تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816581958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فارس در گزارش خود بررسي كرد نگراني مديران مدارس بشرويه از عدم اختصاص سرانه دانش‌آموزي به مدارس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس در گزارش خود بررسي كرد نگراني مديران مدارس بشرويه از عدم اختصاص سرانه دانش‌آموزي به مدارس
خبرگزاري فارس: در حالي كه سال تحصيلي 87 ـ 86 پايان يافته، هنوز بسياري از مدارس شهرستان بشرويه در استان خراسان جنوبي سرانه دانش‌آموزي خود را دريافت نكرده‌اند و اگر سرانه غذايي مخصوص مدارس شبانه‌روزي را نيز به اين مبلغ اضافه كنيم، متوجه مي‌شويم كه مدارس شبانه‌روزي بشرويه در اين ميان وضعيت نگران‌كننده‌اي دارند.


به گزارش خبرگزاري فارس از بشرويه، مدير يكي از دبيرستان‌هاي شبانه‌روزي بشرويه با بيان اينكه پرداخت و تأمين سرانه آموزشگاه‌ها الفباي اوليه داير بودن مدارس است، گفت: با توجه به آغاز تعطيلات تابستان و لزوم تصفيه با فروشگاه‌ها بابت بدهي‌هاي مدرسه، نمي‌توان بدون هيچ‌گونه پرداخت و اعتباري مدرسه را به مدت 9 ماه اداره كرد.
محمد حسيني‌نژاد در گفتگو با خبرنگار فارس افزود: بسيار واضح است كه هر مقدار مدارس پس‌انداز داشته باشند، اگر پولي بابت سرانه دريافت نكنند، مشمول اين بيت شعر كه مي‌گويد اگر باران به كوهستان نبارد، به سالي دجله گردد خشك رودي، هستند.
وي از مسئولان سازمان آموزش و پرورش خراسان جنوبي خواست با توجه به اينكه در برخي از استان‌هاي كشور سرانه پرداخت شده است و اين يك بام و دو هوا موجبات نگراني دست‌اندركاران مدارس را فراهم كرده است، اقدام مقتضي در اين خصوص صورت گيرد.
نماينده مديران مقطع ابتدايي و عضو شوراي آموزش و پرورش بشرويه نيز با اشاره به وجود بيش از 90 آموزشگاه در منطقه بشرويه به خبرنگار فارس گفت: در شش ماهه دوم سال گذشته هيچ‌گونه سرانه‌اي به حساب مدارس واريز نشده است و با توجه به آغاز تعطيلات تابستان و اعلام‌هاي مكرر ناحيه مواد سوختي و اداره آموزش و پرورش مبني بر تهيه و تأمين سوخت مورد نياز در زمستان، بسياري از مديران حتي براي تهيه نفت و پركردن تانكرها با مشكل جدي مواجه هستند و اندك پولي هم كه به عنوان علي‌الحساب به حساب مدارس واريز شده حتي جوابگوي نيازهاي ضروري آموزشگاه‌ها هم نيست.
نماينده مديران راهنمايي و مدير مدرسه شبانه‌روزي آزادگان بشرويه نيز در اين خصوص گفت: از ابتداي سال تحصيلي به جز اينكه سرانه غذايي مربوط به سه ماهه اول سال 86 كه آن هم مربوط به سال تحصيلي 86 ـ 85 بوده و همچنين دريافت يك ماه سرانه غذايي مربوط به مهر 86 هيچ‌گونه اعتباري دريافت نشده و روزهاي سختي را پيش‌رو داريم.
وي در پاسخ به اين سئوال كه با اين همه مشكلات و عدم دريافت سرانه چگونه توانسته‌ايد در اين مدت مدارس را اداره كنيد، گفت: شرمنده بازاريان و اصناف خوب شهرمان هستيم كه بر اثر آشنايي و اعتبار شخصي كه مديران زحمتكش اين منطقه در ميان اين قشر داشته‌اند، خوشبختانه تاكنون توانسته‌ايم مشكلات خودمان را با تفاهم و مدارا حل كنيم ولي اين وضعيت تا چه زماني مي‌تواند ادامه داشته باشد.
وي خاطرنشان كرد: مطمئن هستيم اگر يك روز به وعده‌هاي خود مبني بر تصفيه حساب با بازاريان و فروشگاه‌هايي كه از آنان خريد كرده‌ايم، اقدام نكنيم همين اعتماد دو‌جانبه كه به مرور زمان و در طول ساليان متمادي كسب شده است، يك شبه از بين مي‌رود.
نايب رئيس شوراي اسلامي شهر بشرويه نيز به خبرنگار فارس گفت: البته تأخير در پرداخت سرانه‌هاي مدارس موضوعي نيست كه مربوط به سال تحصيلي جاري و يا اين استان و آن استان باشد، كما اينكه اين موضوع در گذشته نيز سابقه داشته است، به عنوان مثال اينكه سرانه غذايي سه ماهه اول سال تحصيلي معمولا در آذر ماه همان سال پرداخت نشود به گفته تمام مديران، كم‌سابقه و حتي بي‌سابقه بوده است.
محمد حداديان از استاندار و رئيس سازمان آموزش و پرورش خراسان جنوبي خواست تا تأمين و پرداخت سرانه‌هاي آموزشي مدارس در اولويت اول استان قرار گيرد.
عدم پرداخت حقوق و كرايه رانندگان طرح ميني‌بوس و سرويس‌هاي مدارس روستايي كه بايد توسط اداره آموزش و پرورش بشرويه پرداخت شود از ديگر موضوعاتي بود كه تعدادي از رانندگان با خبرنگار فارس مطرح كردند.
يكي از آنان گفت: با اجراي طرح تعديل و ادغام مدارس روستايي در يكديگر و تنها با هدف خدمت و جلوگيري از ترك تحصيل دانش‌آموزان روستا، در طول 9 ماه نسبت به جابجايي و اياب و ذهاب آنان اقدام كردم.
وي افزود: چگونه گذران عمر كنيم، ضمن اينكه در سال تحصيلي آينده، هيچ كدام از همكاران من اين كار را نخواهند كرد و اعتماد ما از مسئولان آموزش و پرورش سلب شده است.
رئيس اداره آموزش و پرورش بشرويه نيز در خصوص اقدامات انجام شده براي رفع اين مشكلات با تأييد مشكلات موجود به مكاتبات و پيگيري‌هاي متعددي كه توسط سازمان آموزش و پرورش و اداره آموزش و پرورش شهرستان بشرويه انجام شده اشاره كرد و افزود: در آينده نزديك با تأمين اعتبار سرانه مدارس مشكلات برطرف شده و مدارس شبانه‌روزي نيز در اولويت اول پرداخت سرانه قرار مي‌گيرند.
عليرضا فرشاد در خصوص پرداخت كرايه رانندگان ميني‌بوس و سرويس‌هاي روستايي نيز خاطرنشان كرد: با توجه به كمبود اعتبار و بررسي‌هاي صورت گرفته، كرايه آن دسته از رانندگاني كه امرار معاش آنان فقط از اين طريق صورت مي‌گيرد تا اسفند ماه سال گذشته پرداخت شده و براي بقيه رانندگان نيز به محض تأمين اعتبار از محل تنخواه سال 87 اقدام مي‌شود.
انتهاي پيام:/ر
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن