تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816366306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون اجتماعي فرهنگي شهرداري تهران: 15 ميليون نفر از برنامه هاي اوقات فراغت شهرداري تهران بهره مند مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: معاون اجتماعي فرهنگي شهرداري تهران: 15 ميليون نفر از برنامه هاي اوقات فراغت شهرداري تهران بهره مند مي شوند


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: پيش بيني مي شود كه قريب به 15 ميليون نفر از برنامه هاي تابستاني شهرداري تهران استقبال كنند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، دكتر احمد نوريان در نشست مطبوعاتي خود كه به منظور تشريح برنامه هاي مربوط به بزرگترين جشنواره تابستاني پايتخت كه از 15 تيرماه در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزار مي شود، اعلام داشت: شيوه استفاده از اوقات فراغت شاخص مهم سبك زندگي محسوب مي شود و نحوه تخصيص زمان به فعاليت هاي گوناگون نشانه جهت گيري فرهنگي در هر جامعه محسوب مي شود.
وي با اشاره به فعاليت مداوم شهرداري براي اوقات فراغت افزود: مجموع اقداماتي كه آموزش و پرورش، بسيج، سازمان ملي جوانان و ... در راستاي اوقات فراغت انجام مي دهند با اقدامات شهرداري موازي كاري محسوب نشده و اين اقدامات براي شهر تهران با هشت ميليون نفر جمعيت و ورود روزانه دو ميليون نفر به شهر تهران يك حسن، محسوب مي شود و بعضي از اين قضاوت ها دور از عدالت است.
نوريان با بيان اينكه اين نمايشگاه فرصتي براي عرضه محصولات، ارائه كارنامه و بيان قابليت هاي شهرداري است، تاكيد كرد: شهرداري تمامي اقدامات مربوط به اوقات فراغت را در ابتداي كار در معرض نقد قرار داده است.
وي افزود: آسيب شناسي گذران اوقات فراغت، تبيين كاركردهاي صحيح اوقات فراغت در برنامه ريزي ها مورد توجه قرار گرفته است.
معاون اجتماعي فرهنگي شهرداري درخصوص سامانه هاي نشاط برگزار شده در پارك ها و بوستان هاي شهر گفت: در ابتداي تابستان تنها دو سامانه نشاط برگزار شد در حالي كه در حال حاضر هر هفته 122 سامانه نشاط با مديريت نواحي و به صورت محلي برگزار مي شود.
احمد نوريان تاكيد كرد: در برنامه هاي تابستاني ايده ها و نظرات نخبگان و شهروندان جمع آوري و اعتقادات را مدنظر قرار مي دهيم و مدعي هستيم كه رد پاي تمامي فعاليت هاي ما در تمام سرفصل ها در طول سال به چشم خواهد خورد.
وي با اشاره به برگزاري بزرگترين جشنواره تابستاني پايتخت گفت: براي برگزاري اين نمايشگاه معطوف به امكانات دولتي نبوده و با دادن فراخوان از امكانات بخش خصوصي به عنوان يكي از ظرفيت هاي موجود در شهر استفاده كرده ايم.
معاون اجتماعي فرهنگي شهرداري تهران خاطرنشان كرد: در بحث اوقات فراغت ضمن تعامل با ساير سازمان ها رقابت زيادي بين بخش هاي مختلف شهرداري به وجود آمده است.
به گفته وي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان پنج هزار متر مربع فضا در اختيار شهرداري تهران قرار داده است و مقدورات مديريت شهري با مديريت شهرداران و نهادهاي محلي به صورت تفكيك شده عرضه شده است.
معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري تهران با اشاره به برنامه هاي اين نمايشگاه اعلام داشت: پاتوق هاي گفت و گو، گفت و گوي بين نسلي، جلسات پرسش و پاسخ و نشست صميمي بين جوانان و نوجوانان در اين نمايشگاه برگزار مي شود.
وي افزود: يكي از اقدامات، مربوط به وسايل ورزشي بدنسازي در پارك هاي شهر تهران است كه با ارايه نمونه هاي آن در اين نمايشگاه بزرگ، ويژگي ها و نوع استفاده از آن اطلاع رساني مي شود.
احمدنوريان خاطرنشان كرد: برگزاري نشست هاي تخصصي جوانان با نخبگان، مسابقات ورزشي و عكاسي و ... نقاشي در فضاي آزاد، نشست هاي ايده پردازي با متخصصان از برنامه هاي اين نمايشگاه بزرگ است.
وي درخصوص برنامه هاي گردشگري گفت: از 15 تا 22 تيرماه مركز گردشگري در 43 نقطه شهر تهران فعال و افراد مي توانند از طريق اين مراكز گردشگري با نخبگان عرصه هاي فرهنگي، هنري، علمي و ... ديدار كنند، همچنين برخي افراد را به پنج نقطه از شهر تهارن از جمله ايستگاه پنجم توچال اعزام خواهيم كرد.
وي افزود: ماكت پروژه هاي مهم فضاهاي فرهنگي شهر تهران در معرض ديد عموم قرار مي گيرد.
نوريان بر اساس يك برآورد در خصوص استفاده كنندگان از برنامه هاي اوقات فراغت شهرداري تهران گفت: پيش بيني مي شود در طول تابستان 15 ميليون نفر از مجموع پنج هزار برنامه استفاده كنند كه امكان دارد عده اي چندين بار در يك برنامه شركت و از امكانات فرهنگي استفاده كند.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا سرانه هر فرد براي برنامه هاي اوقات فراغت مشخص شده است اظهار داشت: هنوز محاسبه دقيقي در اين زمينه انجام نشده است و چهار ميليون تومان بودجه از سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و به همين ميزان از معاونت اجتماعي فرهنگي شهرداري تهران اعتبار در نظر گرفته شده است./01 /187/125
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن