واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: View Full Version : Maya | Head Modeling | WiP Oracle_Eldorado23-01-2009, 04:52 PMبا سلام . من یه مدته زدم تو کار مایا و قصد دارم ادامه بدم . آموزش های Gnomon همینجا رو هم تهیه کردم و از روی اونا دارم جلو میرم . 2DVD اول که مقدماتی و آشنایی با برنامه مایا بود . DVD سوم Head Modeling با Low Poly رو توضیح میده . منم تا یه حدی پیش رفتم ، خواستم نظر دوستان رو بدونم . اینم بگم اولین کارم با مایا هست . عکس از محیط طراحی : http://oracle-c.persiangig.ir/Maya/Maya.HeadModeling%201.jpg یه رندر دستی ( بدون تنظیمات ) http://oracle-c.persiangig.ir/Maya/Maya.HeadModelingRender%201.jpg اینم Wire : !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! ممنون میشم نظراتتون رو بگید . b 3dnet23-01-2009, 05:59 PMآفرین تا اینجا خیلی خوبه فقط اگه اونی که اون گوشه ایجاد کردی گوشش هست باید بگم فعلا برای درست کردنش زوده بزار مدلت که تموم شد بدن از Poly اون تیکه بگیر و گوششو درست کن... بدش سعی کن مدلو با حوصله جلو ببری... در ضمن برای اولین بار خیلی عالی ... Oracle_Eldorado23-01-2009, 06:38 PMآفرین تا اینجا خیلی خوبه فقط اگه اونی که اون گوشه ایجاد کردی گوشش هست باید بگم فعلا برای درست کردنش زوده بزار مدلت که تموم شد بدن از poly اون تیکه بگیر و گوششو درست کن... بدش سعی کن مدلو با حوصله جلو ببری... در ضمن برای اولین بار خیلی عالی ... سلام . آره رفیق اون گوشش هست . به نظر خودمم که زوده ولی بزار ببینیم آخرش چی میشه ! الآنم دارم روش کار میکنم . شب تا هرجایی که پیش رفتم واستون عکس میزارم . :11: ممنون از نظرت :40: hrgh223-01-2009, 07:16 PMآفرین خوب اما روشت صحیح نیست منظورم اینجاست کهاز لبش به پشت سرش اتصال دادی ادامه بده رفیق SSS_HHH_OOO23-01-2009, 08:07 PMخیلی خوبه....مدلت رو داری خوب در میاری....ولی هنوز اولشه نمیشه زیاد نظر داد......... Oracle_Eldorado23-01-2009, 08:14 PMآفرین خوب اما روشت صحیح نیست منظورم اینجاست کهاز لبش به پشت سرش اتصال دادی ادامه بده رفیق ممنون . خودمم اول از این کارش تعجب کردم ولی بعدش جالب میشه !!! :40: خیلی خوبه....مدلت رو داری خوب در میاری....ولی هنوز اولشه نمیشه زیاد نظر داد......... ممنون دوست من . آره فعلا اولشه . گرچه میدونم بازم آخرش خوب در نمیاد . ولی اگه خوب نشه از اول دوباره میسازم ! :46: ممنون از همه ی دوستان . :11: Oracle_Eldorado23-01-2009, 10:29 PMخوب دوستان تا اینجا پیش رفتم : یه عکس از نمای طراحی : http://oracle-c.persiangig.com/Maya/Maya.HeadModeling%202.jpg رندر : http://oracle-c.persiangig.com/Maya/Maya.HeadModelingRender%202.jpg اینم وایر : !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! حالا چطوره ؟ SSS_HHH_OOO23-01-2009, 10:51 PMخوب مشکل کارت اینه که بغل صورت و بالای سر خیلی صاف شده...باید انحنا بهش بدی و گردش کنی... Oracle_Eldorado23-01-2009, 10:54 PMخوب مشکل کارت اینه که بغل صورت و بالای سر خیلی صاف شده...باید انحنا بهش بدی و گردش کنی... خودمم یه اینطور حسی دارم ! :31: گفتم شاید بعدا خودش درستش میکنه . ولی راست میگی . بغل صورت تو رندر خیلی صاف افتاده . در عکس بعدی اصلاحش میکنم . :46: ممنون .:40: b 3dnet23-01-2009, 11:40 PMآفرین خیلی خوبه مشکلشو که شهاب جان گفت... در مورد Edge ها هم باید بگم این طوری صحیح نیست .... Oracle_Eldorado23-01-2009, 11:45 PMآفرین خیلی خوبه مشکلشو که شهاب جان گفت... در مورد edge ها هم باید بگم این طوری صحیح نیست .... ممنون رفیق . :10: ولی منظورتو از جمله ی آخر نفهمیدم . میشه یکمی واضح تر بگی ؟ بازم ممنون. :11: Farzad.wow25-01-2009, 11:13 AMخوبه ادامه بده ......... اما صورتش بغلش به قول شهاب ج.ن صافه Oracle_Eldorado28-01-2009, 01:07 AMخوبه ادامه بده ......... اما صورتش بغلش به قول شهاب ج.ن صافه خوب امیدوارم الآن دیگه خوب شده باشه ! ( پست بعدی ) Oracle_Eldorado28-01-2009, 01:16 AMخوب دوستان این به سلامتی تموم شد ! البته با هزار بدبختی و دردسر . کلی Vertex که Merge نشده بود داشت به هزار بدبختی درستش کردم . به هرحال تموم شد ! Render View http://oracle-c.persiangig.com/Maya/Maya.HeadModeling%20Final%20Render.jpg Design View http://oracle-c.persiangig.com/Maya/Maya.HeadModeling%20Final.jpg اینم Wire : !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! فقط خواهشا هرجاش ایراد داره بگید . چون دوباره میخوام از اول درستش کنم چون اولا به نظر خودم خوب نشده ، دوما میخوام یکمی دستم روون بشه . با تشکر از دوستان ... :11: SSS_HHH_OOO28-01-2009, 01:23 AMخیلی عالی شده.....صورت خیلی قشگ شده...آفرین... Oracle_Eldorado28-01-2009, 01:26 AMخیلی عالی شده.....صورت خیلی قشگ شده...آفرین... ممنون شهاب جان . :10: البته بگم اینو مو به مو از روی آموزش درست کردم :31: یعنی هیچ موردی نداره ؟!! Dark Kingdom28-01-2009, 02:09 AMآفرین خیلی خوب ساختیش . ادامه نداره ؟؟؟ Oracle_Eldorado28-01-2009, 02:13 AMآفرین خیلی خوب ساختیش . ادامه نداره ؟؟؟ ممنون دوست من . نه دیگه ! همین رو هم به هزار بدبختی ساختم . :31: این چند روزه همش با این درگیر بودم . خیلی از جاها اشتباه کرده بودم که مجبور شدم بشینم اشکالات رو برطرف کنم . اگه فردا وقت کنم دوباره از اول شروع میکنم . :46: 3d-meysam28-01-2009, 09:41 AMخیلی پشتکار خوبی داری منم اولین کارم ساخت یه ماشین از رو آموزش بود . شاید 3 یا 4 بار درستش کردم تا به اون چیزی که خواستم رسیدم و حالا مثل آب خوردن میتونم دوباره درستش کنم خیلی خوب درستش کردی البته واسه یه تازه کار بنظر من دوباره درست کن تا رون بشی موفق باشی Oracle_Eldorado28-01-2009, 10:41 AMخیلی پشتکار خوبی داری منم اولین کارم ساخت یه ماشین از رو آموزش بود . شاید 3 یا 4 بار درستش کردم تا به اون چیزی که خواستم رسیدم و حالا مثل آب خوردن میتونم دوباره درستش کنم خیلی خوب درستش کردی البته واسه یه تازه کار بنظر من دوباره درست کن تا رون بشی موفق باشی ممنون دوست من . من که خودم خیلی دوست دارم مدلینگ رو حرفه ای یاد بگیرم . اگه وقت بشه یه بار دیگه همین رو درست میکنم . بازم ممنون از لطفت . :11: b 3dnet28-01-2009, 12:13 PMآفرین خیلی عالی شده باریکلا برای بار اول عالیه فقط منظورم از Edge ها این بود که نباید بزاری Polygan سه ضلعی بشه چون تو Smooth کردن حالت خوبی به خودش نمیگیره... با چند بار دیگه ساختن قشنگ دستت میاد... Oracle_Eldorado28-01-2009, 01:42 PMآفرین خیلی عالی شده باریکلا برای بار اول عالیه فقط منظورم از edge ها این بود که نباید بزاری polygan سه ضلعی بشه چون تو smooth کردن حالت خوبی به خودش نمیگیره... با چند بار دیگه ساختن قشنگ دستت میاد... ممنون دوست عزیز ( برهان ؟! ) :11: hadi66528-01-2009, 11:53 PMسلام آفرین سروش جان برای اولین کارت خیلی خیلی خوب شده اگه همینطوری پیش بری ترکوندی : دی موفق باشی blackfox29-01-2009, 12:50 AMمدلت جالب شده و برای کار اول عالیه . منم با ترکوندن هادی موافقم ( جمله دو پهلو هست ، ببین کدوم پهلوش به مزاقت خوش میاد !! ) sia-saketi29-01-2009, 02:06 AMاگر واقعا کار اولت هست خوب کار کردی... منتظر بقیش هم هستیمhttp://www.pic4ever.com/images/999.gif Animators05-02-2009, 02:12 AMباریک ا... عالیه. ... good .... یه کمی هم کار داره مثلا باید smooth کنی . ploygons>mesh>smooth ( maya 2009-2008)0 این طوری نرم می شه و بسیار واقعی تر. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]