 723 واحد صنعتي در استان جواز تأسيس دارند كه با بهره‌برداري از آنان 48 هزار فرصت شغلي ايجاد مي‌شود.
وي با بيان اينكه 570 فقره جواز تأسيس واحدهاي صنعتي استان در سال 86 صادر شده است، اظهار داشت: از اين تعداد 75 فقره به بهره‌برداري رسيده كه براي 852 نفر شغل ايجاد كرده است.
رئيس سازمان صنايع و معادن خراسان جنوبي با اشاره به توزيع اعتبارات حمايتي دولت در استان‌هاي كمتر توسعه يافته، تصريح كرد: در طرح آمايشي سرزمين نيز كه 800 طرح صنعتي بين استان‌هاي كشور توزيع شده، در راستاي توازن صنعتي استان گام‌هاي خوبي برداشته شده است.
استاندار خراسان جنوبي نيز در اين جلسه سياست‌هاي دولت و نظام اسلامي را در راستاي ايجاد صنعتي پايدار در كشور مثبت و سازنده دانست و گفت: در اين راستا دولت با دو موضوع مديريت يارانه‌ها و كاهش هزينه‌هاي توليد براي ايجاد طرحي نو در جامعه تلاش مي‌كند.
سيدصولت مرتضوي با بيان اينكه اميدواريم اين يك طرح نجاتي براي جامعه ما باشد، اظهار داشت: امروز متأسفانه بخش قابل توجهي از انرژي‌ها در كشور هدر مي‌رود كه بايد در اين زمينه دولت را كمك كنيم.
وي پراكندگي جمعيت، موقعيت جغرافيايي و نيروي انساني خلاق را از مزيت‌هاي استان خراسان جنوبي برشمرد و افزود: يكي از مهم‌ترين تنگناهاي موجود در استان مشكل كمبود آب است كه در اين راستا مصرف صحيح آب و انتقال آب از ساير شاخه‌ها در دستور كار قرار گرفته است.
استاندار خراسان جنوبي خاطرنشان كرد: با عملياتي شدن طرح‌هاي بزرگ صنعتي در استان تحول عظيم در بخش اشتغال ايجاد مي‌شود كه در اين زمينه بايد دست‌هاي ريسك‌پذير با دلسوزي و علاقمندي اقدام به سرمايه‌گذاري در استان كنند.
انتهاي پيام/ر
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن