تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803918913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زور استقلال به پاس نرسید


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: زور استقلال به پاس نرسید

در روزی که استقلال برای تحکیم موقعیت خود در صدر جدول و پاس برای کم کردن فاصله خود با صدرنشین نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، جدال دو تیم به جشنواره ای از کارت های رنگی داور تبدیل شد که به جز10 دقیقه آغازین و 10دقیقه پایانی هیچ جذابیتی چه برای تماشاگران حاضر در آزادی و چه برای بیننده های تلویزیونی نداشت.شروع توفانی دو تیم نوید یک بازی پر تحرک و جذاب را داد. بیاتی نیا در مصاف تک به تک با رحمتی در دقیقه سوم موفق نشد و ضربه عنایتی هم دقیقه هفت از کنار تیر عمودی دروازه پاس به شکل خطرناکی بیرون رفت ولی عملا پس از این دو خطر جدی فقط توپ لگد خورد و تا دقیقه 80 هیچ اتفاقی روی دروازه های دو تیم دیده نشد. انتظار می رفت با توجه به خیل مدافعان محروم و مصدوم پاس و مثلث جدید دفاعی این تیم، استقلالی ها فشار زیادی به قلب دفاعی پاس بیاورند تا حریف را در این منطقه وادار به اشتباه کنند ولی چیدمان صحیح عناصر تدافعی پاس و بازی هوشیارانه نصرتی در قلب دفاع این تیم در کنار عدم وجود فشار لازم از سوی آبی ها باعث شد که خط دفاعی پاس تا دقیقه 85 عملا کمترین درد سر را داشته باشد.

در واقع به نظر می رسید که استقلالی ها از ترس سرعت برهانی در ضد حملات، با ترس زیاد و احتیاط بسیار رو به دروازده پاس حرکت می کردند و وقتی این مهاجم ملی پوش بیرون رفت حتی به رغم 10نفره شدن استقلال، موج حملات آبی به سمت دروازه پاس با جشنواره ای از سانترهای بلند از جناحین روانه شد. البته استقلال خیلی شانس آورد که در دقیقه 83 روی حرکت زیبای جمشیدی و سانتر او، ضربه سر میداوودی تازه وارد در میان نگاه بهت زده مدافعان استقلال و رحمتی روی تیر افقی افتاد و گرنه معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار این بازی بود ولی پس از پشت سرگذاشتن این خطر جدی بود که حملات آبی پوشان شدت گرفت و به نوعی می توان گفت رودباریان خوش شانس بود که سه ضربه سر متوالی نیکبخت، قربانی و مجیدی از کنار دروازه اش بیرون رفت. آخرین خطر جدی استقلال در ثانیه های پایانی وقت تلف شده شکل گرفت که سانتر مجیدی و ضربه سر قربانی با درخشش رودباریان در دو ضرب مهار شد و سرانجام دو تیم در مسابقه ای که تعداد کارت های داده شده از سوی هدایت ممبینی بیشتر از صحنه های حساس ایجاد شده در طول 90دقیقه بود به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

در حاشیه‌ استقلال- پاس...دیدار دو تیم‌ استقلال‌ تهران‌ و پاس‌ که‌ حساس‌ترین‌ مصاف‌ هفته‌ هفدهم‌ به‌ حساب‌ مى‌آمد، اگرچه‌ بازى‌ چندان‌ زیبایى‌ از آب‌ درنیامد اما با حاشیه‌هاى‌ بسیار زیاد و جالبى‌ همراه‌ بود که‌ گزارش‌ همکار اعزامى‌ ما به‌ ورزشگاه‌ آزادى‌ را در ذیل‌ مى‌خوانید.ساعت‌ 14، ورزشگاه‌ پر شداز ساعت‌ 14 یعنى‌ یک‌ ساعت‌ مانده‌ به‌ شروع‌ بازی، تماشاگران‌ یکى‌ پس‌ از دیگرى‌ سکوهاى‌ خالى‌ ورزشگاه‌ را پر مى‌کردند و تقریباً‌ در همین‌ ساعت‌ روبه‌روى‌ جایگاه‌ به‌ علاوه‌ قسمت‌ استقلالى‌ها کاملاً‌ پر بود.پرسپولیسى‌ها در محاصره‌ پلیس‌تعدادى‌ از تماشاگران‌ پرسپولیس‌ نیز دیروز در استادیوم‌ حضور داشتند اما هواداران‌ استقلال‌ جایگاه‌ آنها را هم‌ تسخیر کرده‌ بودند، از همین‌ رو پلیس‌ ورزشگاه‌ پرسپولیسى‌هاى‌ حاضر را در محاصره‌ خود قرار داد تا در همسایگى‌ استقلالى‌ها آسیبى‌ به‌ آنها نرسد!موج‌ مکزیکى‌در شرایطى‌ که‌ جایگاه‌ پرسپولیسى‌ها هم‌ مملو از استقلالى‌ها بود، تماشاگران‌ موج‌ مکزیکى‌ را به‌ نمایش‌ گذاشتند که‌ بسیار جلب‌ توجه‌ مى‌کرد.حضور در تیم‌ملى‌عنایتی، جباری، اکبرپور و قلعه‌نوعى‌ شدیداً‌ مورد تشویق‌ هواداران‌ تیم‌ خود قرار گرفتند که‌ البته‌ استقلالى‌ها بازهم‌ با سردادن‌ شعارهایى‌ خواستار حضور بازیکنان‌ محبوب‌ خود در تیم‌ملى‌ بودند.

سرمربى‌ نبوداعضاى‌ تیم‌ استقلال‌ پس‌ از خواندن‌ قرآن‌ و مراسم‌ اولیه‌ بازى‌ وارد زمین‌ شدند که‌ امیر قلعه‌نوعى‌ سرمربى‌ آبى‌پوشان‌ در میان‌ آنها قرار نداشت.قلعه‌نوعى‌ با بى‌سیم‌ خط‌ مى‌دادامیر قلعه‌نوعى‌ سرمربى‌ استقلال‌ که‌ از نشستن‌ روى‌ نیمکت‌ محروم‌ بود، از جایگاه‌ شیشه‌ای، بازى‌ تیمش‌ را تماشا مى‌کرد. نکته‌ جالب‌ اینکه‌ وى‌ به‌ وسیله‌ بى‌سیم‌ با على‌ نظرى‌ جویبارى‌ در ارتباط‌ بود که‌ این‌ موضوع‌ در نوع‌ خود جالب‌ توجه‌ بود اما اینکه‌ چه‌ کسى‌ بى‌سیم‌ در اختیار سرمربى‌ استقلال‌ قرار داده‌ بود هم‌ جاى‌ سئوال‌ دارد.5 دقیقه‌ تأخیربا اینکه‌ بازیکنان‌ دو تیم، 10 دقیقه‌ زودتر در زمین‌ مسابقه‌ حاضر بودند اما نمى‌دانیم‌ چرا بازى‌ بازهم‌ با 5 دقیقه‌ تأخیر آغاز شد.جمشیدى‌ زبان‌ دنیزلى‌ بودمصطفى‌ دنیزلى‌ سرمربى‌ ترک‌تبار پاس‌ دائماً‌ پژمان‌ جمشیدى‌ را فرا مى‌خواند و با او صحبت‌ مى‌کرد تا جمشیدى‌ صحبتهاى‌ سرمربى‌ تیم‌ را به‌ دیگر بازیکنان‌ پاس‌ انتقال‌ دهد. او زبان‌ دنیزلى‌ بود.

فحاشى‌ به‌ بیاتى‌نیا که‌ قرار است‌ استقلالى‌ شوددر صحنه‌اى‌ از بازى‌ محسن‌ بیاتى‌نیا با علیرضا نیکبخت‌واحدى‌ درگیرى‌ پیدا کرد که‌ در آن‌ صحنه‌ تماشاگران‌ آبی، فحاشى‌ به‌ مهاجم‌ پاس‌ را شروع‌ کردند. در همین‌ لحظه‌ محمود فکرى‌ و علیرضا منصوریان‌ به‌ سمت‌ هواداران‌ خود رفتند و با نشان‌ دادن‌ پیراهن‌ خود از آنها مى‌خواستند تا توهین‌ نکنند! فکرى‌ و منصوریان‌ مى‌گفتند: بیاتى‌نیا سال‌ آینده‌ پیراهن‌ استقلال‌ را بر تن‌ مى‌کند، به‌ او فحش‌ ندهید!اکبرپور و مجیدى‌ از دقیقه‌ 40 گرم‌ کردندامیر قلعه‌نوعى‌ از دقیقه‌ 40، علیرضا اکبرپور و فرزاد مجیدى‌ را بلند کرد تا خود را گرم‌ کنند. گویا او از عملکرد پیستونهاى‌ خود در نیمه‌ اول‌ چندان‌ راضى‌ نبود.صمد، جاى‌ امیر را پر کردصمد مرفاوى‌ دیروز حسابى‌ جاى‌ خالى‌ قلعه‌نوعى‌ را پر کرد. مربى‌ استقلال‌ آنقدر به‌ داور مسابقه‌ اعتراض‌ کرد که‌ در چند صحنه‌ نزدیک‌ بود، او هم‌ از روى‌ نیمکت‌ اخراج‌ شود.استقلال‌ یک‌ مهاجم‌ هم‌ نداشت‌نکته‌ جالب‌ در فهرست‌ استقلال‌ این‌ بود که‌ حتى‌ نام‌ یک‌ مهاجم‌ هم‌ در فهرست‌ این‌ تیم‌ نبود. یعنى‌ اگر اکبرپور و عنایتى‌ مصدوم‌ مى‌شدند، قلعه‌نوعى‌ مهاجمى‌ را نداشت‌ که‌ جایگزین‌ آنها کند.نزدیک‌ بود پزشک‌ پاس‌ کتک‌ بخوردمصطفى‌ دنیزلى‌ از دست‌ پزشک‌ تیمش‌ آنقدر عصبانى‌ بود که‌ در صحنه‌اى‌ نزدیک‌ بود حتى‌ او را کتک‌ بزند. البته‌ مشخص‌ نبود دلیل‌ این‌ همه‌ عصبانیت‌ دنیزلى‌ چیست.پاس‌ فقط‌ یک‌ بازیکن‌ بزرگسال‌ داشت‌فهرست‌ بازیکنان‌ پاس‌ هم‌ تماشایى‌ و دیدنى‌ بود، نکته‌ جالب‌ در این‌ فهرست‌ اینکه‌ به‌ غیر از ایمان‌ رزاقى‌راد، مابقى‌ بازیکنان‌ نیمکت‌نشین، بازیکن‌ امید بودند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 535]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن