تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821179954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير ستاد تحول بنيادين در آموزش و پرورش خبر داد: منشور تحول بنيادين در آموزش و پرورش از نگاه مقام معظم رهبري تهيه شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبير ستاد تحول بنيادين در آموزش و پرورش خبر داد: منشور تحول بنيادين در آموزش و پرورش از نگاه مقام معظم رهبري تهيه شد
خبرگزاري فارس: دبير ستاد تحول بنيادين در آموزش و پرورش از تهيه منشور تحول بنيادين در آموزش و پرورش از نگاه مقام معظم رهبري خبر داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، جعفر درونه در دومين روز از همايش برنامه درسي ملي مديران و مسئولان حوزه ستادي وزارت آموزش و پرورش كه امروز در باشگاه فرهنگيان تهران برگزار شد گفت: ستاد تحول بنيادين در آموزش و پرورش در پي فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر تحول بنيادين در آموزش و پرورش در زمان وزارت آقاي فرشيدي ايجاد شد تا ملزومات و نقشه كار را فراهم آورد.
وي ادامه داد: در زمان وزارت آقاي علي‌ احمدي نيز ستاد تحول بنيادين در آموزش و پرورش با همان رويكرد قبل به كار خود ادامه داد.
درونه با بيان اينكه اميدواريم هرچه زودتر به نتايج قابل قبولي برسيم، گفت:‌ از همان آغاز فعاليت ستاد تحول بنيادين در آموزش و پرورش، ديدگاه مقام معظم رهبري در خصوص تحول بنيادين مدنظر بود.
وي افزود:‌در حقيقت اينكه رهبري چه ديدگاهي در مورد تحول بنيادين دارد مدنظر قرار گرفت تا سهم مشتركي در اين خصوص ميان دست‌اندركاران تحول بنيادين در آموزش و پرورش ايجاد شود.
دبير ستاد تحول بنيادين در آموزش و پرورش اظهار داشت: بررسي روي فرمايشات مقام معظم رهبري از بدو پيروزي انقلاب اسلامي تا ديدار ايشان با فرهنگيان استان فارس انجام شده است.
وي ادامه داد:‌منشور تحول بنيادين در آموزش و پرورش از نگاه مقام معظم رهبري در 9 عنوان تهيه شده است كه مي‌توان به مواردي شامل مفهوم تحول بنيادين، ضرورت‌هاي تحول بنيادين، مبناي تحول بنيادين، اصول تحول بنيادين، اهداف تحول بنيادين، الزامات تحول بنيادين، مؤلفه‌ها و عناصر تحول بنيادين و متوليان بنيادين اشاره كرد.
درونه تأكيد كرد: به زودي كتاب منشور تحول بنيادين در آموزش و پرورش از نگاه مقام معظم رهبري چاپ مي‌شود.
انتهاي پيام/ز
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 474]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن