تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820769289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد تهيه‌كننده «حس پنهان» از گراني تبليغات سينمايي در تلويزيون


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: انتقاد تهيه‌كننده «حس پنهان» از گراني تبليغات سينمايي در تلويزيون
خبرگزاري فارس: تهيه‌كننده «حس پنهان» از هزينه‌هاي بالاي تبليغات شهري و تلويزيوني گلايه كرد و گفت كه اين فيلم در سكوت تبليغاتي در حال اكران است.


«مرتضي رزاق‌كريمي» مدير دگا فيلم و تهيه‌كننده اين فيلم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سينمايي فارس اظهار داشت:شروع اكران «حس پنهان» را بايد شروعي نسبتا خوب و قابل قبول دانست،در شرايطي كه هنوز نتوانسته‌ايم تبليغات آن را شروع كنيم.
وي افزود:با توجه به بالا رفتن نرخ تعرفه‌هاي تيزرهاي تبليغاتي ،متاسفانه هنوز اين امكان بوجود نيامده كه تبليغات وسيعي انجام داد.انتظار ما اين است كه صدا‌وسيما و ديگر ارگانها از فيلمهاي سينمايي بخصوص فيلمهايي كه بار فرهنگي دارند و حاوي ارزشهايي براي نسل جديد هستند،حمايت نمايند.
رزاق‌كريمي گفت:البته تبليغات محيطي هم هزينه‌هاي بالايي دارد و فرمولهاي آن شامل حال ما نمي‌شود.
تهيه‌كننده فيلم در حال اكران«حس پنهان» ادامه داد:با نرخ تعرفه‌هاي آگهي كنوني و تبليغات تلويزيوني كاملا بعيد مي‌دانم كه بتوانيم تبليغات گسترده‌اي براي فيلم داشته باشيم،فقط تكيه ما بر تبليغاتي است كه از موج مخاطب فيلم و بخصوص زنان بوجود مي‌آيد،چرا كه به سرنوشت بسياري از زنان و خانواده‌هاي جوان بي شباهت نيست.
وي در انتها افزود:فيلم در سكوت تبليغاتي به اكرانش ادامه مي‌دهد كه با بررسي كه در سينماهاي مختلف انجام شد،مخاطب از اين فيلم راضي است.
در «حس پنهان» كه در گروه آزادي جايگزين فيلم «هم‌خانه» شده است،محمدرضا فروتن، مهتاب كرامتي،حامد بهداد، آتيلا پسياني،نيوشا ضيغمي،شهره لرستاني،سپيده علامه بازي كرده‌اند.
اين فيلم به عنوان دومين تجربه كارگرداني رزاق كريمي داستاني را در يك بستر اجتماعي تعريف مي‌كند.
«حس پنهان» روايت‌گر زندگي امير و سيمين زوجي جوان است كه زندگي آنها با ورود زني دستخوش دگرگوني مي‌شود.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 298]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن