تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 28 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811566434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار مستعفي بوشهر: اختيارات استانداران بازنگري و بيشتر شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار مستعفي بوشهر: اختيارات استانداران بازنگري و بيشتر شود
استاندار مستعفي بوشهر گفت: اختيارات استانداران متناسب با مسووليت‌هاي آنان نيست و نيازمند بازنگري و افزايش است.

علي افراشته يكشنبه شب درآخرين نشست خود با دست اندركاران رسانه‌هاي استان بوشهر افزود: درشرايط موجود حيطه اختيارات استانداران در عزل و نصب مديران با مشكل روبرو است.

وي اظهارداشت:از اينكه برخي از مديران در دوره مسووليتم ناكارآمد بودند صرفا مربوط به دوره من نيست و در دوره‌هاي گذشته نيز وجود داشته است‌اما از عملكرد كساني كه با تشخيص خود منصوب كرده‌ام، دفاع مي‌كنم.

افراشته گفت:سرجمع عملكرد مديران دستگاههاي اجرايي بايد ملاك قضاوت قرار گيرد چرا كه اگرمديري در پيشبرد مسووليت خود دچار ضعف بود با تدابير لازم نمي گذاشتيم كار برزمين بماند.

وي اضافه‌كرد: ظرفيت‌هاي استان بوشهر براي توسعه بالاست و نبايد بر سر مفاهيم و برداشت‌هاي سياسي بين نيروها و نخبگان اين استان دعوا باشد بلكه همه ما معتقد به يك اصل آن هم حفظ نظام با برداشت‌هاي مختلف هستيم.

استاندار مستعفي بوشهر گفت: رسالت ما اين است كه اردوگاه ياران رهبر را بيشتر كنيم و با ذهنيت خود برچسب ضد ولايت فقيه به كسي نزنيم.مامور نيستيم با ذهنيت خود افراد را دسته بندي كنيم بلكه بايد براي نظام يارگيري كنيم.

وي اظهارداشت: من به عنوان استاندار نظام اسلامي بودم و نبايد كسي از من در دوره مسووليتم توقع حزبي مي‌داشت.

افراشته گفت: تيزبيني مردم و درك اجتماعي بالاي آنان طوري است كه به رغم اينكه‌عده‌اي مي‌خواستند آبروي برخي از مسوولان را در اين مدت غارت كنند، اما مردم تحت تاثير قرار نگرفتند و آنان را همراهي نكردند.كساني كه در جاده هوس قدم برمي دارند به مقصد نمي‌رسند و اين در عمل براي من ثابت شد.

افراشته اضافه كرد: در كنار اين همه بد اخلاقي‌هايي كه برخي براي من در اين دوره ايجاد كردند اما سكوت كردم چرا كه آدم‌ها جدي‌ترين حرف هايشان را در سكوت مي‌زنند.

وي گفت:برخي اوقات دردهاي تحميل شده را با هيچ كس نمي‌شود در ميان گذاشت برخي جرياناتي كه در اين دو سال و اندي بر من گذشت بعضا آنقدر سخت بود كه بخاطر اينكه جامعه را كدرنكنم از بازگويي آن خودداري مي‌كنم.

افراشته در پاسخ به اين سووال كه باتوجه به اظهارنظر مسوولان ارشد كشور مبني بر موفقيت برنامه‌هاي دولت در اين استان چرا ازسمت مديريت ارشد استان بوشهر استعفا داديد افزود: اگر دست خودم بود از استان بوشهر نمي‌رفتم و اگر امر دائر مي‌شد بين كار در اين استان و يا درجاي ديگري بدليل عشق به مردم استانم قطعا كار را در اين استان ترجيح مي‌دادم.

استاندار مستعفي بوشهر گفت:به رغم اينكه به من مسووليت استانداري استان ديگري پيشنهاد شد اما خودم برايم سووال بود كه وقتي ملاك ارزيابي مصوبات سفراست و به گفته رييس جمهوري استان بوشهردراين زمينه نمره قبولي مي‌گيرد و ‪ ۹۲‬درصد مصوبات اجرايي شده‌است اگر اينها را در كفه ترازو بگذاريم علت جابجايي و نتيجه‌گيري آن سخت است.

وي گفت:شايد علت اين جابجايي سياستي باشد كه استانداران بومي را عوض كنند.

افراشته‌اضافه كرد:افتخارمي‌كنم يك سرباز كوچك از مجموعه خدمتگزاران در خدمت مردم بوشهر بودم و تا آخرين لحظه براي پيشبرد برنامه‌هاي اين استان كار كردم.

وي بادرخواست حلاليت ازمردم‌استان بوشهر گفت:قلبي كه براي بوشهر در بوشهر نتپد آن قلب بهتر است كه از حركت باز ايستد و اين عشق بود كه من را كشان كشان برده بود و خواب را از خودم حرام كرده بودم.

افراشته خطاب به اهالي مطبوعات استان بوشهر گفت:سعي شودفضايي كه از كار و تلاش دراستان بوشهربه همت همه خلق شده‌است درمديريت جديد نيز ادامه داشته باشد.

استاندار مستعفي بوشهر افزود:اگر با هم منجسم باشيم مي‌توان اشكالات را نشان داد و راهي را كه شروع شده زودتر به مقصد رساند.

وي گفت:دراين مدت براي توسعه آموزش عالي اقدامات خوبي انجام شد طوريكه ‪ ۱۰۶‬ميليارد ريال براي دانشكده‌هاي پتروشيمي، دانشكده كشاورزي برازجان و دانشگاه خليج فارس اختصاص يافت.

افراشته بيان كرد:هم‌اينك ‪ ۲۶۴‬كيلومتر خط انتقال گاز و ‪ ۵۰۰‬كيلومتر شبكه گازرساني شهري در استان بوشهر انجام و هشت هزار انشعاب گاز واگذار شده‌است در حالي‌كه قبل از پذيرش مسووليت استانداري بوشهر اقدامي در اين خصوص صورت نگرفته بود.

وي گفت: برگزاري همايش چهره‌هاي ماندگار استان بوشهر، ساخت هتل هزار اتاقه در بوشهر و احداث آبراه در بوشهر براي اتصال غرب به شرق اين شهر از برنامه‌هاي كاري بود كه بدليل برخي محدوديت‌ها امكان انجام آن فراهم نشد.

افراشته افزود: اميدوارم با توجه به اينكه مقدمات كار اين برنامه ها نيز فراهم شده است مديران آينده آن را به سرانجام برسانند.

علي افراشته كه به سمت مديرسازمان امور اداري مجلس شوراي اسلامي منصوب شده است قرار است روز دوشنبه آيين معارفه‌اش در تهران برگزار شود.ك/‪۲‬ ‪۶۷۵/۵۳۹/۶۲۸‬
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن