تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816389316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش هفتگي فيلم‌ها /وال ـ اي و تحت تعقيب 100 ميليون دلاري شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فروش هفتگي فيلم‌ها /"وال ـ اي" و "تحت تعقيب" 100 ميليون دلاري شدند
انيميشن سينمايي "وال ـ اي" و فيلم حادثه‌اي "تحت تعقيب" در هفته اول نمايش در آمريكا در مجموع به فروش 100 ميليون دلاري دست يافتند و براي اولين بار مجموع فروش فيلم‌ها از پارسال بيشتر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ورايتي اعلام كرد فيلم تحسين‌شده "وال ـ اي" به كارگرداني اندرو استنتن با 5/62 ميليون دلار فروش در 3992 سينما به راحتي رده نخست جدول را از آن خود كرد و تريلر درجه R "تحت تعقيب" تيمور بكمامبتوف نيز فراتر از انتظارات ظاهر شد و در 3175 سينما به فروش 1/51 ميليون دلاري دست يافت.

جيمز مك‌آووي در صحنه‌اي از فيلم "تحت تعقيب"

فيلم جديد استوديوهاي ديسني و پيكسار پس از "هري پاتر و زنداني آزكابان" (7/94 ميليون دلار) در فهرست بهترين افتتاحيه‌هاي ماه ژوئن در رده دوم قرار گرفتند. "وال - اي" كه نهمين فيلم پيكسار است، در عين حال پس از "اينكرديبل‌ها" (5/70 ميليون دلار) و "در جستجوي نيمو" (2/70 ميليون دلار) سومين بهترين فروش افتتاحيه فيلمي از اين استوديو را كسب كرد.

وال- اي" داستان روباتي تنها به نام وال ـ اي است كه متوجه مي‌شود زندگي چيزي بيش از تميز كردن سياره‌اي است كه انسان‌ها آلوده كرده‌اند. او به روباتي در فضا دل مي‌بازد و با او راهي سفري بين‌كهكشاني مي‌شود. بن برت، اليسا نايت و جف گارلين از صداپيشه‌هاي فيلم جديد استنتن هستند كه با بودجه‌اي 180 ميليون دلاري ساخته شده است.

استنتن به عنوان كارگردان فيلم‌هاي "زندگي يك حشره" و "در جستجوي نيمو" را در كارنامه دارد. فيلم حادثه‌اي "تحت تعقيب" به كارگرداني تيمور بكمامبتوف بهترين فروش افتتاحيه يك فيلم درجه R‌ اكران شده در ماه ژوئن را داشت و در فهرست بهترين فروش هفته اول فيلم‌هاي درجه R نيز در رتبه ششم قرار گرفت.

آنجلينا جولي، جيمز مك آووي و مورگان فريمن از ديگر بازيگران فيلم حادثه‌اي "تحت تعقيب" هستند كه با بودجه‌اي در حدود 75 ميليون دلار ساخته شده است. داستان فيلم درباره مردي جوان با بازي مك‌آووي است كه با گروهي از آدمكشان حرفه‌اي كه پدر به تازگي به قتل رسيده‌اش نيز عضو آن بود، مواجه و عضو گروه مي‌شود.

بكمامبتوف فيلمساز معروف روس، سازنده فيلم‌هايي چون "نگهبان شب"، "نگهبان روز" و "طنز سرنوشت" است. به لطف فروش بسيار خوب دو فيلم "وال - اي" و "تحت تعقيب" مجموع فروش فيلم‌ها اين هفته 20 درصد بيشتر از موعد مشابه پارسال بود.

ميزان فروش تابستاني چهار درصد بيشتر از تابستان سال 2007 است و از نظر فروش فيلم‌ها از ابتداي سال 2008 تاكنون نيز مجموع فروش 7/0 درصد بيشتر شده است.

كمدي جاسوسي "اسمارت را بگيريد" با بازي استيو كارل در هفته دوم نمايش 48 درصد تماشاگران خود را از دست داد و فيلم سوم شد. اين فيلم در 3915 سينما 20 ميليون دلار فروخت. فيلم انيميشن "كنگ فو پاندا" ساخته مارك آزبورن و جان استيونسن با 46 درصد كاهش 7/11 ميليون دلار به دست آورد و در رده چهارم قرار گرفت. مجموع فروش اين فيلم 3/179 ميليون دلار شده است.

فيلم "هالك شكست ناپذير" با بازي ادوارد نورتن به نقش ابرقهرمان قصه‌هاي مصور مارول با 58 درصد كاهش در 3349 سينما به فروش 2/9 ميليون دلاري دست يافت و ضمن اينكه فيلم پنجم هفته نشد، مجموع فروش خود را در سه هفته به 5/115 ميليون دلار رساند.

فيلم كمدي "گورو عشق" با بازي مايك مايرز با از دست دادن 61 درصد تماشاگران خود تنها 4/5 ميليون دلار فروخت و در رده ششم قرار گرفت. مجموع فروش اين فيلم در 10 روز اول اكران 3/25 ميليون دلار شده است.

"اينديانا جونز و قلمرو جمجمه بلورين" استيون اسپيلبرگ به رده هفتم رفت. اين فيلم ماجرايي درجه PG-13 در ششمين هفته نمايش پنج ميليون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 9/299 ميليون دلار رساند. تريلر درجه R "اتفاق" به كارگرداني ام. نايت شيامالان با بازي مارك والبرگ نيز 63 درصد تماشاگران خود را از دست داد و با 8/3 ميليون دلار رده هشتم را از آن خود كرد.

مجموع فروش اين فيلم در سه هفته 59 ميليون دلار شده است. كمدي رومانتيك "جنسيت و شهر" ساخته مايكل پاتريك كينگ با 8/3 ميليون دلار فيلم نهم شد و كمدي "سر به سر زوهان نگذار" با بازي آدام سندلر نيز 2/3 ميليون دلار فروخت و در رده دهم قرار گرفت.
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن