تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821311174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رضا قراخانلو: جرم مدال آوران معلول در دريافت جايزه كمتر، زياد بودن مدالهاي آنهاست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رضا قراخانلو: جرم مدال آوران معلول در دريافت جايزه كمتر، زياد بودن مدالهاي آنهاست
رضا قراخانلو صبح امروز دوشنبه به همراه غفور كارگري دبير فدراسيون جانبازان ومعلولين از اردوي تيم‌هاي واليبال نشسته و وزنه برداري جانبازان و معلولين در آكادمي ملي المپيك بازديد كرد.

وي در جمع ورزشكاران پارالمپيكي كشورمان اظهارداشت: بايد به دنبال نظام جامع حمايتي از قهرمانان باشيد ونبايد زياد روي مبالغ جوايز تكيه كنيد.

قراخانلو افزود: بايد براي قهرمانان شرايط مناسب براي ادامه تحصيل، شغل هاي مناسب با حقوق مشخص و شرايط بيمه و بازنشستگي تعريف شود و بايد اين عوامل را از مسوولان به ويژه مجلس خواست تا با تصويب قوانيني، نحوه حمايت از ورزشكاران قهرمان را مدون و قانونمند كنند.

قراخانلو با تاكيد براينكه تمامي مشكلات به ويژه مسائل مالي به كميته ملي المپيك برمي گردد و نبايد از مسوولان فدراسيون جانبازان ومعلولان گله اي داشت گفت: در اخرين روزهاي سال گذشته ‪۱۶‬درصد از اعتبارات ما را كم كردند كه بخش عمده‌اي از آن شامل اعتبارات اختصاص يافته به ورزش معلولين و جانبازان بود.

قراخانلو حفظ جايگاه را سخت تر از كسب جايگاه قهرماني در جهان دانست و از ورزشكاران پارالمپيكي كشورمان خواست اين مهم را همواره درنظر داشته باشند.

وي گفت: آخرين حلقه كه مي‌تواند بر مشكلات فائق آيد، اعتقاد شما به پرچم جمهوري اسلامي ايران واينكه مي‌بايست با هدف اهتزاز پرچم كشورمان درميادين مختلف پا به ميدان‌هاي ورزشي گذاشت.

قراخانلو دليل حضور نيافتن در اردوهاي تيم‌هاي جانبازان كشورمان را مشغله كاري عنوان كرد و گفت: مي‌بايست زودتر از اينها با شما ديدار كرده و روحيه مي‌گرفتيم زيرا هميشه كاروان ورزشي ايران در رقابتهاي مختلف بهترين وكامل‌ترين كاروان‌ها بوده و به نتايج خوبي هم دست يافته است.

هادي رضايي سرمربي تيم ملي واليبال نشسته كشورمان نيز ضمن ارائه گزارشي از نحوه آماده‌سازي تيم گفت: برنامه ‪۱۸‬ماهه‌اي را تدوين كرديم كه براساس آن تاكنون ‪۱۱‬اردوي تداركاتي كه ‪۳‬مورد آن در خارج از كشور بوده برپا شده و تا زمان بازيهاي پكن ‪ ۴‬اردوي ديگر خواهيم داشت.

وي افزود: به دعوت تيم ملي چين و با هزينه اين كشور تيم كشورمان از فردا يك اردوي مشترك ‪۱۰‬روزه در پكن خواهد داشت تا ورزشكاران با شرايط محيطي و آب و هوايي ميزبان بازيهاي پارالمپيك آشنا شوند.

غفور كارگري دبير فدراسيون جانبازان و معلولين نيز عمده ويژگي‌هاي تيم واليبال نشسته كشورمان را باهوشي بازيكنان، حفظ عناوين برتر جهان در ‪۲۰‬ سال گذشته، روند قابل توجه رشد و صعود تيم از پارالمپيك آتن تا پكن ويكدست بودن تيم دانست و گفت: خوشبختانه تيم منسجم، بدون حاشيه و آماده رقابت با حريفان را در اختيار داريم.

وي افزود: اين تيم گل سرسبد كاروان ورزشي كشورمان و اميد كسب عنوان قهرماني در بازيهاي پارالمپيك است.

كارگري از تيم وزنه برداري نيز به عنوان پرمدال‌ترين و خوش رنگترين مدال آوران رشته از ‪ ۹‬رشته اعزامي كشورمان به پارالمپيك پكن نام برد و گفت:
تيم ايران عنوان دوم جهان را در دست دارد و در مدت ‪ ۳‬الي ‪۴‬سال گذشته سير صعودي خوبي داشته است.

وي عمده مشكل وزنه برداران را كمبود سفرهاي تداركاتي دانست و گفت:اين امر به دليل برگزار نشدن مسابقات مهم در سطح دنيا بوده است و عملا از دست ما خارج بود.

به گفته كارگري براي جبران اين امر تيم ملي وزنه برداري معلولين كشورمان قرار است براي برپايي يك اردوي مشترك با تيم ملي مصر به اين كشور سفر كند.

درادامه كاظم رجبي قهرمان سنگين وزن جهان در بخش معلولين ضمن قدرداني از مسوولان فدراسيون جانبازان و معلولين و كادر فني تيم به بيان مشكلات ورزشكاران اردونشين پرداخت وخواستار پرداخت به موقع حقوق ورزشكاران و جوايز انها شد .

وي گفت: تنها ‪۶۰‬درصد از جوايز سال گذشته پرداخته شده است درصورتي كه اكثر ورزشكاران مشكلات مالي دارند و روي اين مبالغ حساب مي‌كنند.

قراخانلو همچنين از تيم ملي جودو نابينايان و كم بينايان كه دراكادمي ملي المپيك تمرين مي‌كند، بازديد كرد.
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن